Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Vega (Balrog) | Postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

Vega (Balrog)

Szybkość i siła jego ciosów jest podobna do tych, znanych z Super Turbo - Vega (Balrog) | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Szybkość i siła jego ciosów jest podobna do tych, znanych z Super Turbo. Ma bardzo dobre ciosy Ex, i nie łatwo zdjąć go, gdy jest w powietrzu. Focus Attack ma chyba najlepszy zasięg ze wszystkich w grze. Mimo to Vega nie jest mocną postacią, z racji niewielkich obrażeń jakie zadaje. Poza tym zostaje ogłuszony po przyjęciu kilku ciosów, a utrata broni może oznaczać koniec walki.

Ciosy zwykłe

  1. dp+HK - Leaping Kick

Dobry juggle starter . Szybki cios, nie mąjacy praktycznie żadnego opóźnienia. Nawet jeśli przeciwnik zablokuje, możemy wykonać rzut. Bardzo denerwujący atak.

  1. d+MP - Medium Punch Claw

Ma dobry zasięg i zadaje równie dobre obrażenia. Z łatwością zdejmuje nadlatujących przeciwników. Dotkliwie karze tych, których cios nie wszedł z powdu zasięgu. Poza tym można go przerwać każdym Ciosy specjalne Vegi.

  1. d+HK - Slide Sweep

Atak na Low, który jest dość szybki i bezpieczny . Dobry do unikania fireballi i ataków z powietrza.

  1. LK+LP - Air Throw

Rzut ten ma dobry zasięg i z łatwością zdejmuje latających przeciwników.

Ciosy specjalne

  1. [t], p+P - Rolling Crystal Flash

Przydatny w combosach. Ma bardzo duży zasięg, a poza tym można go przerwać za pomocą Focus Attack , lub innych Ciosy specjalne .

  1. [d], g+K; P(z bliska) - Flying Barcelona Attack & Izuna Drop

Odbicie się od ściany, zakończone atakiem. Wychylając joya, decydujemy w którą stronę Vega ma skoczyć. Naciskając p+P lub t+P będąc blisko przeciwnika, wykonamy rzut, jeśli tylko P będzie to atak rękami. Atak ten nie jest tak dobry jak w Super Turbo, ale nadal jest bardzo dezorientujący, gdyż przeciwnik musi zgadywać czy wykonamy rzut, czy zaatakujemy uzbrojeniem.

  1. [d], g+P - Sky High Claw

Średni atak. Ciężko nim trafić doświadczonego przeciwnika, a poza tym zadaje niewielkie obrażenia. Od wciśniętego puncha, zależy wysokość ataku.

  1. [dt], p+K - Scarlet Terror

Bardzo przydatny w defensywie, a wersja z MK i z HK uderza podwójnie. Najlepiej używać jako counter/reversal . Niestety nie ma dużego priorytetu i nie działa tak samo na wszystkie postacie. Może być użyty jako juggle starter , ale tylko w momencie gdy wykonamy po nim Ex Scarlet Terror . Jest to dość trudne, ale czasem przydatne.

  1. 3xP, 3xK - Back Flip

Vega wykonuje odskok do tyłu. Wersja z P, trwa trochę dłużej, ale sprawia że odskakujemy dalej. Często jest to najlepszy sposób na unikniecie Super lub Ultra Combo .

  1. p, d, dp+P - Claw Throw

Bardziej Taunt niż atak. Zadaje minimalne obrażenia. Wciśnięcie puncha decyduje o tym, gdzie nasz "sprzęt" zostanie rzucony.

  1. p, d, dp+2xP - Mask Throw

Ten ruch zabiera ok 50% paska EX i sprawia, że Vega zdejmuje maskę. To zwiększa moc zadawanych przez nas ataków, ale zmniejsza naszą stamine.

Ataki Ex

  1. [t], p+2xP - Ex Rolling Crystal Flash

Ten atak zadaje solidne obrażenia pomimo bloku, ale zajmuje sporo czasu (tak jak zwykła wersja z HP). Sporadycznie używamy z tego powodu, że nie można go użyć w trakcie combosa. Poza tym ma niewielki priorytet.

  1. [d], g+2xK; P(z bliska) - Ex Flying Barcelona Attack & Izuna Drop

Vega uderza przed i po odbiciu od ściany. Wersja Ex posiada także lepszy zasięg rzutu. Jest to najczęściej używany w combosach atak. Może być przerwany zwykłymi atakami. Zadaje solidne obrażenia, ale nie jest tak skuteczny na latających przeciwników. Mimo to większą cześć paska super, będziemy zużywać na ten atak.

  1. [d], g+2xP - Ex Sky High Claw

Wersja Ex uderza dwa razy i jest nieco szybsza. Przechodzi też przez projectile.

  1. [dt],p+2xK - Ex Scarlet Terror

Zadaje większe obrażenia niż wersja podstawowa. Ma też znacznie większy priorytet. Przechodzi również przez fireballe. Wykorzystując ten atak musimy zwracać jednak uwagę na jego zasięg.

Super Combo

  1. [dt], dp, dt, gp+K; P - Flying Barcelona Special & Rolling Izuna Drop

Znany z Super Turbo, Super Move. Jeśli nie wykonamy Izuna Drop, nasz pasek i tak zniknie. Atak ten posiada lepszy zasięg niż normalny Izuna Drop, ale zabiera nie wiele więcej energii. Mimo to można nim przerwać Claw Roll, co otwiera przed nami nowe możliwości.

Ultra Combo

  1. [dt], dp, dt, gp+3xK; P - Bloody High Claw

Combo

  1. HK (z powietrza), MK (kucając), Scarlet Terror.
  2. HP (z powietrza), HP, MP (kucając), cancel Ex Flying Barcelona.
  3. HK (z powietrza), MK (kucając), cancel LP Rolling Claw.
  4. Focus Attack 2/3 Dash Cancel, p+MK, p+HK, d+ HK.
  5. LP (kucając), LP (kucając), MP (kucając), cancel Ex Flying Barcelona.
1 - Vega (Balrog) | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - Vega (Balrog) | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry