Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Kena Bridge of Spirits: Adira's Love - solucja, opis przejścia Kena poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do Kena Bridge of Spirits, dowiecie się jak przejść misję główną, która zwie się Adira’s Love.

Na tej stronie poradnika do Kena Bridge of Spirits dowiecie się jak postępować podczas kolejnej misji głównej, która zwie się Adira's Love. Misja rozpocznie się po rozmowie z Woodsmith, po zakończeniu misji Help the Woodsmith.

Po wykonaniu krótkiej misji nazwanej Honor Taro, w której musicie udać się do Mask Shrine, aby uhonorować Taro, otrzymacie kolejną misję polegającą na udzieleniu pomocy Woodsmith'owi.

Waszym zadaniem będzie znalezienie kolejnego reliktu. W tym celu aktywujcie mapę, aby zobaczyć, gdzie musicie się udać. Będą to 3 miejsca, Watchtower, Ancient Well oraz Rufus' Barn.

1 - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

The Watchtower

Udając się do the Watchtower, najpierw musicie pokonać kilku przeciwników - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Udając się do the Watchtower, najpierw musicie pokonać kilku przeciwników. Pokonać będziecie musieli między innymi Kappa, czyli drugiego bossa w grze. Jest on tutaj jednakże nieco słabszy, pełni rolę zwykłego przeciwnika.

Warto zająć się najpierw nim, gdyż często będzie tworzył posiłki - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Warto zająć się najpierw nim, gdyż często będzie tworzył posiłki. Pamiętajcie, że teraz możecie skorzystać z bomb i łuku, co znacznie ułatwia walkę z Kappą.

Po pokonaniu Kappy, weźcie Forest Tear i umieśćcie ją na kwiecie, aby stworzyć oryginalną formę Rot - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po pokonaniu Kappy, weźcie Forest Tear i umieśćcie ją na kwiecie, aby stworzyć oryginalną formę Rot. Zniszczcie okoliczne przeszkody za pomocą Rot.

Po oczyszczeniu przeszkód, stworzycie kolejny kwiat, z którego możecie skorzystać z Rot - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po oczyszczeniu przeszkód, stworzycie kolejny kwiat, z którego możecie skorzystać z Rot.

Bombę skierujcie w stronę połyskujących skał - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Bombę skierujcie w stronę połyskujących skał. Za skałami, które znajdą się na górze, znajduje się kolejna przeszkoda. Oczyśćcie ją za pomocą Rot, a następnie przejdźcie na drugą stronę.

Po drugiej stronie znajdują się kolejne połyskujące skały - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po drugiej stronie znajdują się kolejne połyskujące skały. Rzućcie w nie bombą, aby uformować je w platformy. Najpierw wskoczcie na pierwszą platformę. Na drugiej znajdować się będzie kwiat, strzelcie właśnie w kwiat, aby się przyciągnąć do niego.

Podczas przyciągania się, bądźcie cały czas w trybie celowania, aby spowolnić czas - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Podczas przyciągania się, bądźcie cały czas w trybie celowania, aby spowolnić czas. Po przyciągnięciu się do pierwszego kwiatu, drugi znajduje się naprzeciwko pierwszego. Odwróćcie się i podczas celowania w locie, strzelcie w następny. Gdy to zrobicie, powinniście upaść na platformę.

Następnie skoczcie na kolejną platformę, oczyśćcie kwiat za pomocą Rot i Pulse - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Następnie skoczcie na kolejną platformę, oczyśćcie kwiat za pomocą Rot i Pulse. Dzięki temu ukończycie jedno z trzech zadań.

Na platformie na której znajdował się kwiat, znajduje się również wyzwanie strzeleckie - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Na platformie na której znajdował się kwiat, znajduje się również wyzwanie strzeleckie. Trafiając we wszystkie cele, zostaniecie nagrodzeni Rot. Aby je rozpocząć, ustańcie na malunku i użyjcie Pulse.

Ancient Well

Gdy znajdziecie się blisko Ancient Well, zobaczycie wiele skał umiejscowionych w jednym miejscu - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Gdy znajdziecie się blisko Ancient Well, zobaczycie wiele skał umiejscowionych w jednym miejscu. Skierujcie bombę w stronę skał, aby utworzyć platformy.

Gdy to zrobicie, strzelcie w kwiat, następnie zatrzymajcie czas za pomocą celowania z łuku i wykonajcie podwójny skok, aby trafić na drugą platformę - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Gdy to zrobicie, strzelcie w kwiat, następnie zatrzymajcie czas za pomocą celowania z łuku i wykonajcie podwójny skok, aby trafić na drugą platformę. Po lewej stronie znajduje się Wasz główny cel, natomiast po prawej, możecie rzucić bombę w dół, aby stworzyć kolejną platformę i znaleźć skrzynię.

Dodatkowo, po lewej stronie znajdują się trzy skały pod drewnianą kładką - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Dodatkowo, po lewej stronie znajdują się trzy skały pod drewnianą kładką. Możecie również skierować tam bombę, aby podnieść na krótką chwilę skały i wejść pod drewnianą kładkę, tam znajdziecie Rot. Po wszystkim skierujcie się lekko w prawo, w stronę malunku na ścianie, aby złapać się krawędzi i wejść na górę.

Idźcie przed siebie po drewnianej kładce, a następnie, schodząc w dół, skierujcie się w prawą stronę - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Idźcie przed siebie po drewnianej kładce, a następnie, schodząc w dół, skierujcie się w prawą stronę. Tam zobaczycie wielki okrąg oraz kryształy obok. Waszym zadaniem będzie rzucenie bombą w kryształ, a następnie użycie Pulse, aby się zaświecił. Musicie tak zrobić z trzema kryształami. Jeden znajduje się po lewej stronie, drugi po prawej, a trzeci na górze, naprzeciwko dwóm pozostałym.

Rzućcie bombą w skały, wejdźcie po nich, następnie skierujcie strzałę w kwiat, aby się przyciągnąć - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Rzućcie bombą w skały, wejdźcie po nich, następnie skierujcie strzałę w kwiat, aby się przyciągnąć.

Na górze znajdować się będzie ostatni kryształ - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Na górze znajdować się będzie ostatni kryształ. Również rzućcie bombą w kryształ, skorzystajcie z Pulse, aby przejść dalej.

Następnie ustańcie na platformie, skorzystajcie z Pulse - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Następnie ustańcie na platformie, skorzystajcie z Pulse. Dzięki temu otworzycie przejście. Skierujcie się schodami w dół, do jaskini.

Stojąc nad przepaścią możecie zauważyć, że czeka Was tam walka z kilkoma przeciwnikami - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Stojąc nad przepaścią możecie zauważyć, że czeka Was tam walka z kilkoma przeciwnikami. Pierwszą falą przeciwników, z jaką przyjdzie się Wam zmierzyć, będą dwie jaszczurki i podstawowi przeciwnicy.

Kolejna fala to Sprout Captain w formie zwykłego przeciwnika, oraz wrogowie z tarczą - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kolejna fala to Sprout Captain w formie zwykłego przeciwnika, oraz wrogowie z tarczą. Warto zająć się najpierw wrogami z tarczami, a na samym końcu Sprout Captain. Strzelajcie w jego słabe punkty, korzystajcie z Rot, aby ułatwić walkę.

Po walce oczyśćcie kwiat, zejdźcie na dół - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po walce oczyśćcie kwiat, zejdźcie na dół. Powinniście zobaczyć po drugiej stronie czerwony kwiat oraz Forest Tear. Znajduje się ona na górze. Strzelcie w nią, aby upadła na mniejszy kwiat.

Następnie rzućcie bombą w stronę połyskujących skał - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Następnie rzućcie bombą w stronę połyskujących skał. W tym momencie pojawią się przeciwnicy walczący na dystans po drugiej stronie. Pokonajcie ich, a następnie skorzystajcie z oryginalnej formy Rot, przechodząc nimi na drugą stronę.

Przejdźcie Rot na drugą stronę i skierujcie się w stronę kapliczki - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Przejdźcie Rot na drugą stronę i skierujcie się w stronę kapliczki. Oczyśćcie ją, a następnie oczyśćcie kwiat po lewej stronie za pomocą Rot i łuku.

Idąc dalej, znajdziecie się po drugiej stronie - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Idąc dalej, znajdziecie się po drugiej stronie. Skorzystajcie z oczyszczonej kapliczki, przeskoczcie przez zawalony most i idźcie w dół. Przeskoczcie nad przepaścią, następnie złapcie się krawędzi po lewej stronie.

Po zeskoczeniu z krawędzi na dół, zostaniecie zaatakowani przez cztery latające stworzenia - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po zeskoczeniu z krawędzi na dół, zostaniecie zaatakowani przez cztery latające stworzenia. Zestrzelcie je za pomocą łuku. Następnie skierujcie bombę w stronę połyskujących skał.

Po uformowaniu się platform, strzelcie szybko w kryształ, znajdujący się po lewej stronie, a potem skoczcie na platformy, oczyszczając trzy kwiaty mniejsze kwiaty, aby zdobyć dostęp do oczyszczenia głównego kwiatu po prawej stronie - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po uformowaniu się platform, strzelcie szybko w kryształ, znajdujący się po lewej stronie, a potem skoczcie na platformy, oczyszczając trzy kwiaty mniejsze kwiaty, aby zdobyć dostęp do oczyszczenia głównego kwiatu po prawej stronie.

Po wykonaniu tej czynności, wyjdźcie na zewnątrz, kierując się w stronę niebieskich kwiatów - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po wykonaniu tej czynności, wyjdźcie na zewnątrz, kierując się w stronę niebieskich kwiatów. Strzelcie w nie, aby przedostać się na drugą stronę.

Na samym końcu drogi, zobaczycie windę, jednakże po lewej stronie od windy, znajduje się powalony, drewniany słup - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Na samym końcu drogi, zobaczycie windę, jednakże po lewej stronie od windy, znajduje się powalony, drewniany słup. Skorzystajcie z pomocy Rot, aby po nieco podnieść i zdobyć kolejny Rot. Następnie skorzystajcie w windy. Teraz zostaje ostatnie zadanie, aby zakończyć misję.

Rufus' Barn

Kierując się w stronę Rufus Barn, zobaczycie zatrutą wodę - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Kierując się w stronę Rufus' Barn, zobaczycie zatrutą wodę. Nie przejdziecie na drugą stronę, póki nie skorzystacie z platformy znajdującej się po prawej stronie.

Wykonajcie strzał z łuku w stronę tarczy z niebieskim kryształem, aby aktywować platformę - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Wykonajcie strzał z łuku w stronę tarczy z niebieskim kryształem, aby aktywować platformę. Gdy będzie blisko Was, wskoczcie na nią i złapcie się krawędzi.

Zanim skoczycie na dół, gdzie znajduje się główny cel misji, poczekajcie, aż znajdziecie się w położeniu widocznym na zdjęciu - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Zanim skoczycie na dół, gdzie znajduje się główny cel misji, poczekajcie, aż znajdziecie się w położeniu widocznym na zdjęciu. Skoczcie na drugą stronę i udajcie się w prawo, aby otworzyć skrzynię, w której znajduje się Rot.

Następnie udajcie się w drugą stronę, zeskakując na dół na drewniane platformy - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Następnie udajcie się w drugą stronę, zeskakując na dół na drewniane platformy. Idąc dalej zobaczycie dwie skrzynie z kryształami. Otwórzcie je, a następnie skierujcie się w prawo.

Idąc dalej, zostaniecie zaatakowani przez nowy rodzaj przeciwnika - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Idąc dalej, zostaniecie zaatakowani przez nowy rodzaj przeciwnika. Będzie to mały stwór, z czerwoną torbą na plecach. Są to chodzące bomby, gdy tylko się zbliżą, zdetonują się, zadając Wam obrażenia. Zestrzeliwujcie tych przeciwników z daleka za pomocą łuku. Wystarczy szybki, nienaładowany strzał. Po ich pokonaniu, pojawią się dwa stwory latające i golem, w który musicie trafić najpierw bombą, a potem strzałą.

Po pokonaniu wrogów, idźcie dalej - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po pokonaniu wrogów, idźcie dalej. Będziecie mogli przenieść wielkie beczki. Umieśćcie wysoką beczką po lewej stronie, blisko korzenia.

Następnie wskoczcie na ten korzeń - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Następnie wskoczcie na ten korzeń. W widocznym na zdjęciu miejscu, wskoczcie na beczkę, a z niej, wskoczcie na krawędź i złapcie się jej, wchodząc na górę.

Teraz rozpoczniecie walkę z kilkoma przeciwnikami, a po ich pokonaniu, rozpocznie się walka z kolejnym bossem, który nazywa się Vine Knight - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Teraz rozpoczniecie walkę z kilkoma przeciwnikami, a po ich pokonaniu, rozpocznie się walka z kolejnym bossem, który nazywa się Vine Knight. Opis walki z bossem znajduje się na osobnej stronie poradnika.

Po zakończeniu walki z bossem, jedyne co pozostało, to udanie się do kwiatu, znajdującego się blisko wieży, a następnie skorzystanie z Rot i Pulse, aby oczyścić obszar ze spaczenia - Kena Bridge of Spirits: Adiras Love - solucja, opis przejścia - Kena Bridge of Spirits - poradnik do gry

Po zakończeniu walki z bossem, jedyne co pozostało, to udanie się do kwiatu, znajdującego się blisko wieży, a następnie skorzystanie z Rot i Pulse, aby oczyścić obszar ze spaczenia. Gdy to zrobicie, zakończycie zadanie.