Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell poradnik Boiling Point: Road to Hell

Ruszaj dalej w tą samą stronę - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Ruszaj dalej w tą samą stronę. Dojdziesz do klatki schodowej i żołnierza wewnątrz niej. Podkradnij się do niego. Jeśli uda ci się go zabić, to możesz powiedzieć, że miałeś szczęście. Najlepiej jest go przekupić. Zejdź schodami na dół, do kolejnego strażnika. Jemu też dobrze jest dać łapówkę. Wejdź teraz do pomieszczenia znajdującego się naprzeciw schodów. Tam, na stole znajdziesz kartę magnetyczną zezwalającą na wejście do sektora A. Wróć na górę, do strażnika, któremu opowiadałeś bajeczkę zamiast dawać mu kasę.

Przeczołgaj się pod szybą do drzwi na końcu korytarza i otwórz je zdobytą przed chwilą kartą - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Przeczołgaj się pod szybą do drzwi na końcu korytarza i otwórz je zdobytą przed chwilą kartą. Chodzi o to, by strażnik za wspomnianą szybą cię nie zauważył. Będąc przy czytniku kart dostępu będziesz mógł wstać - tego miejsca wartownik już nie widzi.

Za drzwiami, w korytarzu zobaczysz kolejnego wartownika - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Za drzwiami, w korytarzu zobaczysz kolejnego wartownika. Raczej nie uda ci się go zabić po cichu, daj mu łapówkę. Tak czy siak wejdź szare w drzwi po lewej, a potem w następne. Będzie tam strażnik. Gdy cię zauważy, daj nogę do pokoju wcześniej i oszukaj go tak, jak to już wcześniej robiłeś. Chodzi o to, by nie utrzymywać z nim kontaktu wzrokowego podczas rozmowy. Powinien kupić twoją historyjkę. Otwórz stojący w pokoju sejf i weź z niego kartę magnetyczną zezwalającą na wejście do sektora B.

Wróć teraz do wielkiej sali, którą zwiedziłeś niemal na samym początku - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Wróć teraz do wielkiej sali, którą zwiedziłeś niemal na samym początku. Zejdź schodami na dół tej sali i podkradnij się od tyłu do stojącego tam strażnika. Zamorduj go po cichu i ruszaj do pomieszczenia pełnego skrzyń, które znajduje się po prawej stronie od zabitego przed chwilą przeciwnika. Zabierz mu naboje do karabinu (i karabin, jeśli takiego nie masz), bo zaraz mogą się okazać bardzo pomocne.

Powstaje pewien problem - w pomieszczeniu z drewnianymi skrzyniami jest dość dużo wrogów, części z nich nie da się oszukać, a kasa na łapówki się kończy - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

Powstaje pewien problem - w pomieszczeniu z drewnianymi skrzyniami jest dość dużo wrogów, części z nich nie da się oszukać, a kasa na łapówki się kończy... trzeba skończyć z załatwianiem spraw potajemnie i zrobić małą rozróbę. Pozabijaj wszystkich w pomieszczeniu, wejdź na rampę po lewej stronie, a potem przejdź przez drzwi do sektora B. Wejdź schodami na górę i udaj się do kolejnego pokoju. Stamtąd idź dalej na górę, po schodach, i ruszaj cały czas korytarzem.

W ten sposób doszliśmy do więzień - Główny wątek cz.6 | Główny wątek | Boiling Point Road to Hell - Boiling Point: Road to Hell - poradnik do gry

W ten sposób doszliśmy do więzień. Przejdź przez kraty po lewej do pomieszczenia za szybą i idź dalej prosto. Jeśli chcesz, możesz pogadać z zamkniętymi tam cywilami, ale raczej nie okażą się zbyt rozmowni. Ruszaj dalej korytarzami, a potem klatką schodową na górę. W kolejnym pokoju zastrzel strażnika i przejdź przez stalowe drzwi po lewej stronie. Załatw znajdującego się tam wartownika i wejdź do pomieszczenia znajdującego się na samym końcu korytarza.