Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Gramy dalej 31 sierpnia 2015, 14:58

autor: Luc

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - Strona 4

Kolejny dodatek do Hearthstone'a przyniósł nam ponad 130 kart – oczywiście nie wszystkie są na tyle dobre, bo znaleźć się w wielu taliach. My wybraliśmy top 10 najlepszych i... najsłabszych kart z Wielkiego Turnieju.

„Totemiczny golem” kontra „Szkieletowy rycerz”

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #1

Grający szamanem, mieli do tej pory naprawdę sporo powodów do narzekań. Wiele kart obłożono mechaniką przeciążenia, a ich statystyki bądź efekty rzadko kiedy usprawiedliwiały blokowanie własnych kryształów many. Wraz z Wielkim turniejem na szczęście się to zmienia, czego koronny dowód stanowi totemiczny golem. Możliwy do zagrania już w drugiej turze, dysponuje bardzo dobrymi statystykami i choć powoduje jednoturowe przeciążenie, to spustoszenie, jakiego jest w stanie dokonać w szeregach wroga, sprawia, że warto umieścić go w każdej szamańskiej talii. A gdy uda się mu przetrwać do środkowej fazy rozgrywki, w połączeniu z licznymi nowymi kartami wzmacniającymi totemy staje się jeszcze lepszy.

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #2

Ani przez chwilę lepszy, dobry czy chociażby przeciętny nie ma, niestety, szans być Szkieletowy rycerz. Na pierwszy rzut oka jego agonia wygląda naprawdę interesująco – za każdym razem, gdy zginie, istnieje szansa, że wróci do naszej ręki i będziemy mogli zagrać nim ponownie. W tym miejscu pojawia się jednak pytanie – po co? Koszt jest stosunkowo wysoki jak na kartę, która może zostać pokonana przez dwukrotnie „tańszych” stronników, na dobrą sprawę przez większość czasu będziemy więc nieustannie marnować sześć punktów manny, a w tym czasie przeciwnik całkowicie zdominuje stół.

TWOIM ZDANIEM

Którą z nowych kart uważasz za najmocniejszą:

Polimorfia: Dzik
1,3%
Varian Wrynn
53,7%
Totemiczny golem
11,1%
Kiełzar totemistrz
1,3%
Murlok rycerz
18,4%
Zimnopaszcza
2,5%
Dowódca garnizonu
2,1%
Sprzedawca przekąsek
1,5%
Cel! Pal!
1,5%
Królewski Elekk
1,5%
Inna.
5,2%
Zobacz inne ankiety