Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fantasy Wars - poradnik do gry

Fantasy Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 6 - Równiny Leranse | Ludzie | Fantasy Wars poradnik Fantasy Wars

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Misja 6: Równiny Leranse

7 tur - ocena złota: 300 $ , Królewscy łucznicy , Laska wiecznego ognia - Misja 6 - Równiny Leranse | Ludzie | Fantasy Wars - Fantasy Wars - poradnik do gry

Czas misji i nagroda za jej ukończenie:

7 tur - ocena złota: 300 $ , Królewscy łucznicy , Laska wiecznego ognia

12 tur - ocena srebrna: 300 $ i Królewscy łucznicy

28 tur - ocena brązowa: 300 $

Opis miejsc:

1. Ogrough

2. Lanorde

3. Chambre (Rębacze) - 20 $

4. Jaskinia trolla (Dzikie trolle) - Sfera zimna

5. Latics (Goblińscy zabójcy) - 20 $

6. Faver (Rębacze) - 40 $

7. Orsen (Goblińscy grabieżcy) - 20 $

8. Kościół św. Tiveriusa (Trolle bojowe) - 100 PD dla Dextera

9. Verber (Goblińscy zabójcy) - 20 $

10. Dontre (Orkowie bojowi) - 20 $

11. Trizers (Goblińscy rabusie) - 20 $

12. Hermen (Hexer orków) - "Zabij hexera orków"

13. Surret (Goblińscy rabusie) - 20 $

14. Mene (Goblińscy grabieżcy) - 100 $ ; "Wyzwól wieś Mene"

15. Chardi (Goblińscy zabójcy) - 20 $

16. Zamek Santen - "Dotrzyj do zamku Santen"

Zadania główne:

  1. Dotrzyj do zamku Santen (16)
  2. Derrick Pfeil musi przeżyć

Zadania dodatkowe:

  1. Zabij hexera orków (12)
  2. Wyzwól wieś Mene (14)

Opis zadań głównych:

Dotrzyj do zamku Santen

Twoim zadaniem jest dotarcie się do zamku Santen (16), w którym stacjonuje król Stefan. Najłatwiej dostać się tam, idąc na północ i przechodząc przez pobliskie miejscowości: Verber (9), Dontre (10) i Trizers (11). Wchodząc do zamku (16), zakończysz misję.

Opis zadań dodatkowych:

Zabij hexera orków

Zadanie otrzymasz na początku misji, kiedy tylko hexer (12) zacznie rzucać czary na Twoje oddziały. Znajdziesz go na wzgórzu, na południe od Surret (13). Jest strzeżony przez kilka oddziałów goblinów , ale jeżeli poślesz tam część swojej armii, powinieneś spokojnie go pokonać. To zadanie warto wykonać jak najszybciej, aby nie pozwolić hexerowi (12) na ciągłe osłabianie Twoich oddziałów.

Wyzwól wieś Mene

Kiedy będziesz w okolicach Mene (14), dotrą do Ciebie chłopi błagający o wyzwolenie ich wsi z rąk najeźdźców. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ w pobliżu tej miejscowości stacjonuje sporo silnych oddziałów Hordy. Jeżeli zdecydujesz się jednak uratować mieszkańców wsi, poślij tam całe wojsko. Za wyzwolenie Mene (14) chłopi wręczą Ci 100 $ .