Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: Lucrecia's Lament - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Psychonauts 2: na tej stronie znajduje się solucja poziomu - Lucrecia’s Lament.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Lucrecia's Lament.

Na tym poziomie znajdziecie:

  1. 5 Emotional Baggage
  2. 2 Memory Vaults
  3. 3 Nuggets of Wisdom
  4. 106 Figments

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:

Cyrk

Lucrecias Lament zaczyna się po spotkaniu wszystkich w namiocie, w Green Needle Gulch - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lucrecia's Lament zaczyna się po spotkaniu wszystkich w namiocie, w Green Needle Gulch.

W cyrku czeka was kilka atrakcji - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W cyrku czeka was kilka atrakcji. Zaczniecie od piłki, która musi wpaść w określone miejsce. Należy na nią wskoczyć i doturlać się do tuby, do której piłka musi wpaść.

Waszym zadaniem jest przeskoczenie po dwóch słupcach, aż doskoczycie do tuby - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym zadaniem jest przeskoczenie po dwóch słupcach, aż doskoczycie do tuby. To nie jest proste zadanie, ale możecie je kilka razy powtórzyć.

Kolejnym zadaniem jest dotarcie do karuzeli - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem jest dotarcie do karuzeli. Musicie odbić się od trampoliny, złapać się drążka, a następnie wskoczyć na właściwą platformę.

1 - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Waszym kolejnym zadaniem jest zatrzymanie karuzeli, wbiegnięcie do środka i uderzenie w przycisk - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym zadaniem jest zatrzymanie karuzeli, wbiegnięcie do środka i uderzenie w przycisk. Jeśli wpadniecie na ruszającą się karuzelę, od razu stracicie życie.

Idźmy na drugą stronę - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Idźmy na drugą stronę. Tam czeka was rzucanie nożami w balony. Pamiętajcie, że macie trafiać w balony, które znajdują się na bokach koła. Nie rzucajcie w postać przypiętą na środku koła.

Po tych zadaniach udajcie się do babci - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po tych zadaniach udajcie się do babci. Ta czeka koło ogromnej drabiny, w lewym kącie cyrku.

2 - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Gdy skończycie eksplorować cały teren możecie wdrapać się na szczyt drabiny, aby ukończyć ten etap musicie skoczyć z drewnianej platformy - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy skończycie eksplorować cały teren możecie wdrapać się na szczyt drabiny, aby ukończyć ten etap musicie skoczyć z drewnianej platformy. To przeniesie was do kolejnej planszy.

Las część 1

Po zeskoczeniu z platformy traficie do włóczkowego lasu - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po zeskoczeniu z platformy traficie do włóczkowego lasu. Składa się on z kilku części. Tak naprawdę wystarczy iść przed siebie i poruszać się między lokacjami.

3 - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryPo dotarciu do końca ścieżki porozmawiajcie ze swoją rodziną - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do końca ścieżki porozmawiajcie ze swoją rodziną. To otworzy wam przejście dalej.

Las część 2

Po przejściu dalej traficie do kolejnej części lasu - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po przejściu dalej traficie do kolejnej części lasu. Tam znowu musicie dotrzeć do wyznaczonego celu, który jest na końcu ścieżki. Na drodze stanie wam jednak grupa przeciwników, którą musicie pokonać.

4 - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryPo dotarciu do końca ścieżki przyjdziecie się obrazowi - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do końca ścieżki przyjdziecie się obrazowi. To otworzy wam przejście dalej.

Las część 3

W ostatniej części lasu ponownie traficie na przeciwników - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W ostatniej części lasu ponownie traficie na przeciwników. Eliminujcie ich i poruszajcie się stale po ścieżce.

Po dotarciu do końca ścieżki porozmawiajcie z rodziną - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po dotarciu do końca ścieżki porozmawiajcie z rodziną. To automatycznie przeniesie was do ostatniej części lokacji.

Zakończenie etapu

5 - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Na samym końcu traficie na walkę z przeciwnikami - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na samym końcu traficie na walkę z przeciwnikami. Mimo tego, że wasi towarzysze znajdują się w okolicy, walczycie sami. Staniecie twarzą w twarz z różnymi znanymi wam już przeciwnikami. Część z nich to mini bossy, które pojawiły się we wcześniejszych poziomach.

Jeśli chcecie opuścić tę lokację musicie wdrapać się na zniszczone walizki, a następnie zbadać łańcuch, który trzyma wszystko w ryzach - Psychonauts 2: Lucrecias Lament - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Jeśli chcecie opuścić tę lokację musicie wdrapać się na zniszczone walizki, a następnie zbadać łańcuch, który trzyma wszystko w ryzach.