Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Psychonauts 2: na tej stronie znajdziecie opis przejścia poziomu Tomb of the Sharkophogus.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Tomb of the Sharkophogus.

Na tym poziomie znajdziecie:

  1. 1 Memory Vaults
  2. 1 Emotional Baggage
  3. 1 Half-A-Minds
  4. 20 Figments

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:

Tomb

Zaraz po skończeniu etapu Crullers Correspondence traficie na cmentarz - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Zaraz po skończeniu etapu Cruller's Correspondence traficie na cmentarz. To krótka lokacja, posiadająca niewiele znajdziek. Wyjście z tej lokacji przeniesie Was do Green Needle Gulch.

Gdy ruszycie do przodu nagle pojawi się pułapka, która zacznie was gonić - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy ruszycie do przodu nagle pojawi się pułapka, która zacznie was gonić. Uciekajcie jak najszybciej, aby was nie dogoniła. Jeśli wpadniecie pod nią to będziecie musieli powtórzyć całą sekwencję.

Jedynym ratunkiem jest wskoczenie w dziurę, przedstawioną na screenie powyżej - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Jedynym ratunkiem jest wskoczenie w dziurę, przedstawioną na screenie powyżej.

1 - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Będziecie powoli spać - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Będziecie powoli spać. Waszym zadaniem jest wylądowanie na trzech platformach. Pierwsza podświetlona jest na różowo. Wyląduj na podłodze, a następnie wejdź za wrota. Tam obejrzycie filmik, a potem będziecie mogli iść dalej.

To samo zadanie czeka Was na kolejnej platformie - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

To samo zadanie czeka Was na kolejnej platformie. Tam też musicie wejść do krypty i obejrzeć filmik.

Kolejna krypta na kolejnej platformie - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejna krypta na kolejnej platformie. W tym miejscu będziecie mogli zebrać jeszcze dwie znajdźki.

Po wszystkim po prostu rzućcie się w przepaść - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po wszystkim po prostu rzućcie się w przepaść. Wylądujecie w trumnie, gdzie będziecie kontynuować to zadanie.

Coffin

2 - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryW trumnie jest niewiele do zrobienia, wystarczy przejść ścieżką bezpośrednio do drzwi, a wylądujecie w nowej lokacji - Psychonauts 2: Tomb of the Sharkophogus - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W trumnie jest niewiele do zrobienia, wystarczy przejść ścieżką bezpośrednio do drzwi, a wylądujecie w nowej lokacji.