Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Oznaczenia | Podstawy Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

Oznaczenia

  1. P - dowolne uderzenie ręką
  2. K - dowolne uderzenie nogą
  3. LP - słabe uderzenie pięścią (light punch)
  4. LK - słabe uderzenie nogą (light kick)
  5. MP - średnie uderzenie pięścią (medium punch)
  6. MK - średnie uderzenie nogą (medium kick)
  7. HP - mocne uderzenie pięćcią (heavy punch)
  8. HK - mocne uderzenie nogą (heavy kick)
  9. 2xP - dwa dowolne uderzenia ręką, wciśnięte jednocześnie (LP+MP; MP+HP; LP+HP)
  10. 3xP - trzy uderzenia ręką, wciśnięte jednocześnie (LP+MP+HP)
  11. 2xK - dwa dowolne uderzenia nogą, wciśnięte jednocześnie (LK+MK; MK+HK; LK+HK)
  12. 3xK - trzy dowolne uderzenia nogą, wciśnięte jednocześnie (LK+MK+HK)
  1. p - przód
  2. t - tył
  3. g - góra
  4. d - dół
  5. dp, dt, gt, gp - skosy (odpowiednio dół-przód, dół-tył, góra-tył, góra-przód)
  6. qcf (quarter-circle forward) - ćwierć kółka do przodu = d, dp, p
  7. qcb (quarter-circle backward) - ćwierć kółka do tyłu = d, dt, t
  8. hcf (half-circle forward) - pół kółka do przodu = t, dt, d, dp, p
  9. hcb (half-circle backward) - pół kółka do tyłu = p, dp, d, dt, t
  1. p,p - ślizg do przodu
  2. t,t - ślizg do tyłu
  1. , - przyciski należy przyciskać po sobie.
  2. ; - przycisk lub kombinacja podana po średniku, odpowiada za nowy atak.
  3. + - przyciski należy wcisnąć razem.
  4. [] - kierunek lub przycisk podany w nawiasach należy przytrzymać 2 sekundy.
  5. n (neutral position) - należy całkowicie puścić wszystkie kierunki i przyciski.