Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi

Po niezbyt ciepło przyjętej zapowiedzi kolejnego sezonu League of Legends fani w dalszym ciągu nie mają powodu do poprawy opinii. Wiele osób narzeka na brak zmian i mało nowej zawartości.

cooldown.pl

Michał Ciężadlik

Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi, źródło grafiki: Riot Games.
Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi Źródło: Riot Games.

Wprowadzony na początku tego roku 13. sezon League of Legends jak dotąd nie spełnia oczekiwań fanów.

Gracze mają pretensje względem Riot Games od samego początku – wypuszczony w styczniu cinematic zapowiadający kolejny sezon zmagań spotkał się z krytycznymi opiniami, a potem wcale nie było lepiej.

Chociaż deweloperzy zapowiedzieli, że pracują nad nowymi eventami i trybami gry, to efektów pracy jak dotąd nie widać. Stąd na forach widać co raz to więcej krytycznych komentarzy pod adresem studia.

Sezon 13. nie dowozi

Ostatnio sporą popularnością na r/leagueoflegends cieszy się wpis autorstwa gracza Best-Environment-482, w którym czytamy:

Po słabym cinematicu wszyscy zarzucali Riotowi, że pracują na LoL-em na autopilocie. Riot odpowiedział, że jedynym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest dostarczanie zawartości w miarę postępu sezonu. Czy od tamtej pory coś zrobili? Bo wygląda na to, że niewiele się pojawiło, a to co się pojawiło zostało zapowiedziane wraz z 13 sezonem lub przed nim.

Źródeł problemu można upatrywać w zeszłorocznych problemach wewnętrznych, których konsekwencje ciągną się za Riot Games po dziś dzień. Jak zauważył jeden z komentujących:

Czy oni sami nie przyznali, że ten rok może być słabszy w związku z problemami w zespole w zeszłym roku i na większość zmian trzeba będzie trochę poczekać?

– napisał gracz truthordairs

Jak dotąd jedynym pozytywem wymienianym przez graczy był primaaprilisowy event, podczas którego postacie w trakcie gry przywdziewały komiczne wręcz ilości kapeluszy na głowę. Poza tym ciężko dopatrywać się pozytywów.

Kolejne aktualizacje jedynie starają się poprawiać balans i nic poza tym. Gracze wytykają brak nawet tak podstawowych zmian w trybach rozgrywki, jak brak cyklicznie dodawanego URF (Ultra Rapid Fire). Miejmy nadzieję, że te problemy okażą się przejściowe i Riot wróci na właściwe tory – np. wprowadzając szumnie zapowiadany tryb 2vs2vs2vs2.

League of Legends

League of Legends

PC
po premierze

Data wydania: 6 października 2009

Informacje o Grze
7.5

GRYOnline

6.5

Gracze

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Michał Ciężadlik

Autor: Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

Zapowiedziano nowe Call of Duty, ale nie takie, jakiego się spodziewacie

Następny
Zapowiedziano nowe Call of Duty, ale nie takie, jakiego się spodziewacie

Prawdopodobnie poznaliśmy datę premiery nowej gry twórców Elden Ring

Poprzedni
Prawdopodobnie poznaliśmy datę premiery nowej gry twórców Elden Ring

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl