Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi

Po niezbyt ciepło przyjętej zapowiedzi kolejnego sezonu League of Legends fani w dalszym ciągu nie mają powodu do poprawy opinii. Wiele osób narzeka na brak zmian i mało nowej zawartości.

cooldown.pl

Michał Ciężadlik

Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi, źródło grafiki: Riot Games.
Fani LoL-a mają dość czekania. Sezon 13. nadal zawodzi Źródło: Riot Games.

Wprowadzony na początku tego roku 13. sezon League of Legends jak dotąd nie spełnia oczekiwań fanów.

Gracze mają pretensje względem Riot Games od samego początku – wypuszczony w styczniu cinematic zapowiadający kolejny sezon zmagań spotkał się z krytycznymi opiniami, a potem wcale nie było lepiej.

Chociaż deweloperzy zapowiedzieli, że pracują nad nowymi eventami i trybami gry, to efektów pracy jak dotąd nie widać. Stąd na forach widać co raz to więcej krytycznych komentarzy pod adresem studia.

Sezon 13. nie dowozi

Ostatnio sporą popularnością na r/leagueoflegends cieszy się wpis autorstwa gracza Best-Environment-482, w którym czytamy:

Po słabym cinematicu wszyscy zarzucali Riotowi, że pracują na LoL-em na autopilocie. Riot odpowiedział, że jedynym sposobem na rozwiązanie tego problemu jest dostarczanie zawartości w miarę postępu sezonu. Czy od tamtej pory coś zrobili? Bo wygląda na to, że niewiele się pojawiło, a to co się pojawiło zostało zapowiedziane wraz z 13 sezonem lub przed nim.

Źródeł problemu można upatrywać w zeszłorocznych problemach wewnętrznych, których konsekwencje ciągną się za Riot Games po dziś dzień. Jak zauważył jeden z komentujących:

Czy oni sami nie przyznali, że ten rok może być słabszy w związku z problemami w zespole w zeszłym roku i na większość zmian trzeba będzie trochę poczekać?

– napisał gracz truthordairs

Jak dotąd jedynym pozytywem wymienianym przez graczy był primaaprilisowy event, podczas którego postacie w trakcie gry przywdziewały komiczne wręcz ilości kapeluszy na głowę. Poza tym ciężko dopatrywać się pozytywów.

Kolejne aktualizacje jedynie starają się poprawiać balans i nic poza tym. Gracze wytykają brak nawet tak podstawowych zmian w trybach rozgrywki, jak brak cyklicznie dodawanego URF (Ultra Rapid Fire). Miejmy nadzieję, że te problemy okażą się przejściowe i Riot wróci na właściwe tory – np. wprowadzając szumnie zapowiadany tryb 2vs2vs2vs2.

League of Legends

League of Legends

PC
po premierze

Data wydania: 6 października 2009

Informacje o Grze
5.4

GRYOnline

6.5

Gracze

8.4

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Michał Ciężadlik

Autor: Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl