Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia Sherlock Holmes Chapter One poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis szkolenia, które umożliwi wam operowanie bronią palną. To jedyny sposób na otrzymanie broni w grze. Dodatkowo dzięki temu otrzymacie dostęp do kolejnych zadań.

Na tej stronie poradnika do gry Sherlock Holmes Chapter One znajdziecie opis szkolenia, które umożliwi wam operowanie bronią palną. To jedyny sposób na otrzymanie broni w grze. Dodatkowo dzięki temu otrzymacie dostęp do kolejnych zadań. Za ich ukończenie otrzymacie osiągnięcie Dziecinnie proste (Child's Play).

Ważne informacje

Sposób odblokowania: ukończenie sprawy policyjnej Mistrz przebrań (The Master of Disguise).

Nagroda: broń palna.

Osiągnięcie do zdobycia: brak.

Recepcja

Jeśli chcecie zdobyć broń palną oraz dostęp do kolejnych spraw policyjnych, musicie przejść szkolenie - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Jeśli chcecie zdobyć broń palną oraz dostęp do kolejnych spraw policyjnych, musicie przejść szkolenie. Rozpoczniecie je od rozmowy w recepcji. Mężczyzna da wam wszystkie najważniejsze informacje, a następnie przeniesie Was na obszar treningu.

Rozpoczęcie treningu

Gdy będziecie już w piwnicy komisariatu, zobaczycie starszego mężczyznę - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Gdy będziecie już w piwnicy komisariatu, zobaczycie starszego mężczyznę. Należy z nim porozmawiać, aby otrzymać pierwsze zadanie.

Strzelanie do celu

Zaczniecie od strzelania do celu - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Zaczniecie od strzelania do celu. Dzięki temu dowiecie się, że możecie na kilka sekund spowolnić czas. W ten sposób ułatwicie sobie celowanie. To czas, który przeznaczycie na oddanie kilku strzałów.

Turlanie i bieg

1 - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry
Jeśli do tej pory tego nie odkryliście - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Jeśli do tej pory tego nie odkryliście. Sherlock potrafi się turlać oraz biegać. W tych czynnościach pomoże Wam dzielny towarzysz, który będzie stale Was dopingować i nadawać tempa szkoleniu.

Słabe punkty i zbroje

2 - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gryW trakcie spowolnienia czasu zobaczycie żółte i niebieskie elementy - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

W trakcie spowolnienia czasu zobaczycie żółte i niebieskie elementy. Te pierwsze odpowiadają za ogłuszenie wroga. Te drugie, za jego zbroję. Należy się jej pozbyć, aby móc ogłuszyć przeciwnika.

Ogłuszanie powinno być waszą podstawową mechaniką walki. Nie zabijajcie wrogów, o ile to możliwe. Nie spodoba się to ani Sherlockowi, ani Watsonowi, ani nikomu z policji.

Część praktyczna

Czas na ostatnią część szkolenia - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Czas na ostatnią część szkolenia. W praktycznym etapie macie do pokonania 3 wrogów. Należy pamiętać o tym, że macie ich ogłuszać. Zacznijcie od strzelenia w żółty punkt, najlepiej na wrogu albo zaraz obok niego.

Następnie wykorzystajcie czas (oznaczony okręgiem nad wrogiem), podbiegnijcie do niego i uderzcie - Sherlock Holmes Chapter One: Szkolenie - solucja, opis przejścia - Sherlock Holmes Chapter One - poradnik do gry

Następnie wykorzystajcie czas (oznaczony okręgiem nad wrogiem), podbiegnijcie do niego i uderzcie. W ten sposób pozbędziecie się przeciwnika. Trzykrotnie wykonajcie ten manewr, aby zakończyć zadanie.