Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sacred - poradnik do gry

Sacred - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mroczny Elf w Sacred | Postacie poradnik Sacred

Ostatnia aktualizacja: 19 sierpnia 2019

Mroczny Elf / Dark Elf

Mroczny Elf

Mroczny Elf jest potomkiem żądnej władzy rasy odszczepieńców, spokrewnionych z czystą i szlachetną rasą elfów. Mroczne Elfy posiadają siejące postrach umiejętności sztuk walki i są zabójczo groźnymi wojownikami cienia, preferującymi zatrute ostrza i walkę bez broni.

Siła: 26

Wytrzymałość: 18

Zwinność: 26

Fizyczna regeneracja: 20

Mentalna regeneracja: 0

Charyzma: 16

Suma: 106

Zdolności

Zdolność (w nawiasie poziom doświadczenia, na którym się pojawiają)

Walka bronią białą / Blade Combat (1)

Koncentracja / Concentration (1)

Znajomość pułapek / Trap Lore (3)

Balistyka / Ballistics (3)

Znajomość broni / Weapon Lore (3)

Dwie bronie / Dual Wielding (3)

Budowa ciała / Constitution (3)

Zwinność / Agility (3)

Rozbrajanie / Disarming (3)

Jeździectwo / Riding (3)

Walka wręcz / Unarmed Combat (6)

Zbroja / Armor (12)

Znajomość miecza / Sword Lore (20)

Blokowanie ciosów / Parrying (30)

Handel / Trade (50)

Sztuki walki

Poniżej zaprezentuję wam trzy typy Mrocznego Elfa:

- Wojownik

- Specjalista od pułapek

- Połączenie wojownika ze specjalistą od pułapek

Wojownik:

Podstawowe atrybuty: Siła (Strength), Wytrzymałość (Endurance), Fizyczna Regeneracja (Physical Regeneration)

Podstawowe zdolności: Znajomość broni (Weapon Lore), Koncentracja (Concentration), Budowa ciała (Constitution)

Podstawowe Combat Arts (zdolności): Szał (Rage), Zemsta (Revenge), Pożeracz Dusz (Soul Catcher)

Podstawowe Combat Arts (pułapki): Testosteron (Testosterone), Adrenalina (Adrenaline)

Specjalista od pułapek:

Podstawowe atrybuty: Siła (Strength), Umysłowa Regeneracja (Mental Regeneration)

Podstawowe zdolności: Znajomość broni (Weapon Lore), Koncentracja (Concentration), Budowa ciała (Constitution)

Podstawowe Combat Arts (zdolności): Koci Unik (Mongoose), Atak Kobry (Cobra)

Podstawowe Combat Arts (pułapki): Battlefrog, Trująca Mgła (Poison Mist)

Połączenie wojownika ze specjalistą od pułapek:

Podstawowe atrybuty: Umysłowa Regeneracja(Mental Regeneration), Fizyczna Regeneracja (Physical Regeneration), Siła (Strength)

Podstawowe zdolności: Znajomość broni (Weapon Lore), Koncentracja (Concentration), Budowa ciała (Constitution)

Podstawowe Combat Arts (zdolności): Pożeracz Dusz (Soul Catcher), Szał (Rage), Szerokie uderzenie (Multi-hit)

Podstawowe Combat Arts (pułapki): Battlefog, Eksplozja (Explosive Charge)

Porady

Jeśli nosisz przedmioty lub zbroje powyżej twojego poziomu, zwróć uwagę na twoją szybkość poruszania. Zdolność Zbroja może zostać wykorzystana do zrównoważenia tego dyskomfortu.

Odwiedzaj kowala kiedy znajdziesz jakieś ciekawe przedmioty, które mogłyby się nadawać do umieszczenia w gniazdkach.

Korzystaj z usług kowala, aby umieścić runy w twoich broniach i przedmiotach. Po pierwsze - podwyższysz poziom umiejętności, po drugie - skrócisz ich czas regeneracji.

Wyssanie Życia i Krytyczne Trafienie są bardzo ważnymi modyfikatorami.

Staraj się mieć przy sobie zawsze kilka napojów koncentracji. Jest to najlepszy sposób na szybkie zregenerowanie "combosów".

Posiadasz 5 slotów na broń. Korzystaj z nich. Wybierz odmienne bronie, które posiadają różne bonusy dla twoich zdolności i zaklęć.

Postaraj się mieć przygotowane zestawy broni o następujących właściwościach:

- ulepszających ulubione pułapki

- zwiększających Szybkość Ataku (zwłaszcza dla wojowniczo ukierunkowanego Mrocznego Elfa)

- zabijających przeciwników na niższych poziomach

Równie dobrze, jak na napojach koncentracji, powinieneś skupić się na innych. Mikstura Śmierci Nieumarłych i Mikstura Surowicy mogą stanowić o życiu i śmierci, zwłaszcza na późniejszych poziomach.