Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Psychonauts 2 zawiera solucję misji pobocznej Scavenger Hunt.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis misji pobocznej Scavenger Hunt.

Day Old Sushi

1 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Motherlobe - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Motherlobe

Część lokacji: Noodle Blow

Day Old Sushi znajdziecie na blacie w stołówce. Wystarczy wbiec do środka i skupić się na przedmiocie, z którego wydobywa się niebieskie światło.

Psychonauts Name Plague

Lokacja: Motherlobe - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Motherlobe

Część lokacji: Agents

Psychonauts Name Plague to tabliczka na drzwiach, zaraz obok butli z wodą.

Enemy Surveillance Device

2 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Motherlobe - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Motherlobe

Część lokacji: Classroom

Enemy Surveillance Device znajduje się na głośnikach, zaraz za drzwiami, które otworzycie korzystając z mocy Clairvoyance.

Deck of Cards

3 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Motherlobe - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Motherlobe

Część lokacji: Astral Lanes

Deck of Cards zdobędziecie, gdy kilkukrotnie rzucicie na tor kulę do kręgli. Musi ona spaść tak, aby została wydana. Cały proces powtórzcie kilka razy.

Astronaut Ice Cream

Lokacja: Motherlobe - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Motherlobe

Część lokacji: Nerve Center

Astronaut Ice Cream zdobędziecie jeśli kilkukrotnie użyjecie komputerów w centrum.

Unexploded Bomb

4 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Lokacja: Quarry - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Quarry

Część lokacji: Abandoned Mine

Unexploded Bomb znajdziecie na desce, która wisi na dźwigu. Musicie podpalić ognisko, a następnie wybić się w powietrze tak, aby wylądować na desce.

Agent Orientation Laserdisc

Lokacja: Quarry - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Quarry

Część lokacji: Otto's Laboratory

Agent Orientation Laserdisc ukryte jest w laboratorium, zaraz za podłogę, która będzie razić prądem. Możecie po niej przejść za pomocą lewitacji.

Psitanium Knife

5 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Quarry - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Quarry

Część lokacji: Abandoned Mine

Psitanium Knife znajdziecie na skalnej półce, przy szczycie jaskini.

Can of Corn

6 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Questionable Area - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Questionable Area

Część lokacji: Cave of the Sassclops

Aby dostać się do Can of Corn musicie rozpalić ognisko. Na sile powietrza wybijcie się tak, aby doskoczyć do skalnej półki, na której leży przedmiot.

Human Skull

Lokacja: Questionable Area - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Questionable Area

Część lokacji: Fierro's Funicular

Human Skull znajdziecie na wyciągu, który prowadzi Was na górną część lokacji.

Novelty Mug

7 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Lokacja: Questionable Area - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Questionable Area

Część lokacji: Lumberstack Diner

Novelty Mug znajduje się na metalowym regale, zaraz za drzwiami, które otworzycie korzystając z mocy Clairvoyance.

Switchblade Hatchet

8 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Questionable Area - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Questionable Area

Część lokacji: Campgrounds

Switchblade Hatchet czeka na was na dachu budynku, zaraz obok młyna wodnego.

Mini Murder Bug Bot

Lokacja: Green Needle Gulch - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Green Needle Gulch

Część lokacji: Ford's Office

Mini Murder Bug Bot ukryty został na jednej z drewnianych platform, umieszonych wokół Ford's Office.

Viking Helmet

9 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Green Needle Gulch - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Green Needle Gulch

Część lokacji: Cassie's Hives

Viking Helmet został schowany za małym autem. Musicie przejść przez krzaki, aby do niego dojść.

Beehive Shaped like My Phone

10 - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryLokacja: Green Needle Gulch - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Green Needle Gulch

Część lokacji: Cassie's Hives

Beehive Shaped like My Phone znajdziecie zaraz za domkiem Cassie.

Signed Copy of Mindswarm

Lokacja: Green Needle Gulch - Psychonauts 2: Scavenger Hunt - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Lokacja: Green Needle Gulch

Część lokacji: ----

Signed Copy of Mindswarm zdobędziecie rozmawiając z Cassie.