E. Honda | Postacie w Street Fighter IV
Aktualizacja:
E. Honda
![]() | Edmund nie zmienił się zbytnio od czasu Super Turbo. Jeśli przebijemy się przez obronę przeciwnika, możemy w krótkim czasie uszczuplić jego energię. Poza tym zasięg Hundred Hand Slap, został ograniczony, Oicho throw jest jednym z najlepszych rzutów w grze a jego Super i Ultra Combo to wspaniałe ataki na nadlatujacych przeciwników. Jest wolny ale jego stamina jest wysoka, co oznacza że nawet najmocniejsze ciosy nie zabierają mu dużo energii. |
Ciosy zwykłe
- dp+HK - Overhead Attack
- HP (z powietrza) - Jumping Hard Punch
- d+MK - Jumping Splash
Bezpieczny sposób na skrócenie dystansu.
Ciosy specjalne
- P, P, P - Hyakuretsu Harite
Siła i zasięg zależy do wciśniętego puncha.
- [t], p+P - Super Zetsuki
Bardzo dobry cios, który "zbija" większość specjali takich jak Beast Roll Blanki czy Psycho Crusher Bisona. Zadaje dobre obrażenia pomimo bloku przeciwnika. Dobry atak na nadlatujacych oponentów.
- [d], g+ K - Super Hyakkan Otoshi
- hcb+P - Oicho Nage
Najlepszy rzut w grze i jeden z najlepszych ruchów Hondy. Możemy go poprzedzić:
- LP (kucajac)
- LK (kucając)
- LP
- LK
- Jumping Splash
Jeśli nasz przeciwnik zorientuje się w sytuacji i będzie skakał, ściągamy go w dół, za pomocą Ex Sumo Splash , lub HP (z powietrza).
Ataki Ex
- 2xP, 2xP, 2xP - Ex Hyakuretsu Harite
Wychylając joya w lewo lub prawo, możemy się w trakcie ataku, poruszać do przodu lub do tyłu, tak jak w Super Street Fighter 2.
- [t], p+2xP - Ex Super Zutsuki (armor breaking)
- [d], g+2xK - Ex Super Hyakkan Otoshi
Dobre ataki na nadlatujących przeciwników. Super Zatsuki ma wyższy priorytet niz w wersji podstawowej.
- hcb+2xP - Ex Oicho Nage
Większy zasięg, większe obrażenia. Zdecydowanie najlepszy atak Edmunda.
Super Combo
- [t], p, t, p+P - Onimusou (armor breaking)
Świetny na nadlatujących przeciwników. Przechodzi przez projectile.
Ultra Combo
- [t], p, t, p+3xP - Super Onimusou
Podobnie jak Super Combo bardzo dobry na nadlatujących przeciwników. Zadaje bardzo duże obrażenia, jeśli Revenge Meter jest w pełni naładowany.
Combo
- HP (z powietrza), MK (kucając), cancel HP Headbutt.
- Focus Attack, Ultra lub Super Combo.
- HP (z powietrza), MP, cancel Hyakuretsu Harite.
![]() | ![]() |
0
- Street Fighter IV - poradnik do gry
- Street Fighter IV - PC - poradnik do gry
- Postacie
- Abel | Postacie w Street Fighter IV
- Balrog (M Bison) | Postacie w Street Fighter IV
- Blanka | Postacie w Street Fighter IV
- Chun-Li | Postacie w Street Fighter IV
- Crimson Viper | Postacie Street Fighter IV
- Dhalsim | Postacie w Street Fighter IV
- E. Honda | Postacie w Street Fighter IV
- El Fuerte | Postacie w Street Fighter IV
- Guile | Postacie w Street Fighter IV
- Ken | Postacie w Street Fighter IV
- M. Bison (Vega) | Postacie w Street Fighter IV
- Rufus | Postacie w Street Fighter IV
- Ryu | Postacie w Street Fighter IV
- Sagat | Postacie w Street Fighter IV
- Vega (Balrog) | Postacie w Street Fighter IV
- Zangief | Postacie w Street Fighter IV
- Postacie
- Street Fighter IV - PC - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany653201 Legend
przyda mi się ten poradnik
Paczis Pretorianin
Spoko poradnik trochę ciężko na początku skapować z tymi wyjaśnieniami ale jak sie załapie to idzie świetnie!
zanonimizowany640077 Legionista
no fajny poradnik ale jak to sie robi?
zanonimizowany577349 Pretorianin
Fajny poradnik, brawo GOL.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.