Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział Tell Me Why poradnik, solucja

Dom - Rozdział 2, Family Secrets - solucja, opis przejścia, porady

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia siódmego etapu, drugiego rozdziału gry. Dowiesz się jak otworzyć skrytkę. Wspomnimy również o sekretach, które kryją się w tej części gry.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Płonący garaż

Gdy tylko dotrzecie do domu ujrzycie płonący garaż - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy tylko dotrzecie do domu ujrzycie płonący garaż. Tyler rzuci się na podpalacza, ale zostanie bezczelnie odepchnięty. W tym czasie Alyson ugasi pożar dzięki czemu dostaniecie się do środka.

Po wejściu do środka udaj się od razu do drugiego pomieszczenia - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wejściu do środka udaj się od razu do drugiego pomieszczenia. Tam znajdziesz figurkę.

Kufer

Po powrocie do garażu zerknij na ziemię - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po powrocie do garażu zerknij na ziemię. Rodzeństwo sprawie zauważy, że coś znajduje się pod deskami.

Weź łom z pomieszczenia gospodarczego i zniszcz podłogę - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Weź łom z pomieszczenia gospodarczego i zniszcz podłogę. Jedynie w ten sposób dostaniesz się do pudełka.

Aby dostać się do kufra musisz - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Aby dostać się do kufra musisz:

  1. Wpisać odpowiedni kod;
  2. Zniszczyć zapięcie kombinerkami.
Kod do kufra to 130 - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Kod do kufra to 130. Dokładna informacja na temat kodu znajduje się na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Wspomnienia

Za wspomnieniami udaj się do rzeki - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 2 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Za wspomnieniami udaj się do rzeki. Alyson nie będzie chciała z Tobą iść dalej. Pojawi się opcja, która wpłynie na relację pomiędzy rodzeństwem:

  1. Just one more time;
  2. Even after what I did for you?

Mimo tego, że pierwsza opcja minimalnie złagodzi kłótnię i tak rodzeństwo wybuchnie.

Spróbuj przywołać wspomnienia. Niestety w trakcie Alyson odpuści i po prostu odejdzie. To zakończy drugi rozdział gry.