Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Return to Mysterious Island 2 pomoże Ci po raz wtóry wydostać się z Talemniczej Wyspy - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Return to Mysterious Island 2 pomoże Ci po raz wtóry wydostać się z Talemniczej Wyspy. Znajdziesz tu wszelkie podpowiedzi i wskazówki niezbędne do ukończenia drugiej części przygód Miny i Jepa.

Spora część działań, jakie podejmiesz w grze, jest nieliniowa, niektóre z nich możesz więc wykonać szybciej bądź później, niż jest to opisane w solucji. Korzystając z niej, kieruj się podtytułami kolejnych rozdziałów, które są równocześnie stawianymi przed Tobą zadaniami (ekwipunek, zakładka "Zadania") i odnoszą się do mogących pojawić się podczas rozgrywki problemów. Poradnik jest bogato ilustrowany, lokalizacja praktycznie każdego przedmiotu, który powinien trafić w ręce bohaterów, oraz niemal każda istotna dla rozwoju gry czynność zobrazowana jest stosowną fotką. Także rozwiązania zagadek przedstawione są graficznie w postaci większych zdjęć, nierzadko opatrzonych dodatkowym opisem. Wszystkie lądujące w inwentarzu znajdźki wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym , dokumenty - niebieskim , a rozwiązania łamigłówek czy ważne uwagi - pogrubieniem.

Ekwipunek funkcjonujący w grze jest obszerniejszy niż te znane z większości przygodówek. Jego lwią cześć zajmują okienka, w których możesz lokować przedmioty albo pojedynczo, albo automatycznie za pomocą przycisku "Auto" (prawy górny róg ekranu). Inwentarz składa się aż z sześciu plansz - kiedy zabraknie Ci miejsca na pierwszej, kliknięciem na kolejną zakładkę (nad okienkami) przywołasz następną. Poniżej znajdziek widnieje specjalna przegródka, w której lądują łączone przedmioty (po najechaniu jednym na drugi). Czasami okazuje się, że - by stworzyć nową rzecz - potrzeba aż czterech elementów. Z prawej strony tejże przegródki mieści się z kolei przycisk służący do rozbierania na części pierwsze przedmiotów opatrzonych znaczkiem klucza szwedzkiego. W dole ekwipunku pojawiają się opisy konkretnych rzeczy (po kliknięciu na nie), ulokowanych w okienkach lub tych, które właśnie stworzyłeś.

Z lewej strony inwentarza widnieją odnośniki do: menu, zbieranych dokumentów, stawianych przed graczem zadań, ułatwiających poruszanie się po wyspie skrótów, przeprowadzonych dialogów i dokonanych dotychczas połączeń przedmiotów. Znajdowane dokumenty odczytujesz, klikając je fragment po fragmencie, wówczas w dole ekranu wyświetla się tłumaczenie. Wykonane zadania zostają przekreślone, po czym ujawniają się następne, niekiedy kilka równocześnie, czasem w zakładce tej pojawiają się też istotne wskazówki.

Z prawej strony pod przyciskiem "Auto" widnieje pasek tzw. "Dumy". Od początku gry jest on całkowicie zapełniony, a jego zmniejszanie się spowodowane jest korzystaniem z łatwiejszych wersji minigierek. Tych występuje w grze dość sporo i przeważnie są to zręcznościówki. W trakcie zabawy kilkakrotnie można zginąć, wciśnięcie spacji powoduje powrót do rozgrywki tuż sprzed newralgicznego momentu.

Sterujesz dwójką bohaterów, dziewczyną o imieniu Mina i małpką o imieniu Jep. Kierujesz nimi równocześnie bądź też każdym z osobna. Tylko Mina może rozdzielać i łączyć przedmioty, za to Jep dostaje się w miejsca niedostępne dla dziewczyny, nawiązuje relacje z innymi małpami i dostrzega znajdźki, na które Mina nie zawsze zwraca uwagę. Kondycję obojga obrazuje pasek energii, który zmienia barwę od czerwonej przez pomarańczową po zieloną. Wpływasz na niego, zapewniając im jedzenie, ozdoby czy nawet doznania artystyczne (muzyka) poprzez klikanie konkretnymi przedmiotami na ich sylwetki w ekwipunku (lewy dolny róg). Równocześnie za działania premiowane poprawą wskaźnika energii otrzymujesz także punkty liczbowe. Te zwiększają się również dzięki rozwiązanym zagadkom, znajdowanym przedmiotom (+1 za każdy), a nawet akcjom niemającym wpływu na rozwój fabuły, jak np. ulokowanie w gnieździe ptaszka, który z niego wypadł.

Wiele czynności można wykonać na różne sposoby. W poradniku starałam się podać wszystkie opcje, ale nie wątpię, że uda Ci się odkryć nowe możliwości, czego serdecznie życzę. Czeka Cię naprawdę zajmująca zabawa.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

Informacje o Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Autor : Katarzyna Kayleigh Michałowska

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 21, ilustracje: 304 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry