

Najciekawsze materiały do: Test Drive Unlimited

Test Drive Unlimited - TDU2 Care Package v.1.0
modrozmiar pliku: 885,5 KB
TDU2 Care Package to modyfikacja do gry Test Drive Unlimited 2, której autorem jest thrive4.

Test Drive Unlimited - poradnik do gry
poradnik do gry6 kwietnia 2007
Poradnik do gry „Test Drive Unlimited” podzielony jest na trzy zasadnicze rozdziały: wyjaśnienie podstaw rozgrywki, omówienie wszystkich typów wyścigów, w których można brać udział, oraz opis wszystkich aut oraz motocykli.

Test Drive Unlimited - recenzja gry
recenzja gry6 kwietnia 2007
Światowa premiera 5 września 2006. TDU to najbardziej grywalna zręcznościowa ścigałka ostatnich miesięcy. Przemieszczanie się po ogromnej i przepięknie wykonanej wyspie, wykorzystując do tego zróżnicowane i ładnie wykonane modele samochodów oraz motocykli sprawia mnóstwo frajdy.
recenzja gry
Test Drive Unlimited - recenzja gry 2006.11.06

Upadek twórców Test Drive Unlimited trwa. Będą oporządzać trupa gry F1 z NFT
wiadomość12 kwietnia 2022
Studio Eden Games, czyli autorzy Test Drive Unlimited, zostało wykupione przez firmę Animoca Brands. Będzie dla niej tworzyć gry wyścigowe z NFT w roli głównej.

Test Drive Unlimited - mod Platinum dodaje do gry ponad 880 pojazdów
wiadomość23 kwietnia 2019
W sieci zadebiutowało Test Drive Unlimited Platinum – ogromna modyfikacja do popularnej gry wyścigowej od studia Eden Games. Dodaje ona do tytułu między innymi nowe tekstury, piosenki i 880 samochodów.

Atari wystawi na sprzedaż marki RollerCoaster Tycoon, Test Drive i Total Annihilation
wiadomość23 maja 2013
Firma Atari ogłosiła, że ma zamiar wystawić na sprzedaż licencje znanych marek. Mowa o RollerCoaster Tycoon, Test Drive oraz Total Annihilation. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, aukcja wystartuje w lipcu tego roku.
- Studio twórców Test Drive Unlimited zostało oficjalnie zamknięte 2013.04.12
- Wieści ze świata (Transformers: Upadek Cybertronu, NHL 13, Mass Effect 3) 6/9/12 2012.09.06
- Ruszyły zapisy na betę Test Drive Unlimited 2 2010.05.29
- Test Drive Unlimited 2 nie tylko z wnętrza samochodu 2010.05.12
- Test Drive Unlimited 2 – kolejne szczegóły 2010.03.22
- Test Drive Unlimited 2 zmienia nazwę? 2009.12.28
- Nowe materiały z Test Drive Unlimited 2? 2009.07.06

Test Drive Unlimited - v.1.66 PL
patchrozmiar pliku: 26,9 MB
wersja: v.1.66a PL Poprawka systemowa przeznaczona do gry Test Drive Unlimited. Poniżej opis zmian:

Gry samochodowe wszech czasów – TOP 100 gier wyścigowych i rajdowych
artykuł8 lutego 2018
Tuning? Realistyczny symulator? A może rajdy po błocie? Jaki tytuł uplasował się na pierwszym miejscu listy najlepszych gier wyścigowych wszech czasów? Wspólnie z czytelnikami serwisu GRYOnline.pl wybraliśmy 100 pozycji – oto one!
Maniac -- z twojej ciotki to słaby driver, a jazda klasą A, która nadaje się na wyścigi w multi ( tzn. nie zostajesz w tyle po 2 s jazdy ) to KATASTROFA ! Jazda jest może fajna tylko dopóki jeździmy w singlu lub w swobodnej jeździe, ale ścigać się tu w multi ? Upraszczając to taka miniaturka schrzanionej jazdy jak w pełni zaprezentowano to w NFS MW z 2012 r. Takim jazdą mówimy stanowcze : NIE !.

drambek------->Dobra, dobra, już widać i czuć, że nie przepadasz za tą grą i nie lubisz aut gr.A. Wszystko zostało powiedziane, ja się wyraziłem, ty i inni. Ja nie zmieniam zdania.
Podpisuję się pod tym co napisał Drambek, sam pomysł na grę dobry ale realizacja schrzaniona, wszystko zostało ulepszone w TDU 2 łącznie z modelem jazdy niestety i tam został nieco popsuty przez patch ok. 1 GB ( zapewne jakiś gracz z płaczem napisał maila do wydawcy , że droga hamowania w wyścigowch grach musi wynosić pół kilometra ) ale i tak wolę jeździć w cz. 2. A skoro mowa o obu grach - jeżeli TDU 1 jest tak cudowne to czemu w TDU 2 jest kilkadziesiąt razy więcej graczy niż w jedynce ? Retoryczne pytanie.

Rzeczywiście pytanie retoryczne, gdyż serwery TDU1 już od dawna są wyłączone, więc skąd mają być gracze. Model jazdy w jedynce jest zwyczajnie dużo bardziej realistyczny, przez co najlepiej grać na kierownicy. Gdy używa się klawiatury faktycznie nie jest lekko.
I tu mamy problem: bo gra powinna być chyba grywalna zarówno na kierownicę jak i na klawiaturę. Nie każdy gracz ( a już na pewno mała grupa 40- latków ) będzie specjalnie kupować kierownicę aby mieć lepsze wyczucie zakrętu. A jeśli jednak tak ma być to chyba powinno być ostrzeżenie na pudełku z grą "UWAGA PRODUKT GRYWALNY W 100 % GDY WYDASZ DODATKOWE PIENIĄDZE NA SPRZĘT PERYFERYJNY". A tak przy okazji: czemu w grach wyścigowych większe szanse na wygrane w multi mają posiadacze kierownicy ? Czyżby kolejny zabieg do zmuszania kupowania gadżetów do pc ? Uprzedzę odp. typu "na kierownicy łatwiej się prowadzi" - bzdura ! Wystarczy porównać ten sam typ auta w jakiejkolwiek grze- jeden gra na klawiaturze, drugi na kierownicy - odcinek trasy : długa prosta, start ! I co ? Przyspieszenie zawsze ma większe posiadacz kierownicy .... żal.
To tak zwany efekt "przedobrzenia" to samo w innych grach np. HL 2 multi: wystrzelenie w głowę 3/4 magazynka w przeciwnika z podst. broni nie gwarantuje jego zabicia ale już rzut w niego przedmiotem np. monitorem równa się natychmiastowa śmierć pfffff, albo The Crew : wyścig autem na tor np. stuningowanym do tego nissanem 350 z nie gwarantuje zwycięstwa, ale już płatnym za realną kasę autem dostawczym z plandeką z tyłu już tak...żal do kwadratu.
A i jeszcze coś : w TDU można dalej grać w multi trzeba tylko ściągnąć program, napisał ktoś o tym wyżej.

A tak przy okazji: czemu w grach wyścigowych większe szanse na wygrane w multi mają posiadacze kierownicy ?
Tu się nie zgodzę do końca, na pewno ta zasada się nie sprawdza we wszystkich przypadkach. Mnóstwo godzin spędziłem w GRID: Autosport, gdzie grając na kierownicy byłem regularnie objeżdżany przez znajomego używającego klawiatury i to nie jest kwestia że tak słabo jeździłem. On po prostu jeździł lepiej i był w stanie lepiej niż ja ustawić samochód.
Wracając do tematu, to zawsze kierownica będzie lepszym kontrolerem do gier wyścigowych z bardziej symulacyjnym modelem jazdy niż klawiatura, tak samo jak joystick do lotniczych. Nie ma tu dużej filozofii, na klawiaturze masz albo 100% gazu albo 0, skręty tak samo, a na kierownicy możesz łatwo dawkować. Dlatego w grach nastawionych na realizm będzie się lepiej sprawdzać. Na drugim biegunie ustawiłbym natomiast pierwszego NFS:MW, gdzie z kierownicą się nie mogłem dogadać i wolałem grać na klawiaturze.
Napisałem, że kierownica zawsze wygrywa z klawiaturą przy tych samych typach aut, może nie jasno napisałem, chodziło mi o to, że oba auta są identyczne zarówno typ jak i wszelki tuning, ustawienia. Najbardziej widać to chyba w TDU 2 gdzie na torze pagani cinque klasa A1 sterowana klawiaturą przegrywa z autami klasy.....A4 prowadzona kierownicą . Kiedy moje pytanie padało jakich kodów używa dany gracz odpowiedź zawsze padała ta sama: "gram na kierownicy". To chyba mało sprawiedliwe ?

Akurat w TDU2 grałem na jednym i na drugim. Nie jestem w stanie sobie przypomnieć jakie miałem czasy/wyniki, ale akurat startowało mi się lepiej na klawiaturze - na kierze miałem kłopot z odpowiednim wyczuciem gazu, albo buksowałem, albo się dławiłem. Na klawie jakoś znalazłem dobry moment do wciśnięcia klawisza że wstrzelałem się w odpowiednie obroty. Hamowanie za to lepiej mi wychodziło przy kierownicy, zwłaszcza jak trzeba było hamować w skręcie, wtedy dawkowanie siły hamowania się bardzo sprawdzało.
W Win 10 nie uruchamia się mi gra z ikony "Project Paradise Launcher" tylko przez zwykły skrót, przez to nie mam możliwości pograć w swobodnej jeździe z opcją tankowania, też tak ktoś ma ?

Wiem, że już wygadałem się o tej grze, ale muszę powiedzieć coś jeszcze. Mam do czynienia z samochodami i motorsportem praktycznie od bobasa. Rajdy to moja pasja i dużo czasu spędziłem przy filmach w których Colin McRae, czy Marian Bublewicz objaśniali jak panować nad rajdówką, klepałem na klawiaturze w RBR, RFactor (raz), czy nawet w TDU i wiem jak może się zachowywać mocny samochód w rękach słabego lub mocnego kierowcy na niekompatybilnym sprzęcie O_O. Grając w jakąkolwiek grę nie wyobrażam sobie ustawienia wozu przed zakrętem niczym "Hołek" swojej Celici ST185. I tu dochodzę do sedna. TDU to bardzo dobry pół-symulator jazdy. Każdy samochód ma duszę i charakter. Każdy kryje niespodzianki i zalety i wady... Niektórymi kieruję się ciężko, ale to normalne. Kto ogląda Top Gear ten wie, że Koenigseeg CC8S to szaleniec i belzebub, a Lamborghini od zarania dziejów chciało cię zabić, i że Miura była przy wysokich prędkościach mówiąc delikatnie ... ciężka. :/ Nie podoba się droga hamowania, zachowanie w zakrętach, przewaga kierownicy nad klawiaturą? To proszę kupcie grę Richard Burns Rally i dopiero tam narzekajcie, bo Impreza to "kartonowe pudło" i "ciągle wywala z trasy". Tam czujecie te same problemy, ale da się nauczyć? Da się! Panowie nie podoba się to, uczyć się fizyki samochodu, albo spad.. (trochę za mocno się wyraziłem :P)! Nic nie przychodzi w TDU łatwo, a życie to nie jest bajka... Zamiast narzekać dajcie TDU drugą szansę, bo jest ono coś warte. Zaufajcie mi...
Narzekania na forum są formą powiadomienia innych potencjalnych graczy jak wygląda gra : fizyka jazdy i inne rzeczy , których nie uświadczy się z oglądanych fotek albo opłaconych recenzji, które są mało obiektywne. Ważne, żeby nie było 100 narzekań pisanych przez 1 osobą 24 godz./dobę. A tak przy okazji narzekań : właśnie grając niedawno ( tylko aby ponownie ust. dobrze grafikę ) przypomniałem sobie jak dennie mało grywalna jest tu zabawa w swobodnej jeździe on-line: uderzasz drugie auto gracza i nic, stoi jak zabetonowane ( niech ktoś napisze że to realizm to będę miał ubaw ).
Dokładnie, w cz. 1 brak tylu opcji społecznościowych co w dwójce, deszczu, pór dobowych, drugiej wyspy, możliwości malowania samochodów, poruszania się awatarem jak w fps-ach, kasyna, działającego do tej pory multi słowem cz.1 przy dwójce to dno.
