Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dan | Ukryte postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

Dan

Najweselsza postać w grze - Dan | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Najweselsza postać w grze. Poza tym nie ma zbyt wielu atutów. Jego Ultra Combo zabiera sporo energii, ale nie może być wykonywane dalej, niż ze średniego dystansu, podobnie jak większość ciosów. Gadouken sprawdza się tylko w combosach, poza nimi jest prawie bezużyteczny z racji krótkiego zasięgu.

Ciosy specjalne

  1. qcf+P - Gadouken

Zasięg fireballa jest zależny od wciśniętego puncha. Dobrze sprawdza się tylko w trakcie combosa.

  1. p, d, dp+P - Koryuken

Uppercut bardzo podobny do tego z arsenału Kena i Ryu. W przeciwieństwie do tych postaci ma słaby zasięg i zadaje niewielkie obrażenia.

  1. qcb+K - Dankukyaku (armor breaking)

Cios o dobrym (jak na Dana) zasięgu. Ilość uderzeń, zależy od wciśniętego kicka.

  1. qcb+K (w powietrzu) - Kuchu Dankukyaku

Dobry cios, na przeciwników znajdujących się w powietrzu.

Ataki Ex

  1. qcf+2xP - Ex Gadouken

Ma większy zasięg niż wersja podstawowa. Uderza dwa razy.

  1. p,d, dp+2xP - Ex Koryuken

Wykonany blisko przeciwnika, uderza podwójnie. Wersja Ex ma też więszy zasięg.

  1. qcb+2xK - Ex Dankukyaku (armor breaking)

Najlepszy cios Dana z racji szybkości. Uderza trzy razy, tak jak wersja podstawowa z HK. Zadaje też takie same obrażenia.

  1. qcb+2xK (w powietrzu) - Ex Kuchu Dankukyaku

Super Combo

  1. qcf, qcf+P - Hissho Buraiken (armor breaking)

Szybkie i efektowne Super Combo , które sprawdza się na zakończenie combosa.

  1. qcf, qcf+P+K - Legendary Taunt

bez komentarza.

Ultra Combo

  1. qcf, qcf+3xP - Shisso Buraiken (armor breaking)

Musi byc jednak wykonywane ze średniego lub bliskiego dystansu. Nie wejdzie jeśli przeciwnik przytrzyma blok. Nie przechodzi też przez fireballa. Sprawdza się tylko, w momencie gdy oponent podnosi się z ziemi.

Combo

  1. HK (z powietrza), MP (kucając), cancel Gadouken, cancel Super Combo.
  2. Focus Attack, dash cancel Ultra Combo.
  3. HK (z powietrza), HP (kucając), cancel Gadouken, Cancel Legendary Taunt, cancel Ultra Combo.
  4. HK (z powietrza), HP (kucając), cancel Ex Gadouken, Focus Attack dash cancel, HP, cancel Dankukyaku.
1 - Dan | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - Dan | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry