Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Solucja do każdego poziomu. Poradnik do gry „Kroniki Spiderwick”. zawiera bardzo dokładny opis przejścia wszystkich ośmiu rozdziałów opowieści, odnośniki do drobnych zadań, prezentuje również różne typy wróżek, stanowiących jedną z głównych atrakcji gry.

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry The Spiderwick Chronicles (Kroniki Spiderwick) - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry "The Spiderwick Chronicles" ("Kroniki Spiderwick"). Tekst ten niemal w całości składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich ośmiu rozdziałów opowieści. Pisząc poradnik najwięcej miejsca poświęciłem na objaśnieniu czynności wymaganych do zaliczenia wszystkich głównych zadań. Na bieżąco podawałem też jednak informacje niezbędne do zaliczenia przydzielanych przez postaci niezależne lub automatycznie udostępnianych miniquestów, czyli takich, które nie są obowiązkowe. Mimo wszystko nie warto ich ignorować, gdyż niejednokrotnie wiążą się z nimi dodatkowe atrakcje czy bonusy ułatwiające rozgrywkę. Druga część poradnika zawiera odnośniki do wszystkich drobnych zadań, pomocne tym z Was, którym zależy jedynie na dotarciu do określonych przedmiotów czy nagród. Zająłem się również przedstawieniem różnych typów wróżek, stanowiących jedną z głównych atrakcji gry. Dokładnie wyszczególniłem w jakich sekcjach poradnika lokalizacji tych istot należy szukać. Pozwala to na zgromadzenie pełnej kolekcji.

Życzę udanej zabawy!!

Stranger

Informacje o Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 221 .

Popularne strony w Kroniki Spiderwick - poradnik do gry