Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? Tell Me Why poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz dokładny opis zdobycia hasła do komputera. Musisz dostać się do niego, aby kontynuować zadanie fabularne.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Zacznijmy od tego, że musisz pierw przedostać się do drugiej części posterunku - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że musisz pierw przedostać się do drugiej części posterunku. Aby to zrobić porozmawiaj z Eddy'm. Da Ci klucze, którymi otworzysz wszystkie drzwi.

Gdy dostaniesz się do szatni Twoją uwagę przyciągnie jedna z kłódek - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy dostaniesz się do szatni Twoją uwagę przyciągnie jedna z kłódek. Możesz się do niej dostać za pomocą klucza. Wróć do biurek policjantów. W szufladzie Wilsona jest luźny klucz. Weź go ze sobą.

Wróć do zamkniętej szafki - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Wróć do zamkniętej szafki. Otwórz ją i dokładnie przejrzyj wszystkie dokumenty.

Pamiętaj, aby odnieść zdobyty klucz.

Wyjmij kartkę z informacją o resecie hasła - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Wyjmij kartkę z informacją o resecie hasła. Jest na niej uroczo przyklejona notatka, z informacją dotyczącą nowego hasła.

Wróć do biurka Wilsona - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Wróć do biurka Wilsona. Przypomnij sobie kartę, którą miał w szufladzie - obchodził 29 urodziny.

W tym momencie wszystko robi się już łatwe. Wystarczy, że odejmiesz od 2015 cyfrę 9. Wyjdzie Ci 2006. Z otrzymanym wynikiem możesz już sprawdzić hasło. Sprawdź nazwę zwycięscy w 2006 roku.

Hasłem do komputera jest SALEM - musisz użyć go na koncie D - Tell Me Why: Włamanie do komputera - jakie jest hasło? - Tell Me Why - poradnik do gry

Hasłem do komputera jest SALEM - musisz użyć go na koncie D.Wilson.