Chapter II: Vigrid, City of Deja Vu | Opis przejścia Bayonetta
Aktualizacja:
Chapter II: Vigrid, City of Deja Vu
![]() | ![]() |
Na początku czeka nas walka z tajemniczą wiedźmą [1]. Przeciwniczka odbija pociski, więc jak najszybciej do niej podbiegamy. Dobrym rozwiązaniem jest zadawanie 2-3 ciosów i odskakiwanie na bezpieczną odległość. W tym miejscu uczymy się również chodzenia po ścianach zwanego Witch Walk . Ta umiejętność działa tylko na określonych etapach.
![]() | ![]() |
Po walce wchodzimy na ścianę przed nami i niszczymy gargulca po lewej [1], z którego wypadnie Broken Witch Heart . Biegniemy w prawo. Po kilku krokach pojawi się anioł zwany Dear & Decorations [2]. Najszybciej pozbędziemy się go, używając naszych rewolwerów. Od czasu do czasu strzela ognistymi pociskami, które omijamy Evadem .
![]() | ![]() |
Po walce biegniemy prosto, pokonujemy kolejny oddział aniołów i otwieramy drzwi. Zaraz obok znajdują się posągi [1], które aktywujemy. Biegniemy na koniec uliczki [2]. Przed wrotami aktywujemy Witch Time i niszczymy je.
![]() | ![]() |
Dobiegamy do placu [1], na którym pokonujemy kilka mniejszych aniołów. Po chwili pojawia się Beloved . W walce możemy sobie pomagać stojącymi w okolicy samochodami [1]. Wciskamy X, żeby podnieść przedmiot i drugi raz X, żeby nim rzucić.
![]() | ![]() |
Po walce idziemy do zaułku po prawej stronie placu, gdzie leży Witch Tomb [1]. Na lewo od skrzyni, pod filarami znajdziemy Broken Witch Heart [2]. Ruszamy dalej.
![]() | ![]() |
Wchodząc na uliczkę z torami skręcamy w prawo. Po kilku krokach za naszymi plecami wykolei się wagon, który musimy przeskoczyć [1]. Zaatakuje nas oddział nowych aniołów zwanych Enchantami . Co jakiś czas otaczają się ogniem i po kilku sekundach szarżują. Najlepszym rozwiązaniem jest ciągły atak, bo każde zadawane im obrażenia gaszą płomienie. Po walce cofamy się do miejsca, z którego jechał wagon i znajdujemy kolejny Alfheim [2].
![]() | ![]() |
W miejscu gdzie przejście blokuje płonący wagon, skręcamy w lewo. Zanim wejdziemy na plac, wskakujemy na mostek nad przejściem [1]. Możemy użyć kolejnego Alfheima .Na placu idziemy w prawo i otwieramy Witch Tomb [2]. Gdy przejdziemy na środek rynku rozpocznie się walka. Po zabiciu aniołów idziemy do zaułka na przeciwko pierwszej skrzyni i otwieramy wieko kolejnego Witch Tomba .
|
|
Jak będziemy próbowali opuścić plac, pojawi się Beloved [1]. W trakcie walki na scenę wkroczy kolejny [2], ale to tylko ułatwi sprawę. Zabijamy pierwszego, podnosimy topór i dobijamy drugiego, używając jego własnej broni.
![]() | ![]() |
Po walce podnosimy następny Long Play [1]. Żeby odkryć ostatniego Alfheima , musimy wrócić prawie na sam początek etapu [1]. Znajdziemy go tuż obok ściany, przez którą przeszliśmy używają Witch Time .
![]() | ![]() |
Przechodzimy przez plac, na którym walczyliśmy z Belovedami i dochodzimy do zamkniętych drzwi między posągami [1]. Na razie je zostawiamy. Tutaj możemy również wejść do sklepu i zamienić zdobytego Long Playa na broń Shuraba [2].
![]() | ![]() |
Jak zejdziemy w dół, zostaniemy zaatakowani przez grupkę aniołów. Po walce otwieramy Witch Tomb z prawej strony [1]. Znajdujemy w niej Broken Moon Pearl . Odwracamy się o 180 stopni i patrzymy w górę [2]. Wskakujemy na balkon, a z stamtąd na dach po prawej. Podnosimy Broken Witch Heart .
![]() | ![]() |
Wracamy do wcześniej zamkniętych drzwi. Teraz obydwa posągi są naprawione. Po ich aktywowaniu, biegniemy z powrotem na dół. Odpalamy Witch Time , niszczymy ścianę [1] i przebiegamy po nowo powstałym moście [2].
![]() | ![]() |
Za mostem otwieramy drzwi do budynku [1]. Jak tylko wjedziemy do środka, zacznie się walka z wcześniej poznanym trzygłowym aniołem [2]. Robimy to samo, co poprzednio. Przeskakujemy ogniste kule i unikamy ataków smoczych głów. Ta walka kończy drugi etap gry.
0
- Bayonetta - poradnik do gry
- Bayonetta - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Prologue: The Vestibule | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter I: The Angel's Metropolis | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter II: Vigrid, City of Deja Vu | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter III: The Burning Ground (1) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter III: The Burning Ground (2) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter IV: The Cardinal Virtue of Fortitude | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter V: The Lost Holy Grounds | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter VI: The Gates of Paradise | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter VII: The Cardinal Virtue of Temperance | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter VIII: Route 666 | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter IX: Paradiso A Remembrance of Time (1) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter IX: Paradiso A Remembrance of Time (2) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter X: Paradiso - A Sea of Stars | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XI: The Cardinal Virtue of Justice | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XII: The Broken Sky | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XIII: The Cardinal Virtue of Prudance | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XIV: Isle Del Sol | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XV: A Tower of Truth (1) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XV: A Tower of Truth (2) | Opis przejścia Bayonetta
- Chapter XVI: The Lumen Sage | Opis przejścia Bayonetta
- Epilogue - Requiem (1) | Opis przejścia Bayonetta
- Epilogue - Requiem (2) | Opis przejścia Bayonetta
- Opis przejścia
- Bayonetta - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany849016 Junior
witajcie zaczołem grać w tą gierke jest nawet spoko,ale interesuje mnie czy jak się życie traci to czy jest na to jakiś eliksir czy uzdrawiacz
Jachu302 Legionista
Dzięki kwiść. Nie pomyślałem. "Troszkę" się wygłupiłem...
kwiść Generał

To nie jest krzyzyk tylko krzyżak :) Chodzi o strzałki kierunkowe na padzie. Pamiętaj tylko, żeby podbiec do odpowiedniej budki telefonicznej z odpowiednia ilością halos. Mam nadzieje, że teraz działa :)
Jachu302 Legionista
Co trzeba zrobić żeby pojawił się ten "krzyżyk" od kodów? Wystarczy podejść? U mnie się on nie pojawia ;/ Wie ktoś może o co chodzi? Trzeba może wcześniej coś nacisnąć? Proszę o pomoc.
mik999 Pretorianin
giermuś - rozśmieszyłeś mnie - to tak jakbyś porównywał Colina z PGR niby też wyścigi ale podejście autorów całkiem inne.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.