Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Street Fighter IV - poradnik do gry

Street Fighter IV - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akuma | Ukryte postacie w Street Fighter IV poradnik Street Fighter IV

Akuma

Diabeł powrócił i jest bardzo potężny - Akuma | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry

Diabeł powrócił i jest bardzo potężny. Jest to najczęściej (obok Kena) wybierana postać przez graczy z Europy. Jego ruchy są podobne do tych, które znamy ze Street Fightera Third Strike. Zadają spore obrażenia, mają dobry priorytet, a Super i Ultra Combo, potrafi być bardzo wkurzajace. Jego słabością jest niska stamina. Znaczy to że gdy oberwie, straci więcej energi, niż inne postacie Poza tym, Akuma jest jedną z najsilniejszych postaci w grze.

Ciosy zwykłe

  1. p+MP - Overhead Chop

Klasyka. Uderza dwa razy.

  1. d+MK (w powietrzu) - Dive Kick

Musimy skoczyć do przodu i wklepać atak będąc w najwyższym punkcie.

Ciosy specjalne

  1. qcf+P - Gou Hadouken

Jest to fireball, identyczny jak w przypadku Kena i Ryu.

  1. qcf+P (w powietrzu) - Zankuu Hadouken

W zależności od tego, który P naciśniemy, zmieni się kąt i prędkość projectile'a. Większość graczy używa LP w najwyższym punkcie skoku,na przeciwniku stojacym w rogu ekranu. Po wylądowaniu, najlepiej jest wykonać jakiekolwiek uderzenie na low.

  1. hcb+P - Shakunetsu Hadouken

Ten projectile leci znacznie szybciej niż w Street Fighter Third Strike. Akuma zbiera siły (co zajmuje chwilę) i wypuszcza fireballa. Wersja z HP uderza trzy razy, z MP dwa, z LP raz.

  1. p, d, dp +K - Hyakki Shuu

W zależności od naciśnietego kopniaka, Akuma pokona mniejszy lub wiekszy dystans. Po wykonaniu Hyakki Shuu w powietrzu, możemy przejść do"

  1. Dive Kick - naciskamy K
  2. Hammer Fist (armor breaking) - naciskamy P.
  3. Rzut - naciskamy LP+LK.
  4. qcb+K - Tatsumaki Zankuu Kyaku (armor breaking)

Może być użyty również w powietrzu. Jeśli wejdzie, przewróci przeciwnika, a jeśli nacisniemy MK lub HK to Akuma uderzy kilka razy. LK używamy gdy chcemy rozpocząć juggle'a. Następnie możemy kontynuowac combo atakując HP Shoryuken.

  1. p, d, dp+P - Shoryuken

Atak o wysokim priorytecie. Od wciśnietego puncha zależy siła, zasięg oraz liczba uderzeń. LP jest najsłabsze, ale jeśli nie trafi to nie jesteśmy narażeni na countera . Atak ten jest dobry na skaczących przeciwników. HP ma największy zasięg i uderza 3 razy. Dobrze kończy juggle i combosy, a jeśli mamy dobry timing to spokojnie możemy nim zdejmować nadlatujących przeciwników. Jeśli jednak nie trafimy, przygotujmy się na spore obrażenia. MP zadaje dwa obrażenia i ma średni zasięg.

  1. p, d, dp + 3xP lub 3xK - Ashura Senkuu

Ruch joyem możemy odwrócić by wykonać teleport do tyłu. Wersja z P zabierze nas na drugi koniec ekranu, a wersja z K umieści nas mniej więcej w polowie. Ten ruch ma znacznie mniejsze opóźnienie niż w SF3 Third Strike, przez co Akuma nie musi obawiać się żadnego countera .

Ataki Ex

  1. qcf+2xP - Ex Gou Hadouken

Dwu hitowa wersja normalnego fireballa. Według niektórych graczy ruch ten jest zupełnie nieprzydatny. Zadaje podobne obrażenia co zwykły fireball, a ten nie zabiera paska Super.

  1. qcf+2xP (w powietrzu) - Ex Zankuu Hadouken

Podwójny fireball, który jeśli trafi to tylko raz. Od wciśniętych 2xP zależy kąt projectila.

  1. hcb+2xP - Ex Shakunetsu Hadouken
  2. p, d, dp+2xK - Ex Hyakki Shuu
  3. qcb+2xK - Ex Tatsumaki Zankuu Kyaku (armor breaking)

Wykonując ten atak obracamy się w miejscu. Jeśli przeciwnik jest dostatecznie blisko, otrzyma kilka uderzeń.

  1. d, dt, t+2xK (w powietrzu) - Ex Tatsumaki Zankuu Kyaku
  2. p, d, dp+2xP - Ex Shoryuken

Super Combo

  1. LP, LP, p, LK, HP - Shun Goku Satsu (armor breaking)

To Combo jest bardzo szybkie. Szybsze niż poprzednio i zabiera około 30 % energii przeciwnikowi (w zależności od postaci). Przechodzi przez normalne ataki (z wyjatkiem fireballa) i wchodzi nawet jeśli stoimy na drugim końcu ekranu.

Ultra Combo

  1. LP, LP, t, LK, HK - Shun Goku Satsu (armor breaking)

Przechodzi przez fireballa i zabiera 60% energii przeciwnika (jeśli pasek revenge jest pełny). Jedynym sposobem ucieczki jest podskok lub przeskok nad.

Combo

  1. MK (z powietrza), HP, cancel LK Hurricane Kick, HP Shoryuken.
  2. HK (z powietrza), MK (kucając), cancel HP Hadouken.
1 - Akuma | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry
2 - Akuma | Ukryte postacie w Street Fighter IV - Street Fighter IV - poradnik do gry