Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point poradnik F.E.A.R.: Extraction Point

CEL: Idź do torów metra.

1 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Biegniemy przed siebie i korytarzem skręcamy w prawo #1 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Biegniemy przed siebie i korytarzem skręcamy w prawo #1. Dopadnie nas krótka wizja, po której otwieramy drzwi, obok których leżą ludzkie zwłoki. Znajdziemy się w pokoju, z którego zabieramy apteczkę, granaty i broń . Kolejne pomieszczenie opróżniamy z czterech żołnierzy i przechodzimy przez otwartą bramę #2.

2 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Z przedsionka bierzemy działko i granaty - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Z przedsionka bierzemy działko i granaty . Skręcamy w prawo obok czarnego ogrodzenia, aby po chwili wylądować w hali #1. Zabijamy dwójkę żołnierzy, a następnie natychmiast chowamy się za filarem #2 - lada moment z windy wyłoni się bowiem REV6. Na tym obszarze jest sporo przeszkód, więc kryjąc się za nimi z łatwością niszczymy przeciwnika.

3 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Kiedy uśmiercimy kolosa, zza drzwi w rogu hali #1 wypadnie na nas dwóch żołnierzy - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Kiedy uśmiercimy kolosa, zza drzwi w rogu hali #1 wypadnie na nas dwóch żołnierzy. Po zastrzeleniu ich przechodzimy przez wspomniane drzwi i idąc przez parę pomieszczeń w końcu ujrzymy uciekającego żołnierza. W miarę możliwości doganiamy go i patroszymy. Naszym następnym krokiem będzie otwarcie drzwi mieszczących się naprzeciwko wielkiej dziury w ścianie. Za nimi znajduje się pomieszczenie okupowane przez czterech poukrywanych przeciwników #2, których najlepiej wyeliminować granatami - będą bowiem walczyli w ścisku, co oznacza dużą szansę na trafienie.

4 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Po starciu podnosimy ze ściany apteczkę i poprzez zakratowaną dziurę w prawym rogu pokoju przechodzimy do tunelu - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Po starciu podnosimy ze ściany apteczkę i poprzez zakratowaną dziurę w prawym rogu pokoju przechodzimy do tunelu. Kiedy się z niego wydostaniemy, w pokoju z komputerami przestawiamy dźwignię #1. Gdy tylko wyjdziemy z tego pomieszczenia, mur naprzeciwko #2 eksploduje, a nas zaatakuje Ciężko opancerzony wraz z jednym żołnierzem. Kiedy obaj zginą schodzimy po schodach po lewej w dół.

5 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Trafimy tu na leżącego trupa #1 - obok niego znajdziemy apteczkę i broń - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Trafimy tu na leżącego trupa #1 - obok niego znajdziemy apteczkę i broń . W pomieszczeniu za drzwiami po lewej zetrzemy się z czterema wrogimi żołnierzami, a następnie przechodzimy dalej. Na ziemi będą leżały następne zwłoki #2, a niedaleko nich karabin ASP, dwie apteczki i granaty.

6 - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry
Za moment stoczymy dosyć ciężki bój z Ciężko opancerzonym, wyposażonym w wyrzutnię granatów oraz z jego dwoma żołnierskimi pomagierami - Stacja końcowa (1) | Interwał 03 | FEAR Extraction Point - F.E.A.R.: Extraction Point - poradnik do gry

Za moment stoczymy dosyć ciężki bój z Ciężko opancerzonym, wyposażonym w wyrzutnię granatów oraz z jego dwoma żołnierskimi pomagierami. Walka może sprawić problemy, bo celność naszych przeciwników jest spora. Ale po kolei - najpierw w miejscu #1 zastawiamy pułapkę - mogą być to miny bądź zdalne bomby (należy tylko pamiętać o naciśnięciu spustu we właściwym momencie). Schodzimy po schodach aż usłyszymy okrzyk "Close the gates" - wtedy właśnie cofamy się szybko za barierki #2. Czekamy, aż opancerzony wejdzie na nasze miny i bum! Zostało nam już tylko dwóch żołnierzy do zastrzelenia.