Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Gramy dalej 31 sierpnia 2015, 14:58

autor: Luc

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - Strona 11

Kolejny dodatek do Hearthstone'a przyniósł nam ponad 130 kart – oczywiście nie wszystkie są na tyle dobre, bo znaleźć się w wielu taliach. My wybraliśmy top 10 najlepszych i... najsłabszych kart z Wielkiego Turnieju.

„Królewski Elekk” kontra „Strażnik Argentu”

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #1

Absolutnie fantastyczna karta, której wszyscy łowcom powinni zazdrościć. Jest tania, ma dobre statystyki, a do tego jej okrzyk bojowy daje szansę na dodatkową kartę, co w każdej fazie rozgrywki okazuje się wręcz nieocenione. Nawet jeżeli „losowanie” nie pójdzie po naszej myśli, dysponujemy wciąż jednostką o dobrych statystykach, która stanowi spore zagrożenie dla każdego przeciwnika. Bez problemu wyeliminuje praktycznie wszystko, co konkurent jest w stanie wyłożyć na stół w początkowym etapie, a jednocześnie nie można jej zostawić samej sobie. Jeśli z kolei zagramy Elekkiem w środku lub pod koniec, niskim kosztem przy dobrze dobranej karcie zyskamy szansę zagrania dodatkowym stronnikiem, co stwarza niesamowite wręcz możliwości szybkiego przejmowania kontroli nad stołem. No i cóż… podglądamy także przeciwnikowi jedną kartę, co często pozwala odpowiednio przygotować się na jego zagrania.

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #2

Strażnika Argentu nikt z kolei Łowcom zazdrościć nie będzie - karta należy bowiem do neutralnego, dostępnego dla wszystkich obozu. Być może jeszcze ważniejszym powodem, dla którego w tym przypadku trudno mówić o jakiejkolwiek „zazdrości” jest fakt, iż karta... jest praktycznie całkowicie bezużyteczna. Wprawdzie niewiele kosztuje i dysponuje przyzwoitą ilością punktów życia, ale aby do czegokolwiek się przydała, musimy wydać na nią kolejne dwa kryształy many w ramach inspiracji. Nawet jeżeli uda się ją nam wyposażyć w prowokację, wciąż mamy do czynienia z kartą, która sama z siebie nie zagrozi przeciwnikowi ani przez sekundę. Strażnika można ewentualnie „uciszyć”, ale sami widzicie – wydobycie z niego jakiejkolwiek wartości wymaga nieproporcjonalnego wysiłku.

Luc | GRYOnline.pl

TWOIM ZDANIEM

Którą z nowych kart uważasz za najmocniejszą:

Polimorfia: Dzik
1,3%
Varian Wrynn
53,7%
Totemiczny golem
11,1%
Kiełzar totemistrz
1,3%
Murlok rycerz
18,4%
Zimnopaszcza
2,5%
Dowódca garnizonu
2,1%
Sprzedawca przekąsek
1,5%
Cel! Pal!
1,5%
Królewski Elekk
1,5%
Inna.
5,2%
Zobacz inne ankiety