Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dhalsim | Postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

Dhalsim

Dhalsim nie zmienił się prawie wcale - Dhalsim | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Dhalsim nie zmienił się prawie wcale. Zasięg jego ciosów i specjali jest nadal bardzo dobry, jak nie najlepszy, a jego Ultra Combo jest bardzo niebezpieczne. Ma najlepsze zagrania defensywne ze wszytkich postaci. Złe strony? Bardzo wolny dash do tyłu i podobnie jak w przypadku Akumy, trafione ataki zabierają mu sporo energii.

Ciosy zwykłe

  1. dp+K - Slide

Zasięg i siła ciosu, zależy od wciśniętego kicka. Dobry atak, który można kontynuować wykonując rzut.

  1. HP ( w powietrzu) - Jumping Hard Punch

Świetny zasięg, spore obrażenia.

  1. t+MP - Hook Arm
  2. t+HK - Anti Air Knee

Wspaniałe ciosy na nadlatujących przeciwników.

Ciosy specjalne

  1. qcf+P - Yoga Fire

Wciśnięty punch określa siłę i zasięg fireballa. LP jest najsłabsze, ale leci najdalej. HP ma największą moc i najkrótszy zasięg. MP to połączenie dwóch poprzednich wariantów. Żaden z tych "strzałów" nie leci przez całą długość ekranu. LP wydaje się być najlepsze z tego względu, że po wypuszczeniu projectile'a możemy trzymać przeciwnika na dystans, używając zwykłuch kopnięć lub uderzeń rękami, w przypadku gdyby przeskoczył nad fireballem.

  1. hcb+P - Yoga Flame

Jest to bardzo szybki atak, który spokojnie może być używany w combosach.

  1. hcb+K - Yoga Blast

Używamy w przypadku nadlatujących przeciwników.

  • p, d, dp lub t, d, dt+3xP lub 3xK - Yoga Teleport

Teleport ten możemy wykonać również w powietrzu. Dhalsim praktycznie nie ma po nim żadnego opóźnienia. Wykonując odpowiednią kombinację pojawiamy się:

  1. 3xP z ruchem do przodu - za plecami przeciwnika
  2. 3xP z ruchem do tyłu - w połowie ekranu przed przeciwnikiem
  3. 3xK z ruchem do przodu - przed przeciwnikiem
  4. 3xK z ruchem do tyłu - przed przeciwnikiem, w maksymalnej odległości.
  5. d+K (w powietrzu) - Foot Drill

Nie jest tak mocny jak w Super Turbo i zrobiony w nieodpowiednim momencie może spowodować dotkliwe straty. Specjaliści używają go tylko jako counter na fireballa.

  1. d+P ( w powietrzu) - Head Drill
  2. d+3xP - Yoga Tower

Wykonując ten ruch, Dhalsim unika jednocześnie ataku na high i na low.

EX Moves

  1. qcf+2xP - Ex Yoga Fire

Podobny do wersji podstawowej, z tą róźnicą, że fireball uderza dwa razy.

  1. qcb+2xP - Ex Yoga Flame
  2. qcb+2xK - Ex Yoga Blast

Super Combo

  1. qcf, qcf+P - Yoga Inferno

Dobry atak na wstających przeciwników. Poza tym zadaje dobre obrażenia pomimo bloku. Można go stosować by przyblokować przeciwnika w rogu ekranu.

Ultra Combo

  1. qcf, qcf+3xP - Yoga Catastrophe

Ma troche lepszy zasięg niż Super Combo , jest świetny na nadlatujących przeciwników. Poza tym Dhalsim może wykonywać z nim akcje podobną do Aegis Reflector Uriena w SF3 Third Strike. Na wstającym przeciwniku wykonujemy Ultra Combo , teleportujemy się za jego plecy, atakujemy na low i kończymy akcję rzutem.

Combo

  1. HP (z powietrza), LK, cancel Yoga Flame.
  2. t+HP, MP Yoga Flame, Yoga Inferno.
  3. t+MK, LP Yoga Flame, Yoga Inferno.
1 - Dhalsim | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - Dhalsim | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry