W CS 2 możecie zlagować cały serwer przytulając się do murku

Niedawny update bety CS 2 oddał w ręce graczy nową mapę, a wraz z nią, nowe, ciekawe bugi. Wśród nich natrafimy na wyjątkowy przypadek błędu, który może zlagować cały serwer.

cooldown.pl

Michał Ciężadlik

W CS 2 możecie zlagować cały serwer przytulając się do murku, źródło grafiki: Valve Software.
W CS 2 możecie zlagować cały serwer przytulając się do murku Źródło: Valve Software.

Gracze z dostępem do bety Counter-Strike’a 2 od niedawna mogą bawić się na odświeżonej wersji mapy Mirage, co z pewnością jest dużą poprawą; w końcu, ile można grać na Dust 2. Okazuje się jednak, że Valve umknęło sporo bugów, a jeden z nich jest naprawdę ciekawy.

Bug systemowy

Odkrycia dokonał wczoraj streamer louiecs, który pochwalił się znaleziskiem w mediach społecznościowych. Okazuje się, że na mapie Mirage na bombsicie B znajduje się punkt, który może sprawić, że cały serwer zacznie lagować. Zobaczcie sami.

Wystarczy podejść do murku przy miejscówce zwanej „ławką”, a następnie nacisnąć klawisz „W”. Wtedy zaczynają dziać się cuda – wszyscy gracze zaczynają doświadczać dobrze znanych cięć, a rozgrywka staje się praktycznie niemożliwa.

Winowajcą zdaje się być sam model ściany, jak dowiadujemy się z tego wideo. Potencjalne rozwiązanie? Unikanie wszelkich ścian (chociaż na dłuższą metę nie wydaje się to dobrym pomysłem).

Pozostaje czekać na reakcję ze strony Valve. CS 2 wciąż pozostaje na etapie beta-testów, jednak pozostawienie tak poważnego błędu z pewnością nie wygląda dobrze.

Podobało się?

0

Michał Ciężadlik

Autor: Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia

Następny
Czy id Software pomagało przy Starfieldzie? Todd Howard wyjaśnia

"Był dupkiem”. Producent opowiada o zmianach w postaci Spider-Mana 2099

Poprzedni
"Był dupkiem”. Producent opowiada o zmianach w postaci Spider-Mana 2099

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl