Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia
Psychonauts 2: na tej stronie znajduje się solucja 2. poziomu The Motherlobe.
Aktualizacja:
Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis zadań, które trzeba wykonać w The Motherlobe.
Na tym poziomie znajdziecie:
- 27 PSI Challenge Cards
- 6 Supply Chests
- 6 Supply Chest Keys
- 8 PSI Challenge Markers
Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:
- Recepcja
- Lobby
- Droga na zajęcia
- Poszukiwanie wyjścia
- Poszukiwanie stroju
- Rozmowa z Hollis
- Dział pocztowy
- Paczka specjalna
- Zajęcia
Recepcja


Po rozmowie z kobietą udajcie się do recepcji. Pani za szybą nie będzie do Was za dobrze nastawiona, ale gdy zobaczy plakietkę "Intern" zgodzi się Was przyjąć.

Dostaniecie dostęp do dziennika, w którym znajdziecie nazwy misji, cele, informacje o stanie bohatera, ilość znajdziek itp.

Udajcie się do windy. Po zeskanowaniu waszej twarzy wpuści Was do środka.
Lobby

W lobby możecie znaleźć Lili i z nią porozmawiać. Chce ona wejść na górę, ale nie ma na to pozwolenia. Poprosi Was o pomoc. Wokół znajdują się wszyscy wasi towarzysze, możecie do nich podejść i z nimi porozmawiać.
Droga na zajęcia

Z lobby udajcie się do klasy. Musicie iść na zajęcia, aby kontynuować misje fabularne.

Spotkacie tam swoich nowych znajomych z klasy. Niestety, po rozmowie z nimi wyjdziecie poszkodowani. Zabiorą wam wasze ciuchy, obiecując wam nowy uniform.
Poszukiwanie wyjścia

Zacznijcie od spalenia obrazu znajdującego się na końcu pomieszczenia. Dzięki temu umożliwicie sobie przejście dalej.

Dotrzecie do wielkich metalowych drzwi. Aby wejść z nimi w interakcję musicie spojrzeć na miejsce do wpisania kodu. Dzięki temu pojawi się Harold, który pomoże wam wyjść z tej niekomfortowej sytuacji.

W tym momencie otrzymacie nową umiejętność - Clairvoyance. Dzięki niej będziecie mogli spojrzeć na świat oczami Harolda, w ten sposób odnajdziecie kod.
Kod do drzwi to 0726.
Poszukiwanie stroju


Kolejnym zadaniem będzie wspięcie się po rusztowaniu. Gra ciut zmieni perspektywę, dzięki czemu będziecie mieli szersze spojrzenie na sytuację.

Następnym zadaniem będzie przejście szybu wentylacyjnego. Ten zaprowadzi Was do laboratorium.
Na miejscu załatwią Wam nowy strój.
Rozmowa z Hollis

Na drodze do gabinetu Hollis spotkacie Normę. Da wam ona opcjonalną misję, którą musicie wykonać, aby zdobyć swoje ubrania.

Hollis da Wam zadanie, polega ono na odpowiednim posortowaniu wiadomości.
Dział pocztowy

Waszym zadaniem będzie udanie się do działu z pocztą. Na starcie zostaniecie zeskanowani, abyście mogli wejść do pomieszczenia.

To bardzo proste zadanie. Macie 4 kolorowe punkty i kartony z kolorowymi oznaczeniami. Dopasuje je po prostu do siebie:
- czerwone kartony do czerwonego (lewa góra),
- zielone kartony do zielonego (lewy dół),
- niebieskie kartony do niebieskiego (prawy dół),
- pomarańczowe kartony do pomarańczowego (prawa góra).
Paczka specjalna


Jedna z paczek wyróżnia się na tle reszty. Musicie ją dostarczyć do odbiorcy. Chwyćcie ją za pomocą telekinezy i wyjdźcie z działu pocztowego.

Z paczki wypadnie Nick. Po krótkiej obserwacji znajdziecie znaczek z kasyna, który będzie wskazówką dla innych. Waszej postaci jednak nie dopuszczą do misji.
Zajęcia

Czas udać się do klasy i nauczyć się kolejnej umiejętności.
Aby zacząć zajęcia musicie porozmawiać z Hollis. Ta wpuści Was do swojego umysłu.
Dostaniecie do dyspozycji nową umiejętność - Mental Connection. Dzięki niej będziecie łączyć myśli, a potem zdobywać nowe informacje.

0
- Psychonauts 2 - poradnik do gry
- Psychonauts 2: Poradnik do gry
- Psychonauts 2: Opis przejścia
- Psychonauts 2: Wszystkie misje - lista
- Psychonauts 2: Loboto's Labryinth - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: The Motherlobe solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Hollis Classroom - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Hollis' Hot Streak - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Ford's Follicles - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: The Quarry - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Questionable Area - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Compton's Cookoff - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Strike City - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: PSI King's Sensorium - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Cruller's Correspondence - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Green Needle Gulch - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Cassie's Collection - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Bob's Bottles - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Lucrecia's Lament - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Fatherland Follies - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Zakończenie/Ending - solucja, opis przejścia
- Psychonauts 2: Misje poboczne
- Psychonauts 2: Opis przejścia
- Psychonauts 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Michmeet Legionista
super gierka, z single player gier od czasu Doom Eternal moja ulubiona
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