Jak miałem starego kompa to ta gra mi ledwo działała na minimalnych ustawieniach, a np. Driver SF działał bardzo dobrze na minimum, natomiast różnica w grafice i szczegółowości świata była kolosalna na korzyść Drivera. Drivera przeszedłem i byłem zadowolony pod każdym względem. Potem kupiłem nowego kompa i postanowiłem wrócić do tych dwóch starych gier. Driver nadal świetny jest po latach... ta fizyka jazdy oraz żywe miasto, muzyka, grafika, fabuła, AI itp. a gdy odpaliłem TDU to myślałem, że przeniosłem się do roku 1999. W tamtych latach jednak Driver 1 był niebo lepszy pod każdym względem, a jeśli chodzi o fizykę jazdy to D1 był genialny.
W TDU na plus zasługuje tylko krajobraz gry, choć grafika jest słabo dorobiona i nie pomagają maksymalne ustawienia. Brak cieni przedmiotów, samochody mają słabej rozdzielczości tektury, niebo to jakaś wielka rozmazana plama migająca co chwilę na ciemno-jasno (może przez tryb HDR). Model jazdy skopany na maksa. Można zawisnąć nagle podczas jazdy na krawężniku i już nie ruszyć :D Uderzanie w inny samochód mało daje efektu. Samochody miejskie poruszają się sztucznie jak pudełka, prawie że przeskakują zmieniając pas jazdy, a przy tym wyglądają ohydnie. Koła widocznych przeciwników nie mają płynności przy skręcaniu i migają na lewo i prawo. Miasto z setkami wieżowców, a takie puste. Może rozgrywka online jest ciekawa, ale nie chciałbym zawisnąć na jakimś trawniku podczas wyścigu, albo zatrzymać się na byle słupie i 15 sekund ruszać.
Więcej chyba nie będę się rozpisywać, bo nie ma o czym. Cieszę się, że usunąłem z dysku 7 GB zainstalowanej gry i kilka GB samej instalki.
Nie wiem tylko czy ryzykować z TDU 2, bo ponoć jest poprawiona. Chyba jest wiele ciekawszych gier.
Jedna z lepszych gier samochodowych w jakie było dane mi grać, Trochę wyobraźni potrzebowała, gra dla której kupiłem kierownicę co prawda szybko się zepsuła ale co grałem to moje a ile lasek wyrwałem online głowa mała!
10/10

Zdecydowanie najlepsza samochodówka ever, a grałem niemal we wszystkie (NFS, Flatout, Colin, Richard burns, Live for Speed, Viper racing, Nawet w taką popierdółkę jak Ignition itp) Model jazdy jest fenomenalny, Wgl feeling prowadzenia czuć że się auto prowadzi. Gram w tę grę od premiery i sprawiła że wyrosłem na fana motoryzacji. graficznie się broni bo w czasie premiery pozamiatała (jedynie DIRT się bronił ale on miał zamknięty świat). Do nowych wyścigówek się nie odnoszę bo nie grałem za bardzo, w Most Wanteda grałem ale przemilczę go w swojej ocenie bo nie chcę bana dostać.

Bez przesady, że jest to najlepsza samochodówka ever, ale jest ona w czołówce. Wg. mnie TDU miało w sobie takie coś, że chciało się po prostu jeździć. Mimo opcji szybkiej podróży, ja z niej nigdy nie skorzystałem. Fajna gra. Szkoda tylko, że serwery wyłączyli, bo chętnie pośmigałbym ze znajomymi.

