Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: Hollis' Hot Streak - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Psychonauts 2: na tej stronie znajdziecie opis przejścia poziomu Hollis’ Hot Streak.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Hollis' Hot Streak.

Na tym poziomie znajdziecie:

  1. 3 Emotional Baggage
  2. 1 Memory Vaults
  3. 4 Nuggets of Wisdom
  4. 4 Half-A-Minds
  5. 106 Figments

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:

Rozpoczęcie zadania

Na starcie znajdziecie się w kasynie - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na starcie znajdziecie się w kasynie. Możecie rozejrzeć się po okolicy. Wasi towarzysze będą zajmować bardzo ciekawe miejsca. Spędzać czas będą w wannie bądź pod prysznicem.

Aby rozpocząć zadanie musicie udać się do Hollis - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Aby rozpocząć zadanie musicie udać się do Hollis. Ta czeka przy monitorach. Po krótkiej rozmowie z nią otrzymacie dostęp do zadania. To będzie pułapka, pozostali agencji zaczną misję bez was. Po chwili będziecie musieli ich uratować.

Kamery

Wasze poczynania będą śledzić latające kamery - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Wasze poczynania będą śledzić latające kamery. Musicie je zniszczyć, aby nie przeszkadzały w wykonywaniu misji.

Kolejnym zadaniem będzie wspinaczka po budynku - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejnym zadaniem będzie wspinaczka po budynku. Zaczniecie od świecącej się na różowo rury, na którą Raz wskoczy bez problemu. Powoli posuwajcie się w dół, aby dostać się do kolejnej części budynku, bez wykrycia przez kamery.

Rozbita klasa

To znacznie trudniejsza część poziomu - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

To znacznie trudniejsza część poziomu. W głowie Hollis, aż roi się od miliona myśli. Dzięki nim może się poruszać, po dziwnych, nietypowych platformach.

1 - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Na miejscu możecie pozbierać różne znajdźki bądź udać się prosto do kolejnego korytarza - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na miejscu możecie pozbierać różne znajdźki bądź udać się prosto do kolejnego korytarza. Dostaniecie się do niego skacząc po myślach, a dokładnie odbijając się do "RISK".

Parking pod kasynem

2 - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryKolejny raz pojawicie się pod dużym budynkiem - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejny raz pojawicie się pod dużym budynkiem. To będzie nieprzyjemna i nierówna walka. Poznacie nowych przeciwników oraz spotkacie wielu takich, których mieliście okazję już poznać. Musicie pokonać ich wszystkich, aby ukończyć tę sekwencję.

Po wejściu do kasyna czeka was kolejna sekwencja z skakaniem po zdjęciach rentgenowskich - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po wejściu do kasyna czeka was kolejna sekwencja z skakaniem po zdjęciach rentgenowskich. Tym razem będą to zdjęcia kart do gry.

Idąc dalej dotrzecie do Hollis, która będzie dobrze bawić się w kasynie. Od tego momentu czeka was kilka sekwencji, które będziecie musieli wykonać, aby ukończyć ten poziom.

Cardiology

Zacznijmy od pierwszej sekwencji - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Zacznijmy od pierwszej sekwencji. Czas iść do kasyna. Znajdziecie się przy barze, przy którym będą siedzieć wasi przyjaciele.

Aby rozpocząć to zadanie musicie porozmawiać z barmanem - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Aby rozpocząć to zadanie musicie porozmawiać z barmanem. Dzięki temu otworzą się drzwi, które pozwolą wam dostać się do kolejnej lokacji.

3 - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Waszym kolejnym zadaniem będzie rozmowa ze skrzywdzonym sercem - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym zadaniem będzie rozmowa ze skrzywdzonym sercem. Ono pokaże wam sporo myśli, które zaprowadzą was dalej. Na tej ścieżce musicie niesamowicie uważać, roi się tam od przeciwników oraz od platform, które rażą prądem.

Waszym zadaniem jest dotarcie do myśli "HELP". Ona zaprowadzi Was do kolejnej części zadania.

Wrócicie do barmanki - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Wrócicie do barmanki. Od niej otrzymacie mini grę, którą musicie wygrać. Szybkie zasady:

  1. Musicie piersi dotrzeć do mety;
  2. Nie macie ograniczonej ilości życia;
  3. Kierujecie serce;
  4. Macie możliwość skoku oraz podwójnego skoku;
  5. Nie możecie wpadać na jasnozielone fragmenty;
  6. Białe fragmenty znacznie was przyśpieszają.

Po wygraniu gry otrzymacie pierwszą monetę. To jednak nie będzie wystarczające. Trzeba grać dalej.

Maternity

4 - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
W tej sekwencji znajdziecie się koło ruletki - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W tej sekwencji znajdziecie się koło ruletki. To zadanie zaczniecie od rozmowy bogatą parą, która fascynuje się grą w kasynie. Dzięki ich myślom będziecie mogli dostać się do kolejnej części tej lokacji.

Podążając za myślami dotrzecie do wnętrza ruletki - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Podążając za myślami dotrzecie do wnętrza ruletki. W niej czeka was wiele poruszających się platform oraz podpalających pułapek - te możecie niszczyć za pomocą telekinezy.

Wyjście z tego poziomu zapewni Wam połączenie myśli DEFIANCE i EFFECTIVE - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Wyjście z tego poziomu zapewni Wam połączenie myśli "DEFIANCE" i "EFFECTIVE". Otrzymacie kolejną monetę, którą będziecie mogli umieścić w automacie.

Pharmacy

To zadanie jest bardzo krótkie, ale wymaga niesamowitej zręczności - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

To zadanie jest bardzo krótkie, ale wymaga niesamowitej zręczności. Po rozmowie z barmanem dostaniecie się do maszyny, w której możecie pozbierać parę sekretów.

Po kilku próbach możecie wrócić do eksploracji kasyna - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po kilku próbach możecie wrócić do eksploracji kasyna. Traficie tam na klientów, których myśli pomogą wam dotrzeć dalej. Poruszając się po myślach dotrzyjcie do "DECISIONS". W ten sposób pojawią się na ekranie myśli, które zaprowadzą Was dalej.

Waszym kolejnym ruchem powinno być połączenie dwóch myśli JUDGMENT i OUTTING - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym ruchem powinno być połączenie dwóch myśli "JUDGMENT" i "OUTTING".

Ostatnim ruchem będzie połączenie "VICTORY" i "MODERATION". W ten sposób dostaniecie się do wnętrza maszyny.

5 - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryAby wydostać się z tego etapu musicie dotrzeć do myśli SHARE i połączyć ją z FEELINGS - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Aby wydostać się z tego etapu musicie dotrzeć do myśli "SHARE" i połączyć ją z "FEELINGS".

To sprawi, że w maszynie pojawi się serce, a co za tym idzie, będziecie mogli wygrać grę i zdobyć kolejną monetę - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

To sprawi, że w maszynie pojawi się serce, a co za tym idzie, będziecie mogli wygrać grę i zdobyć kolejną monetę.

High Roller

Po zebraniu 3 monet możecie udać się do Hollis - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po zebraniu 3 monet możecie udać się do Hollis. Traficie na walkę z ogromnym przeciwnikiem. Będziecie musieli poruszać się po platformach oraz myślach, aby dotrzeć do jej serca, znajdującego się za głową przeciwnika. Walka ta składa się z różnych faz. Musicie przejść przez je wszystkie.

Korzystajcie z jej ataków i odwracajcie je przeciwko niej. Możecie, np., rzucać w nią ognistymi pułapkami, którymi ona celuje w was.

Opis walki z bossem znajdziecie na oddzielnej stronie poradnika.

Zakończenie poziomu

Pokonanie bossa nie jest zakończeniem tego poziomu - Psychonauts 2: Hollis Hot Streak - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pokonanie bossa nie jest zakończeniem tego poziomu. Musicie jeszcze przedostać się do kolejnej części lokacji. Zrobicie to korzystając z różowych, świecących rur. To sekwencja zręcznościowa. Musicie skakać nad dziurami, zmieniać swoje położenie tak, aby nie wpaść w pułapki. Ostatecznie traficie do miejsca, którego pilnie strzegą kamery. Musicie je ominąć, aby dotrzeć do kolejnej zręcznościowej sekwencji. Po przebrnięciu przez ten teren zakończycie misję.