Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dracula: Początek - poradnik do gry

Dracula: Początek - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krwiste Skały #2 (cz.4) | Kair | Dracula Początek poradnik Dracula: Początek

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Teraz wybierz z inwentarza kawałek kolumny i użyj go na łodzi. Następnie wybierz metalowy pręt i użyj go na kawałku kolumny, dzięki czemu uda Ci się podważyć łódź, która stoczy się do wody. Możesz już iść w lewo. Kliknij na łodzi (screen), a bezpiecznie przejdziesz na podest. Obejrzyj sarkofag i zapoznaj się z treścią dość obszernego raportu - tajemnica świątyni (The Mystery of the Temple).

Udaj się w lewo - Krwiste Skały #2 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry

Udaj się w lewo. Spróbuj kliknąć na blokującej przejście mgle, wysłuchując krótkiego komentarza głównego bohatera. Otwórz okno inwentarza. Użyj siekiery na czarnym sfinksie. Zaznacz teraz zniszczoną statuetkę czarnego sfinksa (screen) i użyj jej na mgle. W nagrodę przejdziesz do ostatniego już pomieszczenia świątyni. Tu musisz wykonać tylko jedną czynność, a mianowicie podnieść papirus (Papyrus). Zignoruj ostrzeżenie o trzęsieniu ziemi, wycofując się do jedynego możliwego przejścia. Po chwili zostaniesz z powrotem przeniesiony do Kairu.

1 - Krwiste Skały #2 (cz.4) | Kair | Dracula Początek - Dracula: Początek - poradnik do gry