Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bayonetta - poradnik do gry

Bayonetta - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter I: The Angel's Metropolis | Opis przejścia Bayonetta Bayonetta poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Chapter I: The Angel's Metropolis

1 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Zaraz po wyjściu z pociągu wskakujemy na niego, a stamtąd na wyższy poziom stacji [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Zaraz po wyjściu z pociągu wskakujemy na niego, a stamtąd na wyższy poziom stacji [1]. Obchodzimy peron wkoło i niszczymy wszystkie ławki Po zniszczeniu ostatniej pociąg odjeżdża, a na torach leży nasz pierwszy Broken Moon Pearl . Z miejsca gdzie zaczynaliśmy, idziemy prosto i skręcamy w prawo przez zielone bramki [2].

2 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Za bramkami dobiegamy do błyszczącej ściany [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Za bramkami dobiegamy do błyszczącej ściany [1]. Niszczymy ją, zeskakujemy w dół i rozwalamy Witch Tomb [2]. W środku jest klucz, którym otworzymy drzwi na górze. Zanim przejdziemy przez drzwi musimy pokonać małą grupkę aniołów.

3 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Za drzwiami dobiegamy do dwóch posągów [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Za drzwiami dobiegamy do dwóch posągów [1]. Dokładnie je badamy i zabijamy anioły, które się pojawią. Dalszą drogę blokuje nam dziura pełna wody. Aktywujemy wspomniane wcześniej rzeźby. Po kilku sekundach uderzy w nas promień światła [2]. Staramy się go uniknąć Evadem i odpalić Witch Time . Z jego pomocą przebiegamy bezpiecznie na drugą stronę.

4 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Na miejscu niszczymy magiczną ścianę [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Na miejscu niszczymy magiczną ścianę [1]. Po kilku ciosach zamieni się ona w windę [2], którą na razie zostawiamy.

5 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Zawracamy do miejsca, w którym była skrzynia z kluczem - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Zawracamy do miejsca, w którym była skrzynia z kluczem. Teraz pojawił się tam pierwszy Alfheim [1]. Po wykonaniu zadania idziemy z powrotem i wskakujemy na podest, który zawiezie nas na górę. Biegniemy cały czas prosto aż do pomieszczenia z czerwonym portalem [2].

6 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Po przeciwnej stronie sali wskakujemy na balkon [1], na którym leży pierwszy Broken Witch Heart - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Po przeciwnej stronie sali wskakujemy na balkon [1], na którym leży pierwszy Broken Witch Heart . Opuszczamy pomieszczenie i idziemy do ogrodu. Schodzimy ze ścieżki na prawo, a tam niszczymy Witch Tomb [2], w którym jest kolejny Broken Witch Heart .

7 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Dochodzimy do placu z fontanną [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Dochodzimy do placu z fontanną [1]. Tutaj, po pokonaniu kilku grupek potworów, pojawi się Beloved [2]. Jest to pierwszy większy przeciwnik i spotkamy go jeszcze wiele razy, więc warto już teraz poćwiczyć. Jego słabym punktem jest czerwony kamień na plecach. Staramy się być cały czas za nim i przeskakiwać zamachy toporem. Jeżeli nas chwyci, ruszamy analogiem prawo-lewo.

8 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Po walce podnosimy topór i pierwszy Long Play [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Po walce podnosimy topór i pierwszy Long Play [1]. Wchodzimy do komnaty, w której czeka nas krótka walka. Po zabiciu aniołów wskakujemy na balkon nad wyjściem [2] i zbieramy Broken Witch Heart .

9 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Wychodzimy z komnaty, a Bayonetta zaczyna sobie przypominać dawną walkę z olbrzymim aniołem [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Wychodzimy z komnaty, a Bayonetta zaczyna sobie przypominać dawną walkę z olbrzymim aniołem [1]. Jest to dość trudny przeciwnik. Biegniemy jak najszybciej na most i cały czas strzelamy [2]. Najważniejsze to omijać ogniste kule przy pomocy Evade i przeskakiwać pozostałe ataki.

10 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Po walce biegniemy prosto, aż dojdziemy do białego mostu [1] - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Po walce biegniemy prosto, aż dojdziemy do białego mostu [1]. Na środku kładki zaatakuje nas kolejny boss. Przeciwnik wisi na ścianie, więc walczy tylko jedną ręką. Pionowych ataków unikamy używając Evade , a poziomych Double-Jumpem . Gdy anioł chwyci most, wszystkie ataki skupiamy na jego dłoni [2].

11 - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry
Po stracie odpowiedniej ilość HP, rzuci fragmentem kładki, a my będziemy musieli wykonać QTE (GÓRA + A) - Chapter I: The Angels Metropolis | Opis przejścia Bayonetta - Bayonetta - poradnik do gry

Po stracie odpowiedniej ilość HP, rzuci fragmentem kładki, a my będziemy musieli wykonać QTE (GÓRA + A). Gdy wylądujemy, idziemy powoli prosto [1]. Na dole schodów boss znowu się pojawia. Zacznie niszczyć drogę, więc biegniemy z powrotem na platformę [2]. Druga tura walki jest identyczna jak pierwsza, tylko tym razem musimy unikać dwóch rąk. Szybko wykańczamy bossa i kończymy pierwszy etap.