Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 poradnik Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt?

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Magiczne Królestwo

Obcy atakują Magiczny Sklep!

1 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Zaskoczony niespodziewaną wizytą Simon musi znaleźć jakiś sposób, by wydostać się ze sklepu - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Zaskoczony niespodziewaną wizytą Simon musi znaleźć jakiś sposób, by wydostać się ze sklepu. Podejdź do wiszącej na ścianie (na lewo od drzwi) półki z reklamacjami i weź leżący na niej z prawej strony woreczek z magicznym pyłem uspokojenia . Przejdź do stołu (na wprost drzwi), z którego zabierz magiczny przecinak .

2 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
3 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
4 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Następnie skieruj się do kasy (na prawo od drzwi) i podkradnij z niej monetę - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Następnie skieruj się do kasy (na prawo od drzwi) i podkradnij z niej monetę . Weź też stojące pod oknem wiadro . Podejdź do różowego automatu z niespodziankami (po prawej), wrzuć do niego monetę, po czym odbierz torebkę z niespodzianką . Kliknij ją w ekwipunku (w dole ekranu) LPM, by ją rozpakować. Okaże się, że Simon stał się szczęśliwym posiadaczem zapałki , magicznej modeliny i naboju z magicznym ładunkiem .

5 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
W inwentarzu napełnij wiadro magicznym pyłem uspokojenia, a następnie postaw je na drzwiach - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

W inwentarzu napełnij wiadro magicznym pyłem uspokojenia, a następnie postaw je na drzwiach. Magiczny przecinak załaduj nabojem z magicznym ładunkiem. Schowaj się za ladą i magicznym przecinakiem przetnij łańcuch drzwi, by wpuścić Obcych.

Plan B

6 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Ponieważ magiczny pył jakoś nie podziałał, Simon musi opracować nowy plan - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Ponieważ magiczny pył jakoś nie podziałał, Simon musi opracować nowy plan. Sięgnij na półkę w rogu (za chłopakiem). Leży tam wysuwany palec wskazujący . Zabierz go i potraktuj nim klatkę królika (na półce z reklamacjami, na lewo od drzwi). Kiedy zwierzę zaatakuje Obcych, Simon da drapaka ze sklepu. Na zewnątrz spotka Alix, która wpadnie w poważne tarapaty...

Zasięgnij informacji

7 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Maszeruj na rynek (w prawo), gdzie zbadaj piwniczny lufcik, tuż przy ziemi, na lewo od wejścia do ratusza - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Maszeruj na rynek (w prawo), gdzie zbadaj piwniczny lufcik, tuż przy ziemi, na lewo od wejścia do ratusza. Porozmawiaj z zamkniętym tam Doktorem Waldenem. Mężczyzna zna sposób na ucieczkę z miasta (za to zgubił klucz do piwnicy), zatem Simon zobowiązuje się uwolnić go. Następnie przejdź w prawo i pogawędź ze stojącą z tej strony drzwi do ratusza Złotowłosą (jeśli rozmawiałeś z nią wcześniej, po konwersacji z Waldenem zagadnij ją ponownie). Ponieważ w interesie złodziejki też jest dostać się do ratusza, dowiesz się, że potrzebnym do tego kluczem kluczem dysponuje strażnik. Po skończonej wymianie zdań wędruj w stronę bramy miasta (w lewo).

8 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
9 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
10 - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry
Po drodze zatrzymaj się przed tym, co pozostało z Magicznego Sklepu - Magiczne Królestwo (1) | Opis przejścia Simon the Sorcerer 5 - Simon the Sorcerer 5: Kto nawiąże kontakt? - poradnik do gry

Po drodze zatrzymaj się przed tym, co pozostało z Magicznego Sklepu. Na resztkach desek u góry zauważ kamerę wideo, niestety, jest ona za wysoko, a upadek na chodnik z pewnością ją uszkodzi. Weź trochę leżących na lewo od drzwi desek oraz śrubokręt z murka przy wejściu do sąsiedniego domu (po lewej). Skieruj się w stronę rynku (w prawo) i z suszącego się zaraz w przejściu na sznurku prania skradnij poduszkę . Wracaj pod sklep i połóż ją na pozostałościach muru, pod deskami, na których leży kamera. Wysuwanym palcem strąć kamerę na poduszkę.