FIFA 22 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
FIFA 22 - poradnik do gry

FIFA 22 - poradnik do gry

Bramki są dwie FIFA FUT 22 poradnik podpowie Wam, jak wybrać skuteczny i tani skład startowy drużyny i zdobyć jak najwięcej ikon.

Niniejszy poradnik do gry FIFA 22 jest dużym kompendium wiedzy na temat tej niezwykle popularnej gry piłkarskiej od EA Sports. Szczegółowe informacje i porady zawarte w naszym poradniku pozwolą Wam poznać wszystkie najważniejsze mechaniki gry, nauczą gry w obronie i w ataku, a także pomogą w rozwoju klubu w trybie FUT 22.

Nasz poradnik do gry FIFA 22 został podzielony na dwie duże części. Pierwsza z nich jest swego rodzaju przewodnikiem po podstawach gry FIFA 22, w którym poza przydatnymi poradami na start, z którymi powinni zaznajomić się wszyscy początkujący Gracze. Na osobnych stronach tego rozdziału poruszamy także inne istotne kwestie jak dośrodkowania, strzały na bramkę i stałe fragmenty gry. Poza tym, po przeczytaniu tego rozdziału dowiecie się, jak skutecznie grać w obronie i jak poprawnie konstruować akcje ofensywne.

Druga części niniejszego poradnika do gry FIFA 22 została w całości poświęcona najpopularniejszemu trybowi rozgrywki, czyli FIFA 22 Ultimate Team. Pierwszy rozdział możecie potraktować jako przewodnik po podstawach trybu FUT 22. Poza poradami na start znajdziecie tutaj m.in. porady dotyczące zarządzania zespołem, handlu i informacje na temat rynku transferowego, aplikacji webowe (FUT Web App) i mobilnej (FIFA 22 Companion) i zarabiania.

Niezwykle istotną częścią tego poradnika do gry FIFA 22 jest rozdział z przykładowymi składami startowymi w trybie FUT 22. Znajdziecie tutaj gotowe składy z podziałem na najlepsze ligi piłkarskie, m.in. Premier League, La Liga czy Bundesliga. W osobnym rozdziale wymieniamy i opisujemy wszystkie najlepsze formacje w FUT 22, aby ułatwić Wam dobranie odpowiedniej taktyki do własnego stylu gry.

W następnym dużym rozdziale tej części poradnika wymieniamy wszystkie Ikony, TOP 100 piłkarzy FUT 22, a także najlepszych zawodników ze wszystkich kluczowych lig piłkarskich: Premier League, La Liga, Bundesliga, Serie A, Ligue 1. Osobną stronę tego rozdziału przeznaczyliśmy na listę najlepszych polskich piłkarzy w FUT 22.

Kolejnym rozbudowanym rozdziałem jest FAQ z odpowiedziami na często zadawane pytania, m.in. kiedy można odebrać nagrody za poszczególne tryby gry: FUT Champions, Division Rivals czy Squad Battles, jak osiągnąć pełne zgranie.

Nasz poradnik do gry FIFA 22 zamyka rozdział Aneks, w którym znajdziecie wymagania sprzętowe, dokładny wykaz sterowania na wszystkie najważniejsze platformy (PS4 / PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC), a także opis poszczególnych edycji gry FIFA 22.

FIFA 22: Szybkie porady na start

  1. Podania: w grze FIFA 22 można korzystać z różnych podań (krótkie, długie, po ziemi, lobem etc.), jednak wszystkie zagrania należy wykonywać z odpowiednią siłą i w tempo, aby nie zakłócić płynności gry zespołu;
  2. Dośrodkowania: klasyczne dośrodkowanie góra to w wielu przypadkach najlepszy sposób na wrzucenie futbolówki w pole karne przeciwnika. Pamiętajcie, aby zagranie nie było zbyt mocne;
  3. Atak: konstruując akcje ofensywne, korzystajcie z różnych możliwości, aby rozerwać obronę przeciwnika i przedostać się w obręb jego pola karnego. Łączcie krótkie i długie podania z grą z klepki i podaniami prostopadłymi, aby zmieniać tempo gry i znaleźć lukę w defensywie przeciwnika;
  4. Obrona: gra w obronie to chyba najtrudniejszy aspekt gry FIFA 22, ponieważ musicie bardzo uważać, aby nie sfaulować zawodników wbiegających w Wasze pole karne. Klasyczny odbiór piłki jest najbezpieczniejszym zagraniem, które bardzo rzadko kończy się gwizdkiem sędziego - pamiętajcie jedynie, aby spróbować przejąć piłkę dopiero w momencie, gdy znajdziecie się blisko przeciwnika;
  5. Strzały: w grze FIFA 22 można strzelać na różne sposoby (finezyjnie, technicznie, z powietrza etc.), jednak klasyczny mocny strzał jest w wielu przypadkach najskuteczniejszy. Pamiętajcie jedynie, aby uderzyć na bramkę z określoną siłą i wybrać odpowiedni kierunek, aby futbolówka trafiła w światło bramki, a nie w trybuny;
  6. Rzuty wolne: przy wykonywaniu stałych fragmentów gry zawsze starajcie się podać do zawodnika, który uwolnił się spod opieki obrońcy. W przypadku strzałów na bramkę wybierzcie zawodników, którzy wyróżniają się dobrym przygotowaniem technicznym.

Więcej porad związanych z grą FIFA 22 znajdziecie na stronie: Porady na start.

FIFA 22: Podstawy

  1. Podania
  2. Dośrodkowania
  3. Strzały na bramkę
  4. Stałe fragmenty gry

FIFA 22: Gra w ataku

  1. Atak pozycyjny i kontra
  2. Wykończenie akcji

FIFA 22: Gra w obronie

  1. Podstawy gry w obronie
  2. Techniki zaawansowane
  3. Gra bramkarzem

FIFA 22: FIFA Ultimate Team (FUT 22)

Poradnik w przygotowaniu. Wszystkie istotne tematy związane z FUT 22 zostaną niedługo uzupełnione.

FUT 22: FAQ - Mam problem i szukam odpowiedzi

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o grze FIFA 22 i trybie FIFA Ultimate Team, przejrzyjcie poniższe pytania, które odpowiadają na kluczowe zagadnienia związane z FUT 22. Odpowiedzi na inne ważne zagadnienia znajdziecie na osobnych stronach naszego poradnika w rozdziale FAQ.

  1. Early Access - kiedy? Po przeczytaniu tej strony dowiecie się, kiedy startuje wczesny dostęp do gry FIFA 22, a także co można zdobyć biorąc udział w Early Access;
  2. FUT Web App - kiedy? Z tej strony dowiecie się, kiedy będziecie mogli zalogować się do przydatnego narzędzie FUT Webb App, które działa w przeglądarce i zacząć budować swój klub w FIFA 22 Ultimate Team;
  3. FIFA 22 Companion - kiedy? Aplikacja mobilna FUT 22 to niezwykle istotne narzędzie, które umożliwia utrzymywanie kontroli nad klubem i rynkiem transferowym bez konieczności logowania się do gry FIFA 22. Po przeczytaniu tej strony dowiecie się, kiedy będziecie mogli ściągnąć najnowszą wersję FUT Companion na swoje urządzenia mobilne;
  4. Zarabianie - jak? Na pewno każdemu Graczowi zależy na tym, aby jak najszybciej zarobić monety i zbudować swój pierwszy złoty skład w FUT 22. Na tej stronie podpowiadamy, jak szybko zarobić w FIFA Ultimate Team wykorzystując do tego celu tylko sprawdzone metody, które przynoszą najlepsze efekty;
  5. Podatek na rynku transferowym - jak obliczyć? Sprzedaż kart na rynku transferowym FUT 22 nie jest całkowicie darmowa, dlatego warto wiedzieć, jak obliczyć podatek od sprzedaży, aby wszystkie transakcje kończyły się zyskiem.

FIFA 22: Wymagania sprzętowe PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit;
  2. Procesor: Intel Core i3-6100 3.7GHz / AMD Athlon X4 880K 4.6Ghz;
  3. Karta graficzna: NVIDIA GTX 660 2 GB / AMD Radeon HD 7850 2 GB lub lepsza;
  4. Pamięć RAM: 8 GB;
  5. Miejsce na dysku: 50 GB.

Więcej informacji m.in na temat zalecanych wymagań sprzętowych gry FIFA 22 na PC znajdziecie na stronie: Wymagania sprzętowe.

Informacje o FIFA 22 - poradnik do gry

Autor : Łukasz Qwert Telesiński

FIFA 22

Ostatnia aktualizacja : 27 września 2021, odwiedź FIFA 22

FUT 22

Ostatnia aktualizacja : 27 września 2021, odwiedź FUT 22