Opcja respec w No Rest for the Wicked trafi do gry, mimo że nie wszyscy uważają, że jest potrzebna

No Rest for the Wicked daje graczowi dużo możliwości, jeśli chodzi o buildy. Do niedawna trzeba było być pewnym swojego wyboru, bo zmiana ścieżki rozwoju swojej postaci wymagała ogromnego nakładu środków. Niedługo się to zmieni, a dokładnie po dodaniu opcji respec.

cooldown.pl

Szymon Orzeszek

Komentarze
Opcja respec w No Rest for the Wicked trafi do gry, mimo że nie wszyscy uważają, że jest potrzebna, źródło grafiki: Moon Studios.
Opcja respec w No Rest for the Wicked trafi do gry, mimo że nie wszyscy uważają, że jest potrzebna Źródło: Moon Studios.

Najnowsze RPG Moon Studios oddaje nam do dyspozycji pokaźny arsenał. Miecze, topory, sztylety każdego rodzaju, broń dystansową, drzewcową, zaklęcia i wiele innych. Brzmi super, ale niestety, kiedy zdecydujecie się na przykład używać dwuręcznego oręża to bardzo ciężko będzie się wam przerzucić na choćby kostury. Oręż wymaga statystyk na wysokim poziomie, a nie da się bez ogromnych ilości gridnu, mieć kilku z nich odpowiednio rozwiniętych. Odpowiedzią może być możliwość respecu, która niedawno została zapowiedziana.

„Musicie się napracować nad swoimi buildami”

Ratować świat można na różne sposoby. Jak wspomniałem wyżej No Rest for the Wicked daje ich całkiem sporo. Nie wszystkim graczom podoba się to, że pomimo różnorodności są oni w pewien sposób przymuszani do przechodzenia całej kampanii z jednym buildem. Obecnie najłatwiejszą metodą na przetestowanie czegoś innego jest zaczęcie nowego zapisu.

Jest to nieco zniechęcające, bo nie wszyscy mają czas i ochotę zaczynać świeżą, słabą postacią, by pobawić się czymś innym. Mimo to część społeczności krzywo patrzy na możliwość przekalibrowania swojej postaci. Uznają oni, że jeśli zostanie ona dodana w zły sposób to gra stanie się trochę gorsza.

Pierwszym argumentem jest to, że metoda ta będzie zbyt łatwo dostępna i będzie można skakać z builda na build.

Mówią, że będzie trudno, ale wydaje mi się, że ceną będzie ichor.. Farmcie nowe Realms i zobaczycie, że jak łatwe się to stanie.

- DarthHuggyBear

Zdecydowana większość jednak chce mieć taką możliwość, ale ukrytą właśnie za odpowiednimi wymaganiami.

Fajnie by było gdyby respec skalował się z poziomem postaci, na początku możesz naprawić błędne decyzje, ale zmiana całej postaci dużo by kosztowała

- SpitzkopfRandy

Tak długo jak będzie to rzadkie/drogie to super zmiana. Jakby dodali obszar treningowy do sprawdzania jak działa broń czy runa zanim zdecydujesz się na jej używanie też byłoby fantastycznie

- Pandatrain

Pojawiły się też wszystkie inne możliwe opinie. Niektórzy nie chcą respecu, bo nie, inni lubią grind i tworzyć nowe postacie do każdego stylu gry, a część chciałaby go łatwo dostępnego bez żadnych ograniczeń.

Możliwość ponownego rozdania swoich punktów została, powiedzmy, zapowiedziana podczas wczorajszego streamu Rhykkera. Podczas jego rozgrywki w No Rest for the Wicked do jego czatu dołączył użytkownik moonstudiostm, czyli jeden z deweloperów. Odpowiadał on na pytania Rhykkera i innych oglądających.

Jedno pytanie dotyczyło właśnie możliwości respecjalizacji postaci. W odpowiedzi twórca potwierdził, że do gry zmierza taka mechanika i będzie ona odpowiednio kosztowna. Nie wiadomo, kiedy dokładnie zostanie ona dodana i jaki będzie jej koszt, ale już teraz studio ma spory feedback na podstawie, którego można nanieść zmiany.

No Rest for the Wicked

No Rest for the Wicked

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 18 kwietnia 2024 Wczesny dostęp
No Rest for the Wicked - Encyklopedia Gier
7.5

GRYOnline

7.5

Gracze

7.9

Steam

7.3

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

Szymon Orzeszek

Autor: Szymon Orzeszek

Doświadczony autor naukowych tekstów i absolwent Socjologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Znawca światów gier z serii Dragon Age, Dark Souls oraz The Elder Scrolls, który raz w roku przechodzi Mass Effecta i Dragon Age’a, a także regularnie para się modowaniem Skyrima. Ponadto jest aktywnym graczem League of Legends, Warframe’a i gry Dota 2. W przerwach od wyżej wymienionych produkcji sprawdza wszelakie RPG-i oraz ćwiczy zmysł strategiczny w cyklu Total War bądź Endless Space i Endless Legend. Oprócz gier wideo, swój czas poświęca nauce języka walijskiego, amatorskiemu łucznictwu i szermierce oraz zabawie origami.

Algorytm Netflixa wskazał, że sequel filmu z Heathem Ledgerem nie będzie sukcesem, więc projekt porzucono

Następny
Algorytm Netflixa wskazał, że sequel filmu z Heathem Ledgerem nie będzie sukcesem, więc projekt porzucono

Gracze Helldivers 2 nie są zachwyceni ostatnimi klęskami i obwiniają twórców

Poprzedni
Gracze Helldivers 2 nie są zachwyceni ostatnimi klęskami i obwiniają twórców

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl