Psychonauts 2 - poradnik do gry

Psychonauts 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Psychonauts 2: Cassie's Collection - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja

Psychonauts 2: na tej stronie znajduje się solucja poziomu - Cassie’s Collection.

Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Cassie's Collection.

Na tym poziomie znajdziecie:

  1. 5 Emotional Baggage
  2. 2 Memory Vaults
  3. 2 Half-A-Minds
  4. 4 Nuggets of Wisdom
  5. 227 Figments

Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:

Biblioteka

Cassies Collection zaczyna się w bibliotece - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Cassie's Collection zaczyna się w bibliotece. Macie do zrobienia kilka rzeczy, aby przedostać się dalej. W tej lokacji znajduje się sporo znajdziek, które możecie zdobyć.

1 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryMożecie jednak odpuścić zbieranie znajdziek i udać się od razu do Childrens Corner - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Możecie jednak odpuścić zbieranie znajdziek i udać się od razu do "Children's Corner". Wystarczy chwycić za dźwignię i dzięki niej otworzyć przejście.

Gdy tylko miniecie przejście, czeka was mała walka - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy tylko miniecie przejście, czeka was mała walka. Musicie zniszczyć pierw nowego przeciwnika, który leczy oraz dodaje sił pozostałym wrogom.

2 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Idźcie powoli po książkach i półkach, aby dotrzeć do nowej księgi - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Idźcie powoli po książkach i półkach, aby dotrzeć do nowej księgi. Ta jest Wam bardzo potrzebna, aby przedostać się dalej.

1 książka

Gdy traficie do książki musicie przedostać się do końca stron, aby pojawić się w innym miejscu - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy traficie do książki musicie przedostać się do końca stron, aby pojawić się w innym miejscu. Pierw przejdźcie do końca kartki i przejdźcie na następną stronę.

Waszym kolejnym ruchem powinno by wskoczenie po ścinakach na lewej stronie, a następnie górą, po słowach, aż do wyjścia - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym ruchem powinno by wskoczenie po ścinakach na lewej stronie, a następnie górą, po słowach, aż do wyjścia.

Projection

Gdy wyjdziecie z książki zobaczycie Cassie, którą da wam nową umiejętność - Projection - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy wyjdziecie z książki zobaczycie Cassie, którą da wam nową umiejętność - Projection. Przyda się Wam do przejścia dalej oraz do odkrywania wielu znajdziek.

3 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Stwórzcie swojego papierowego towarzysza i każcie mu otworzyć drzwi - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Stwórzcie swojego papierowego towarzysza i każcie mu otworzyć drzwi. Ten sprytnie wsunie się w szczelinę i otworzy przejście dalej.

Idźmy dalej - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Idźmy dalej. W paru miejscach przyda Wam się nowy towarzysz. Musicie otworzyć kolejne przejście, aby dostać się do dalszej części lokacji.

Dalej pojawią się drzwi, które również otworzy Wasz towarzysz - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Dalej pojawią się drzwi, które również otworzy Wasz towarzysz.

Kolejna część biblioteki

Po wejściu do kolejnego działu ponownie czeka Was walka - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po wejściu do kolejnego działu ponownie czeka Was walka. Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby móc kontynuować eksplorację.

4 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryPo półkach i książkach dostańcie się do kolejnej części lokacji - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po półkach i książkach dostańcie się do kolejnej części lokacji. Znajdziecie miejsce, w którym są kraty, a zaraz za nimi książka. Musicie otworzyć przejście korzystając z dźwigni.

Książkę musicie otworzyć, aby przedostać się do kolejnej części lokacji - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Książkę musicie otworzyć, aby przedostać się do kolejnej części lokacji.

2 książka

5 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryKolejny raz, gdy musicie przedostać się przez notatki i zapiski - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejny raz, gdy musicie przedostać się przez notatki i zapiski. Pierw wskoczcie na samą góra, aż do przejścia, a potem po prostu zjedźcie po nutach. W ten sposób dotrzecie do końca lokacji.

Dotarcie do Cassie

6 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Waszym kolejnym zadaniem będzie dotarcie do Cassie, która czeka na jednej z książek - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym zadaniem będzie dotarcie do Cassie, która czeka na jednej z książek. Po rozmowie z nią traficie na środek biblioteki, skąd będziecie mogli kontynuować eksplorację i rozgrywkę.

Dotarcie do Cassie nie powinno sprawiać żadnego problemu - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Dotarcie do Cassie nie powinno sprawiać żadnego problemu. Wystarczy jedynie skakać po książkach i używać spowalniania czasu.

3 książka

Kolejną książkę znajdziecie na górnej półce w bibliotece - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Kolejną książkę znajdziecie na górnej półce w bibliotece. Musicie się do niej dostać skacząc pod książkach i półkach z dokumentacją.

7 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Tym razem czeka Was trudniejsze zadanie - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Tym razem czeka Was trudniejsze zadanie. W tej książce nie ma zdań czy słów, są jedynie pojedyncze litery, po których musicie skakać.

Część A

Gdy pojawicie się na zewnątrz musicie wskoczyć na papierową łódkę i przedostać się do kolejnego etapu - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy pojawicie się na zewnątrz musicie wskoczyć na papierową łódkę i przedostać się do kolejnego etapu.

Gdy zobaczycie papierowy tunel, wskoczcie do niego - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Gdy zobaczycie papierowy tunel, wskoczcie do niego. Na spokojnie przeciśniecie się przez kraty.

Na miejscu musicie przywołać swojego towarzysza, który przebrnie przez kolejne kraty i otworzy przejście, po prawej stronie - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na miejscu musicie przywołać swojego towarzysza, który przebrnie przez kolejne kraty i otworzy przejście, po prawej stronie.

Wyjdźcie z tunelu, wskoczcie na łódkę, a następnie przedostańcie się na ściankę po prawej stronie - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Wyjdźcie z tunelu, wskoczcie na łódkę, a następnie przedostańcie się na ściankę po prawej stronie.

Na miejscu znowu pomoże Wam towarzysz, który otworzy kraty i umożliwi Wam przejście dalej - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na miejscu znowu pomoże Wam towarzysz, który otworzy kraty i umożliwi Wam przejście dalej.

Na górze czeka Was szybka walka - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Na górze czeka Was szybka walka. Musicie pokonać wszystkich przeciwników, aby dostać się do drzwi. Jeśli pozostawicie wrogów, nie będziecie mogli otworzyć kolejnego przejścia.

1 drzwi

8 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
Drzwi wpuszczą was do notatnika, w którym musicie zdobyć jedną ze wskazówek - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Drzwi wpuszczą was do notatnika, w którym musicie zdobyć jedną ze wskazówek. Wystarczy, że dostaniecie się do końca strony, a pojawicie się na drugiej kartce, z której przebrniecie do wskazówki.

Część B

Do kolejnej części dostaniecie się po linie - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Do kolejnej części dostaniecie się po linie. Nie spadniecie z niej, więc nie musicie się marwić.

Waszym kolejnym ruchem powinno być wskoczenie na pliki, które zaprowadzą Was na samą górę - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Waszym kolejnym ruchem powinno być wskoczenie na pliki, które zaprowadzą Was na samą górę.

Ponownie musicie wezwać swojego towarzysz, który uruchomi dźwignię i przepuści Was do kolejnej części lokacji - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Ponownie musicie wezwać swojego towarzysz, który uruchomi dźwignię i przepuści Was do kolejnej części lokacji.

2 drzwi

Po rybkach dostańcie się do drzwi - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po rybkach dostańcie się do drzwi. Rybki zarwą się pod Wami jeśli nie będziecie szybko się po nich poruszać. Uważajcie na siebie i sprawnie dojdźcie do określonego miejsca.

9 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry
W tej książce musicie poruszać się zarówno w pionie, jak i w poziomie - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

W tej książce musicie poruszać się zarówno w pionie, jak i w poziomie. Na samym końcu, po lewej stronie, znajdziecie wskazówkę, której potrzebujcie.

Część C

Ostatnia część przed Wami - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Ostatnia część przed Wami. Musicie poruszać się po papierowych rybkach, które mogą zapaść się pod waszymi nogami. Działajcie szybko i zdecydowanie.

10 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

11 - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gryCzas udać się na górę - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Czas udać się na górę. Wystarczy skakać po książkach oraz linach, aby bez problemu dostać się do kolejnej części lokacji.

3 drzwi

Ostatnia walka i ostatnie drzwi - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Ostatnia walka i ostatnie drzwi. Musicie pozbyć się wszystkich wrogów, którzy próbują Was zaatakować, inaczej nie dostaniecie się do kolejnego przejścia.

Ostatnia książka jest bardzo prosta, musicie dostać się na druga stronę i dobrać się do wskazówki - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Ostatnia książka jest bardzo prosta, musicie dostać się na druga stronę i dobrać się do wskazówki. To spowoduje, że będziecie mogli udać się do drzwi kończących tę lokację.

Boss

Po zdobyciu wszystkich 3 wskazówek udacie się do drzwi - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Po zdobyciu wszystkich 3 wskazówek udacie się do drzwi. Te prowadzą Was bezpośrednio do bossa.

Bossa opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika - Psychonauts 2: Cassies Collection - solucja, opis przejścia - Psychonauts 2 - poradnik do gry

Bossa opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.