A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia A Plague Tale Requiem poradnik, solucja

Nasza solucja do Plague Tale Requiem opisuje eksplorację wyspy w rozdziale 9 (Opowieści i odkrycia). Z poradnika dowiecie się jak podążać za posągami ptaków, jak znaleźć mapę w ruinach oraz jak wyruszyć do Las Madres.

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2022

Po rozpoczęciu rozdziału 9 (Opowieści i odkrycia - Tales and Revelations) w grze Plague Tale: Requiem otrzymacie zadanie zbadania wyspy La Cuna. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada gdzie odnajdywać posągi ptaków na otwartej mapie wyspy, jak dotrzeć do ruin i jak odkryć w nich mapę, a także gdzie znaleźć ścieżkę do sanktuarium Las Madres.

Eksploracja wyspy (Explore the island)

Rozpoczniecie na terenie posiadłości Hrabiego - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Rozpoczniecie na terenie posiadłości Hrabiego. W okolicy nie znajdziecie żadnych skarbów i możecie od razu kierować się na niższe poziomy. Dotrzyjcie do wyjścia z terenów posiadłości, którego pilnuje strażnik z obrazka.

Bohaterowie dotrą na półotwartą mapę wyspy i spotkają Sophię, która będzie im towarzyszyła w jej eksploracji.

Nasz opis przejścia skupia się wyłącznie na obowiązkowych czynnościach do wykonania na wyspie. Opcjonalne czynności i skarby opisaliśmy w osobnym rozdziale Sekrety i znajdźki.

Podążanie za posągami ptaków (Follow the bird statues)

Wybierzcie zakręcaną ścieżkę prowadzącą w dół - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Wybierzcie zakręcaną ścieżkę prowadzącą w dół. Dotrzecie wkrótce do pierwszego posągu ptaka - są one podpowiedzią odnośnie prawidłowej trasy podróży. Wyruszajcie zawsze w stronę, w którą zwrócony jest dany posąg.

Drugi posąg jest przy ścieżce biegnącej obok gospodarstwa - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Drugi posąg jest przy ścieżce biegnącej obok gospodarstwa.

Trzeci posąg znajduje się niedaleko mostu i jest zwrócony w stronę domu - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Trzeci posąg znajduje się niedaleko mostu i jest zwrócony w stronę domu.

Czwarty posąg znajduje się przy skałach i jest zwrócony w stronę czerwonych flag - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Czwarty posąg znajduje się przy skałach i jest zwrócony w stronę czerwonych flag.

Piąty posąg znajdziecie obok wspomnianych flag - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Piąty posąg znajdziecie obok wspomnianych flag. Jest on zwrócony w stronę wzgórza.

Szósty posąg jest na wzgórzu i jest zwrócony w stronę drzew - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Szósty posąg jest na wzgórzu i jest zwrócony w stronę drzew.

Siódmy posąg jest obok jednego z drzew i jest zwrócony w stronę ruin - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Siódmy posąg jest obok jednego z drzew i jest zwrócony w stronę ruin.

Cel podróży to ruiny ze środkowej części wyspy - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Cel podróży to ruiny ze środkowej części wyspy. Wejście do nich pokazuje dołączony obrazek - musicie przesunąć przeszkodę i przecisnąć się między skałami.

Ustalenie, co skrywają ruiny (Find out what the ruins are hiding)

W ruinach antycznego teatru zauważycie symbole namalowane na ziemi - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

W ruinach antycznego teatru zauważycie symbole namalowane na ziemi. Musicie je w pełni odsłonić - użyjcie Ignifera do podpalenia trawy i zaczekajcie aż znikną płomienie. Obejrzycie cut-scenkę z analizy znaleziska - będzie to mapa wyspy.

Dotarcie do Las Madres (Reach Las Madres)

Nowy cel podróży to sanktuarium w górach - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Nowy cel podróży to sanktuarium w górach. Zacznijcie od wdrapania się na wyższą półkę i opuszczenia ruin teatru.

Wybierzcie ścieżkę prowadzącą w stronę gór. Dotrzecie do bramki i musicie potwierdzić chęć opuszczenia otwartej mapy. Od tej pory przeprawa będzie ponownie miała bardziej liniowy charakter.

Podążajcie górską ścieżką - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Podążajcie górską ścieżką. Dotrzecie do zamkniętej bramki, przy której są kozy - musicie udać się w lewo i skorzystać z alternatywnego przejścia.

Wdrapcie się na górną półkę - Plague Tale Requiem: Eksploracja wyspy (Explore the island) - solucja, opis przejścia - A Plague Tale Requiem - poradnik do gry

Wdrapcie się na górną półkę. Znajdziecie małe ruiny i możecie w nich uratować kozę (prosił o to mijany mężczyzna).

Trzeba w tym celu podpalić trawę obok ruin (powyższy obrazek) - Hugo będzie mógł przecisnąć się i otworzyć bramkę dla Amicii. Odblokujecie tu nowy sekret - to pamiątka: Tramontane. W tym samym miejscu jest też nowa sekretna skrzynia.