I jedna osoba miałaby przetłumaczyć całą grę, stronę, ich media społecznościowe, a do tego ogarniać obsługę klienta po polsku? I może jeszcze frytki do tego?
I zanim zaczniesz pierd@lić to nie, nie chodzi mi o tłumaczenie maszynowe a lekką pomoc przy pracy
Chociaż jak sobie pomyślę, że nie mam pojęcia o programowaniu, a AI Claude Pro robi mi zajebiście wyglądającą stronę, gdzie mam ładnie wyglądające karty postaci, galerię figurek wh40k, bibliotekę gier z reckami, pełną logikę z bazą danych i zabezpieczeniami to myślę że z paroma słówkami też sobie chyba poradzi 😅
Ale to nie "mogą", tylko muszą xD A na pewno od początku było mówione, że wersja 1.0 PoE 2 (która zbliża się nieubłaganie) będzie miała polską lokalizację. Jedyne, co zaskakuje, to sama forma ogłoszenia, jak w anonsach, zamiast po prostu wewnętrznej pracy nad tym tłumaczeniem xD
Normalne dyskusje jakie się toczą w światku gry między doświadczonymi graczami to:
"Wiesz co, teraz gram pod chaos inoculation zamiast eldritch battery i jak wreszcie kupię devouring diadem to będę miał passivy na dojście do pain attunement (i kupię glorious vanity z divine flesh). Myślę też nad forbidden flame z unnatural strength żeby wziąć te nowe ascendancy pod chaos abyss jewele".
To nie jest przerysowane, żeby było jasne, także życzę WIELKIEGO powodzenia dla tłumaczy.
Graczom polskiej wersji też życzę powodzenia w odszyfrowywani tego powyżej w naszym języku ;)
Ogólnie mam wrażenie że kule venn diagramu ludzi grających w gry jak PoE i nie znających angielskiego (chociażby z tego faktu, że 99% guide'ów jest po angielsku) prawie na siebie nie nachodzą, ale może się mylę.
a) Bez problemu połączy sobie polskie nazwy z angielskimi.
b) Może nadal grać po angielsku.
Nikt nie zmusza do grania po polsku. Ani po angielsku, w końcu gra jest dostępna w 9 wersjach językowych. Po prostu do tej pory Polacy nie mają języka polskiego do wyboru.