Wróciłem sobie do tej gierki i muszę przyznać że po 8 latach kiedy grałem w nią po raz pierwszy nic się nie zestarzała :) Modele samochodów do dziś robią wrażenie i gra się przyjemnie, tylko ten dubbing polski jest koszmarny xD Szkoda że nie będzie już TDU 3 :( Mam takie pytanie: Czy online jeszcze istnieje? Bo ja do GameSpya Nie mogę sę zalogować. I czy opłaca się zagrać w dwójke ?
Bardzo fajna gra. Ma ogromny świat i dużo samochodów i motocykli. Oprócz pojazdów możemy także kupować domy i ubrania. Da się także ulepszać osiągi pojazdów i zmieniać im kolor. Moja ocena dla tej gry to 9/10.

Dla tych co tęsknią za multiplayerem mam dobrą wiadomość. Powstał mod umożliwający grę online z innymi.
Mod nazywa się: Test Drive Unlimited: Project Paradise [v0.03A PUBLIC BETA] i można go znaleść na forum turboduck.net
Warunkiem jest posiadanie oryginalnego cd-keya. Mi działa bez problemów. Znów można wrócić na ulice O‘ahu. :)

Jedna z niewielu tak wciągających gier. Na prawdę jest co polecać, do dzisiaj się tą grę kocha, tego się nie zapomina.

TDU wyprzedziło swoje czasy o parę lat. 10 lat po premierze nadal podtrzymuję swoje zdanie na temat jego sukcesu - "czy twórcy gry na pewno wiedzieli co robią?" Nikt wcześniej nie zrobił takiej gry jak TDU. Ogromny (nawet na dzisiejsze standardy) świat, pełna swoboda w jeździe samochodem - chcesz przejechać z północy na północ wyspy w linii prostej? - nie ma problemu. Do tego genialna lista aut, którą przebija tylko i wyłącznie Forza, i Gran Turismo. Spędziłem w TDU parę tysięcy godzin. Licznik xfire zatrzymał się na ponad 3500h, wyspę poznałem na pamięć w najdrobniejszym szczególe, każde skrzyżowanie, profil zakrętu, każdy charakterystyczny punkt. TDU dało mi przede wszystkim prawdziwych przyjaciół i niezliczone wspomnienia. Niegdyś nieznajomi kierowcy, dziś rodzina dla której przejeżdżam pół polski aby razem usiąść przy stole i porozmawiać. Ogarnia mnie nostalgia gdy o tym myślę, gdyby nie TDU to nie byłbym takim samym człowiekiem. Kurde ile razy okrążyłem wyspę? Po 150 tyś przejechanych kilometrów przestałem już liczyć. Tak samo jak kilometry w moim S7, gdy licznik zepsuł się na amen przy 55 tysiącach kilometrów. To były fajne czasy, uczestniczenie na największym polskim forum o TDU, pierwsze zawody, rozpracowywanie gry do ostatniego pliczka. Pamiętacie jak się zdobywało Asa przez modyfikowanie pliku DB? Konwersję sejwa z online na offline i w drugą stronę? Co trzeba zrobić aby móc modyfikować pliki gry? Czasami sam siebie przerażam. :) Dzięki Project Paradise nadal mogę odpalić Test Drive'a i polatać online. Polecam.
Długo można by było jeszcze pisać o tej grze. Z pewnością przebiłbym swoje wypracowanie na maturze z polaka ilością słów mojego monologu. A gdzie tu jeszcze opowiedzieć o drobnych smaczkach, niuansach i TDU2? Drugiej takiej gry już nie będzie. Nigdy.
Nie wciągnęło mnie, przestarzała gierka.
Bardzo dobra gra z wymagającym (ale mimo wszystko zręcznościowym) modelem jazdy, dużą i piękną wyspą oraz całą masą samochodów (jak na 2006). Fanom polecam zainteresować się modyfikacją TDU Platinum, która ma wyjść w nieodległej przyszłości. Czekam również na nową część serii, która jest teraz w rękach Bigben Interactive oraz Kylotonn. Po ostatnich grach tych firm (WRC 7, TT Isle of Man, V-Rally 4) jestem pozytywnie nastawiony.

Godziny spędzone na odkrywaniu ogromnego świata gry. Żałuję, że nigdy nie byłam fanką multi, a gdy już zdecydowałam się wejść do sieci, okazało się, że odcięli na amen.