Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Blood: Fresh Supply

Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood
Deweloper sugeruje kwietniową premierę remastera Blood

wiadomość18 marca 2019

Zremasterowana wersja klasycznej strzelanki Blood zadebiutuje w kwietniu – tak wynika ze skasowanego już tweeta jednej z osób pracujących nad projektem. Produkcja zmierza wyłącznie na PC i będzie dostępna na platformach Steam oraz GOG.com.

Blood - zapowiedź remastera klasycznej strzelanki, pierwsze screeny
Blood - zapowiedź remastera klasycznej strzelanki, pierwsze screeny

wiadomość7 grudnia 2018

Firma Atari oraz studio Nightdive ogłosiły, że wkrótce do graczy trafi odświeżona wersja klasycznej strzelanki Blood, która pierwotnie ukazała się w 1997 roku. Nowa wersja tytułu zaoferuje lekko odświeżoną oprawę graficzną oraz wsparcie dla współczesnych systemów operacyjnych, jak i bibliotek DirectX i Vulkan.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.03.2019 14:35
Cukiermen
😈
Cukiermen
16
gdzie jest wolność słowa

Ktoś mógłby się pokusić o zrobienie remake, gdyby zrobili to jak nowego Residenta to byłoby milutko :) Tak czy inaczej, bardzo na to liczę.

04.07.2019 20:41
odpowiedz
RysiuGamerCat
2
Legionista

Super gierka. Tylko są jakieś problemy z wersją GOGową - po ostatniej aktualizacji gra potrafi wywalić randomowo po jakimś quick save-ie albo w ogóle się nie uruchomić.

06.08.2019 11:06
odpowiedz
1 odpowiedź
htmzor
36
Pretorianin

Znacznie podwyższony poziom trudności względem oryginału. Całkowicie zmienia formułę rozgrywki. Przeciwnicy mają czas reakcji rzędu tysięcznych sekundy i celność zawodowych graczy z CSa. Z klasycznego FPSa zrobiono grę strategiczną, gdzie każda wymiana ognia to pewny zgon, a każdy przeciwnik miażdży Cię w przeciągu ułamków sekundy.

08.02.2020 12:57
Piotrek1982
Piotrek1982
0
Konsul

Musiałeś wybrać wyższy poz.trudności. Pierwotna wersja Blood też tak miała, że wrogowie błyskawicznie potrafili wykorzystać naszą nieuwagę. Było trzeba co po chwilę robić zapis po udanym pokonaniu wroga, by skutecznie posuwać się do przodu. Widocznie zapomniałeś, że starsze gry są bardziej wymagające od dzisiejszych casuali. Przy większości remasterów poziomy trudności są niezmienione względem oryginału lub jest łatwiej, bo dodają jakiś nowy najłatwiejszy poz.trudności jakiego nie było w pierwotnej wersji. Tu chyba nic nie zmienili. Nie odczułem tego.

post wyedytowany przez Piotrek1982 2020-02-08 13:01:29