Amerykańsko-kanadyjskie studio deweloperskie z biurami w Novato i Montrealu. Cloud Chamber funkcjonuje pod skrzydłami 2K Games, a jego debiutancki projekt to czwarta część serii BioShock.
Dzieje studia rozpoczynają się w grudniu 2019 roku, kiedy to firma 2K Games poinformowała o utworzeniu nowego zespołu deweloperskiego. Cloud Chamber, którego założycielką była Kelley Gilmore (była producent wykonawcza w Firaxis Games), miało biura w kalifornijskim Novato i Montrealu (Quebec, Kanada). Nowo utworzony zespół miał zająć się rozwojem serii BioShock, a w jego skład wchodziło kilku deweloperów mających w CV pracę nad pierwszą produkcją spod tego szyldu.
Sześć lat później, bo w sierpniu 2025 roku, pojawiły się nieoficjalne doniesienia, zgodnie z którymi enigmatyczny BioShock 4 (tytuł hipotetyczny) miał nie przejść wewnętrznego przeglądu. W efekcie Gilmore została zwolniona, po czym jej miejsce zajął Rod Fergusson – producent BioShocka Infinite, który w latach 2020-2025 czuwał nad marką Diablo w firmie Blizzard Entertainment, zaś wcześniej sprawował pieczę nad serią Gears of War (w Epic Games, a następnie w The Coalition). Pokłosiem owych zmian miały być masowe zwolnienia, które przeszły przez Cloud Chamber.
Lista wszystkich gier będących w produkcji przez Cloud Chamber.
BioShock 4 - Nieznana - PC