Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Project IGI - poradnik do gry

Project IGI - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eagle's Nest I poradnik Project IGI

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Cele: Przedostać się kolejką górską do zamku Ekk - Eagles Nest I - Project IGI - poradnik do gry

EAGLE'S NEST I

Cele: Przedostać się kolejką górską do zamku Ekk

Zaczynamy na wzgórzu, niedaleko zabudowań gdzie zostawiono nam Dragunowa. Z daleka likwidujemy strażnika na wieży i podchodzimy powoli do lewej strony bazy. Po eliminacji kolejnego strażnika wracamy do wejścia. Można także podążać wzdłuż muru i wejść do środka przez rusztowanie. Czeka nas mały pojedynek z żołnierzami strzegącymi kompleksu. Następnie udajemy się do zrujnowanego budynku w dalszej części. Po zlikwidowaniu strażnika zabieramy naboje oraz parę granatów i wychodzimy na piętro po karabin snajperski. Stojących tam żołnierzy najlepiej jest zlikwidować pojedynczym granatem - mamy wtedy pewność, że nic nam nie zagrozi. Aby go zdobyć, trzeba wspiąć się po pudłach na resztkę dachu. Warto jeszcze wrócić do wieży, gdzie na początku misji zlikwidowaliśmy snajpera - wskazany jest zapas naboi.

Do następnego kompleksu najlepiej udać się przy pomocy kabli wysokiego napięcia wybiegających z dachu budynku, na którym znaleźliśmy snajperkę. Na pierwszym słupie, zaraz po dotknięciu podłoża, likwidujemy strażnika. Przy następnym spokojnie namierzamy tego na dole i rozwalamy go krótką serią - należy oszczędzać naboje na później. Po zejściu na dół układamy się wygodnie na wzgórzu i eliminujemy wszystkie widoczne cele w pobliskiej bazie. W pierwszej kolejności należy zająć się strażnikami na wieżach, później można spokojnie przejść do tych patrolujących wnętrze. Po upewnieniu się, że mamy czystą drogę kierujemy się do głównej bramy. Z budki strażniczej zabieramy naboje, a następnie likwidujemy kamerę na wieży i wchodzimy do bazy.

W pomieszczeniu naprzeciwko bramy znajduje się komputer, dzięki któremu wyłączymy okoliczne kamery. Teraz musimy przejść cały kompleks na tyły wielkiego bunkra. W tym celu kierujemy się w kierunku garażu. Trzeba tu uważać na strzelców ukrytych w bunkrze - mogą oni stanowić nie lada zagrożenie. Biegniemy dalej likwidując kolejnych strażników. Skręcamy w lewo koło centralnej wieży. Po prawej stronie znajduje się pusty budynek, którym nie warto sobie zawracać głowy. Po likwidacji wszystkich celów wracamy do wielkiego bunkra.

Otwieramy wielkie wrota i zabieramy ze środka granaty oraz M16A2 wraz z nabojami. Udajemy się drugim wejściem w górę i po zlikwidowaniu strażnika i unieszkodliwieniu kamer wchodzimy do siłowni elektrycznej. Włączamy prąd potrzebny do uruchomienia kolejki górskiej i kierujemy się do pobliskiej bramy. Zaraz po jej przejściu skręcamy w lewo i kierujemy nasze kroki w kierunku wejścia do bazy. Teraz udajemy się na miejsce, skąd rusza kolejka. Po dość długiej wspinaczce przyszedł czas na trochę rozrywki. Likwidujemy kolejnych strażników, po czym otwieramy główną bramę korzystając z przełącznika w budce strażniczej. Z dużego budynku niedaleko wejścia wyłączamy kamery. Następnie przedostajemy się do mniejszego gmachu, włączamy kolejkę i wsiadamy do środka.