Psychonauts 2 - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Fool me Raz, fool me twice Psychonauts 2 poradnik i solucja to kompletny opis przejścia, najlepsze porady na start oraz do rang, eksploracji i walki. Opisujemy wszystkie lokacje, sekrety, zagadki, trofea oraz wymagania sprzętowe.

Poradnik do gry Psychonauts 2 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii, wraz z wskazówkami dotyczącymi wykonywania zadań głównych. Dodatkowo, znajdziecie tutaj omówienie wszystkich sekretów oraz zagadek.

W naszym poradniku nie zabrakło opisów wszystkich dodatkowych przedmiotów, które można odkryć podczas eksploracji gry. Opisaliśmy lokalizacje wszystkich PSI Challenge Cards, Supply Chests, PSI Challenge Markers, Emotional Baggage, Nuggets of Wisdom, Half-A-Minds i Memory Vaults.

Stworzyliśmy opisy przeróżnych mechanik zawartych w grze. Dzięki nam dowiecie się czym są rangi, jak je zwiększać, jak działają wasze moce oraz czym są pins i jak się ich używa.

Wraz z naszym poradnikiem łatwo zdobędziecie platynę. Stworzyliśmy bowiem strony, na których dokładnie opisaliśmy wszystkie osiągnięcia, które można zdobyć w grze. Dzięki temu dowiecie się co trzeba zrobić oraz poznacie najlepsze okazje do wbicia danych osiągnięć.

Oprócz tego, znajduje się tutaj także lista porad, która pomoże Wam oswoić się z grą. Dodatkowo opisaliśmy wymagania sprzętowe, sterowanie oraz odpowiedzieliśmy na pytanie dotyczące długości gry. Dzięki temu możecie znaleźć u nas wszystko czego potrzebujcie.

Psychonauts 2: Szybkie porady na start

  1. Słuchajcie dialogów - sporo ważnych informacji zdobędziecie dzięki rozmowom z postaciami. Warto zwracać na nie uwagę, możecie dowiedzieć się np. jakie są cele misji.
  2. Wykorzystujcie wszelkie umiejętności - podróżując po świecie gry korzystajcie ze wszelkich umiejętności i każdego rodzaju sprzętu. Wiele rzeczy ukrywa się za zamkniętymi przejściami czy też na jakiś wyższych elementach. Korzystając z mechanik jakie dała Wam gra, bez problemu traficie, w każdy zakamarek.
  3. Badajcie dokładnie otoczenie - w grze znajduje się ogrom przedmiotów, z którymi możecie wejść w interakcję. Nie każde da Wam jakąś wskazówkę, niektóre to tylko drobnostki. Część z nich jednak zawiera ważne informacje.
  4. Sprawdzajcie wszystkie przedmioty - w grze znajduje się sporo rzeczy, które trafiają do waszego ekwipunku. Warto się im przyglądać, mogą dać ciekawe efekty i bonusy do statystyk.
  5. Czytajcie dziennik - znajduje się w nim wiele ważnych informacji - cele misji, ilość znajdziek oraz rzeczy dotyczące mechanik.

Więcej porad na start znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

Psychonauts 2: Opis przejścia

  1. Loboto's Labryinth
  2. The Motherlobe - część 1
  3. Hollis' Classroom
  4. Hollis' Hot Streak
  5. The Motherlobe - część 2
  6. Ford's Follicles
  7. The Quarry
  8. Questionable Area?
  9. Compton's Cookoff
  10. Strike City
  11. PSI King's Sensorium
  12. Cruller's Correspondence
  13. Tomb of the Sharkophogus
  14. Green Needle Gulch
  15. Cassie's Collection
  16. Bob's Bottles
  17. Lucrecia's Lament
  18. Fatherland Follies

Psychonauts 2: Lokalizacja PSI Challenge Cards

  1. The Motherlobe
  2. The Quarry
  3. Questionable Area?
  4. Green Needle Gulch

Psychnaouts 2: Lokalizacja Supply Chests

  1. The Motherlobe
  2. The Quarry
  3. Questionable Area?
  4. Green Needle Gulch

Psychonauts 2: Lokalizacja Supply Chest Keys

  1. The Motherlobe
  2. The Quarry
  3. Questionable Area?
  4. Green Needle Gulch

Psychonauts 2: Lokalizacja PSI Challenge Markers

  1. The Motherlobe
  2. The Quarry
  3. Questionable Area?
  4. Green Needle Gulch

Psychonauts 2: Lokalizacja Emotional Baggage

  1. Loboto's Labryinth
  2. Hollis' Classroom
  3. Hollis' Hot Streak
  4. Ford's Follicles
  5. Compton's Cookoff
  6. Strike City
  7. PSI King's Sensorium
  8. Cruller's Correspondence
  9. Tomb of the Sharkophogus
  10. Cassie's Collection
  11. Bob's Bottles
  12. Lucrecia's Lament
  13. Fatherland Follies

Psychonauts 2: Lokalizacja Half-A-Minds

  1. Loboto's Labryinth
  2. Hollis' Classroom
  3. Hollis' Hot Streak
  4. Ford's Follicles
  5. Compton's Cookoff
  6. Strike City
  7. PSI King's Sensorium
  8. Cruller's Correspondence
  9. Tomb of the Sharkophogus
  10. Cassie's Collection
  11. Bob's Bottles
  12. Lucrecia's Lament
  13. Fatherland Follies

Psychonauts 2: Lokalizacja Memory Vaults

  1. Loboto's Labryinth
  2. Hollis' Classroom
  3. Hollis' Hot Streak
  4. Ford's Follicles
  5. Compton's Cookoff
  6. Strike City
  7. PSI King's Sensorium
  8. Cruller's Correspondence
  9. Tomb of the Sharkophogus
  10. Cassie's Collection
  11. Bob's Bottles
  12. Lucrecia's Lament
  13. Fatherland Follies

Psychonauts 2: Lokalizacja Nuggets of Wisdom

  1. Loboto's Labryinth
  2. Hollis' Classroom
  3. Hollis' Hot Streak
  4. Ford's Follicles
  5. Compton's Cookoff
  6. Strike City
  7. PSI King's Sensorium
  8. Cruller's Correspondence
  9. Tomb of the Sharkophogus
  10. Cassie's Collection
  11. Bob's Bottles
  12. Lucrecia's Lament
  13. Fatherland Follies

Psychonauts 2: Trofea i platyna

W naszym poradniku znajdziecie opis wszystkich torfeów, które można zdobyć grając w Psychonauts 2.

Nasz poradnik trofeowy znajdziecie na osobnej stronie: Osiągnięcia.

Psychonauts 2: Długość gry

Psychonauts 2 to produkcja, w której skupicie się głównie na zadaniach fabularnych, ta część zajmie Wam około 10 godzin. Dodatkowo mogę przejąć Waszą uwagę liczne sekrety i znajdźki, aby zmaksować Psychonauts 2 potrzebujecie 15/20 godzin.

Więcej o długości rozgrywki znajdziecie na stronie: Długość gry.

Psychonauts 2: Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: Windows 7 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3-3225 / AMD Phenom II X6 1100T
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1050 / AMD Radeon RX 560
  5. Wymagane miejsce na dysku: 30 GB
  6. Pamięć karty graficznej: 2 GB

Minimalne wymagania sprzętowe dotyczą uruchomienia gry w rozdzielczości 1080p, w niskich detalach i prowadzenia rozgrywki w 30 klatkach na sekundę.

Informacje o Psychonauts 2 - poradnik do gry

Autor : Natalia N.Tenn Fras

Ostatnia aktualizacja : 30 sierpnia 2021