Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Psychonauts 2: na tej stronie znajduje się solucja 2. poziomu The Motherlobe.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis zadań, które trzeba wykonać w The Motherlobe.

Na tym poziomie znajdziecie:

  1. 27 PSI Challenge Cards
  2. 6 Supply Chests
  3. 6 Supply Chest Keys
  4. 8 PSI Challenge Markers

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:

Recepcja

1 - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryPo rozmowie z kobietą udajcie się do recepcji - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po rozmowie z kobietą udajcie się do recepcji. Pani za szybą nie będzie do Was za dobrze nastawiona, ale gdy zobaczy plakietkę "Intern" zgodzi się Was przyjąć.

Dostaniecie dostęp do dziennika, w którym znajdziecie nazwy misji, cele, informacje o stanie bohatera, ilość znajdziek itp - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Dostaniecie dostęp do dziennika, w którym znajdziecie nazwy misji, cele, informacje o stanie bohatera, ilość znajdziek itp.

Udajcie się do windy - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Udajcie się do windy. Po zeskanowaniu waszej twarzy wpuści Was do środka.

Lobby

W lobby możecie znaleźć Lili i z nią porozmawiać - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W lobby możecie znaleźć Lili i z nią porozmawiać. Chce ona wejść na górę, ale nie ma na to pozwolenia. Poprosi Was o pomoc. Wokół znajdują się wszyscy wasi towarzysze, możecie do nich podejść i z nimi porozmawiać.

Droga na zajęcia

Z lobby udajcie się do klasy - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Z lobby udajcie się do klasy. Musicie iść na zajęcia, aby kontynuować misje fabularne.

Spotkacie tam swoich nowych znajomych z klasy - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Spotkacie tam swoich nowych znajomych z klasy. Niestety, po rozmowie z nimi wyjdziecie poszkodowani. Zabiorą wam wasze ciuchy, obiecując wam nowy uniform.

Poszukiwanie wyjścia

Zacznijcie od spalenia obrazu znajdującego się na końcu pomieszczenia - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Zacznijcie od spalenia obrazu znajdującego się na końcu pomieszczenia. Dzięki temu umożliwicie sobie przejście dalej.

Dotrzecie do wielkich metalowych drzwi - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Dotrzecie do wielkich metalowych drzwi. Aby wejść z nimi w interakcję musicie spojrzeć na miejsce do wpisania kodu. Dzięki temu pojawi się Harold, który pomoże wam wyjść z tej niekomfortowej sytuacji.

W tym momencie otrzymacie nową umiejętność - Clairvoyance - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W tym momencie otrzymacie nową umiejętność - Clairvoyance. Dzięki niej będziecie mogli spojrzeć na świat oczami Harolda, w ten sposób odnajdziecie kod.

Kod do drzwi to 0726.

Poszukiwanie stroju

2 - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Kolejnym zadaniem będzie wspięcie się po rusztowaniu - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem będzie wspięcie się po rusztowaniu. Gra ciut zmieni perspektywę, dzięki czemu będziecie mieli szersze spojrzenie na sytuację.

Następnym zadaniem będzie przejście szybu wentylacyjnego - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Następnym zadaniem będzie przejście szybu wentylacyjnego. Ten zaprowadzi Was do laboratorium.

Na miejscu załatwią Wam nowy strój.

Rozmowa z Hollis

Na drodze do gabinetu Hollis spotkacie Normę - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na drodze do gabinetu Hollis spotkacie Normę. Da wam ona opcjonalną misję, którą musicie wykonać, aby zdobyć swoje ubrania.

Hollis da Wam zadanie, polega ono na odpowiednim posortowaniu wiadomości - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Hollis da Wam zadanie, polega ono na odpowiednim posortowaniu wiadomości.

Dział pocztowy

Waszym zadaniem będzie udanie się do działu z pocztą - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym zadaniem będzie udanie się do działu z pocztą. Na starcie zostaniecie zeskanowani, abyście mogli wejść do pomieszczenia.

To bardzo proste zadanie - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

To bardzo proste zadanie. Macie 4 kolorowe punkty i kartony z kolorowymi oznaczeniami. Dopasuje je po prostu do siebie:

  1. czerwone kartony do czerwonego (lewa góra),
  2. zielone kartony do zielonego (lewy dół),
  3. niebieskie kartony do niebieskiego (prawy dół),
  4. pomarańczowe kartony do pomarańczowego (prawa góra).

Paczka specjalna

3 - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryJedna z paczek wyróżnia się na tle reszty - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Jedna z paczek wyróżnia się na tle reszty. Musicie ją dostarczyć do odbiorcy. Chwyćcie ją za pomocą telekinezy i wyjdźcie z działu pocztowego.

Z paczki wypadnie Nick - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Z paczki wypadnie Nick. Po krótkiej obserwacji znajdziecie znaczek z kasyna, który będzie wskazówką dla innych. Waszej postaci jednak nie dopuszczą do misji.

Zajęcia

Czas udać się do klasy i nauczyć się kolejnej umiejętności - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Czas udać się do klasy i nauczyć się kolejnej umiejętności.

Aby zacząć zajęcia musicie porozmawiać z Hollis. Ta wpuści Was do swojego umysłu.

Dostaniecie do dyspozycji nową umiejętność - Mental Connection. Dzięki niej będziecie łączyć myśli, a potem zdobywać nowe informacje.

4 - Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry