Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Gildie złodziei znajdziesz w Fargrove (Slums) oraz w Skuldoon (Vartugg's Fortress). Pierwsze zadanie dostaniesz tylko w Fargrove.

1 - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Guild Quest

Zadanie, które umożliwi Ci dołączenie do gildii polega na odnalezieniu Treasure Map w Custard Mansion (1) , do którego dostaniesz klucz - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Zadanie, które umożliwi Ci dołączenie do gildii polega na odnalezieniu Treasure Map w Custard Mansion (1) , do którego dostaniesz klucz. Udaj się tam (Slums District). Znajdziesz się w punkcie (1) . Wejdź po schodach (2) , a następnie udaj się do (3) . Przeskocz teraz na drugą stronę i odnajdź w komnacie (4) Cellar Key. Zawróć się na dolnym poziom i idź teraz do (5) . Otwórz kraty na południe i podążaj do komnaty (6) . Otwórz skrzynię, a ujrzysz Urcula's Head i zostaniesz zaatakowany przez stwora bez głowy. Gdy je pokonasz zjawi się Esmerelda (zwykła zjawa). Ją także pokonaj i z pobojowiska zabierz Treasure Map. Ostatecznie wróć się do Gildii z odzyskana mapą.

Rogue Quest

Po wpłaceniu 500 sztuk złota musisz zanieść mapę zdobytą w poprzednim zadaniu do Mandruffa przebywającego w twierdzy Vartugga w Skuldoon (2) - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Po wpłaceniu 500 sztuk złota musisz zanieść mapę zdobytą w poprzednim zadaniu do Mandruffa przebywającego w twierdzy Vartugga w Skuldoon (2) . Zrób to, a zyskasz heraldry oraz klasę Rogue.

Hunter Quest

Wymagana klasa: Rogue - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Wymagana klasa: Rogue. Twoja misja polega na udaniu się na Northern Steppes (3) oraz uśmierceniu szalonej bestii zwanej Brimgulden i przyniesie jej rogu.. Walczy i wygląda jak Barloth. Pokonaj go i wróć do gildii (nie zostawia on rogu, jednak zadanie i tak zostanie Ci zaliczone), a uzyskasz klasę Hunter.

Trickster Quest

Wymagana klasa: Rogue - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Wymagana klasa: Rogue. Musisz udać się do Tomb of Soul (4) , powiedzieć The Watcher, aby przyzwał Agulę i pokonać Demona. Nie jesteś w stanie skrzywdzić Demona w zwykły sposób. Jedynym sposobem na zadawanie mu obrażeń jest przyzywanie stworów za pomocą Nether Magic. Gdy już Twoi pomocnicy poradzą sobie z wrogiem, wróć się do gildii, a zyskasz klasę Trickster.

Guild Quest

Zadanie, które umożliwi Ci dalszy rozwój w gildii, polega na kradzieży obrazu The Hanging of the Brae Witches z kryjówki Sleth Silverbane (5*) - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Zadanie, które umożliwi Ci dalszy rozwój w gildii, polega na kradzieży obrazu 'The Hanging of the Brae Witches' z kryjówki Sleth Silverbane (5*) . W punkcie (5) odnajdziesz samego Sletha Silverbane, który zostawi Ci klucz, gdy tylko go zabijesz. Wróć się z obrazem do gildii, a zyskasz heraldry.

Cabalist Quest

Wymagana klasa: Trickster - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Wymagana klasa: Trickster. Tym razem Twoim celem jest mag Daedelus Thule przebywający w Vale of Ruin (6) . Nie wyróżnia się on niczym szczególnym. Zabij go, a zyskasz klasę Cabalist oraz heraldry The Jester.

Ranger Lord Quest

Wymagana klasa: Hunter - Guild of Mystery | Zadania | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Wymagana klasa: Hunter. Dostaniesz misję zabójstwa Javetta the Slayer w Vale of Ruin (6) . Twój przeciwnik wygląda i dysponuje umiejętnościami takimi jak Demonic Bladewitch. Zabij ją i wróć się do gildii, a zyskasz klasę Ranger Lord oraz heraldry The Hunter.