Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

E. Honda | Postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

E. Honda

Edmund nie zmienił się zbytnio od czasu Super Turbo - E. Honda | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Edmund nie zmienił się zbytnio od czasu Super Turbo. Jeśli przebijemy się przez obronę przeciwnika, możemy w krótkim czasie uszczuplić jego energię. Poza tym zasięg Hundred Hand Slap, został ograniczony, Oicho throw jest jednym z najlepszych rzutów w grze a jego Super i Ultra Combo to wspaniałe ataki na nadlatujacych przeciwników. Jest wolny ale jego stamina jest wysoka, co oznacza że nawet najmocniejsze ciosy nie zabierają mu dużo energii.

Ciosy zwykłe

  1. dp+HK - Overhead Attack
  2. HP (z powietrza) - Jumping Hard Punch
  3. d+MK - Jumping Splash

Bezpieczny sposób na skrócenie dystansu.

Ciosy specjalne

  1. P, P, P - Hyakuretsu Harite

Siła i zasięg zależy do wciśniętego puncha.

  1. [t], p+P - Super Zetsuki

Bardzo dobry cios, który "zbija" większość specjali takich jak Beast Roll Blanki czy Psycho Crusher Bisona. Zadaje dobre obrażenia pomimo bloku przeciwnika. Dobry atak na nadlatujacych oponentów.

  1. [d], g+ K - Super Hyakkan Otoshi
  2. hcb+P - Oicho Nage

Najlepszy rzut w grze i jeden z najlepszych ruchów Hondy. Możemy go poprzedzić:

  1. LP (kucajac)
  2. LK (kucając)
  3. LP
  4. LK
  5. Jumping Splash

Jeśli nasz przeciwnik zorientuje się w sytuacji i będzie skakał, ściągamy go w dół, za pomocą Ex Sumo Splash , lub HP (z powietrza).

Ataki Ex

  1. 2xP, 2xP, 2xP - Ex Hyakuretsu Harite

Wychylając joya w lewo lub prawo, możemy się w trakcie ataku, poruszać do przodu lub do tyłu, tak jak w Super Street Fighter 2.

  1. [t], p+2xP - Ex Super Zutsuki (armor breaking)
  2. [d], g+2xK - Ex Super Hyakkan Otoshi

Dobre ataki na nadlatujących przeciwników. Super Zatsuki ma wyższy priorytet niz w wersji podstawowej.

  1. hcb+2xP - Ex Oicho Nage

Większy zasięg, większe obrażenia. Zdecydowanie najlepszy atak Edmunda.

Super Combo

  1. [t], p, t, p+P - Onimusou (armor breaking)

Świetny na nadlatujących przeciwników. Przechodzi przez projectile.

Ultra Combo

  1. [t], p, t, p+3xP - Super Onimusou

Podobnie jak Super Combo bardzo dobry na nadlatujących przeciwników. Zadaje bardzo duże obrażenia, jeśli Revenge Meter jest w pełni naładowany.

Combo

  1. HP (z powietrza), MK (kucając), cancel HP Headbutt.
  2. Focus Attack, Ultra lub Super Combo.
  3. HP (z powietrza), MP, cancel Hyakuretsu Harite.
1 - E. Honda | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - E. Honda | Postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry