Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja Tell Me Why poradnik, solucja

Wszystkie lokalizacje i sekrety 1 Rozdziału Homecoming: The Crafty Goblins, The Mad Hunter, The Wise Princess, The Pious Pelican, The Ice King.

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz dokładną lokalizację wszystkich pięciu sekretów, dostępnych w pierwszym rozdziale gry.

The Crafty Goblins

Pierwsza figurka goblina znajduje się w pokoju Alyson, zaraz pod jej łóżkiem - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pierwsza figurka goblina znajduje się w pokoju Alyson, zaraz pod jej łóżkiem. Trafisz na nią szukając kluczy.

Alyson sama wyjmie goblina z pudełka, gdy tylko go zauważy - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Alyson sama wyjmie goblina z pudełka, gdy tylko go zauważy. Twoim zadaniem jest nakierowanie jej na pudełko, aby mogła wyjąć pierwszą figurkę.

Druga figurka czeka na Ciebie w pokoju Tylera - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Druga figurka czeka na Ciebie w pokoju Tylera. Stoi dosłownie na środku biurka. Musisz ją podnieść, aby znajdźka znalazła się w Twojej kolekcji.

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić.

The Mad Hunter

Tę figurkę znajdziesz w przejściu pod domem - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Tę figurkę znajdziesz w przejściu pod domem. Aby się do niego dostać potrzebujesz śrubokrętu. Dokładny sposób na dostanie się do tej lokacji opisaliśmy w trzeciej części solucji.

Figurka znajduje się na samym końcu, zaraz przy piecu. Zauważysz ją idąc do wyjścia.

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić.

The Wise Princess

Aby dostać się do trzeciego sekretu musisz wejść do pokoju matki - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Aby dostać się do trzeciego sekretu musisz wejść do pokoju matki. Rozwiązanie zagadki znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.

Po prawej stronie łóżka znajdziesz figurkę - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Po prawej stronie łóżka znajdziesz figurkę. Podnieś ją, aby trafiła do Twojej kolekcji.

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić jeśli zbierzesz już wszystkie potrzebne fabularne elementy - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pamiętaj, że do tych lokacji nie możesz już wrócić jeśli zbierzesz już wszystkie potrzebne fabularne elementy.

The Pious Pelican

Czwarty sekret znajdziesz w gabinecie Tessy, aby się do niego dostać musisz pierw chwilę z Nią porozmawiać - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Czwarty sekret znajdziesz w gabinecie Tessy, aby się do niego dostać musisz pierw chwilę z Nią porozmawiać. Zrobisz to zaraz po skończeniu zakupów.

Przyjaciółka matki nie zwróci uwagi na to, że przeszukujesz szafę - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Przyjaciółka matki nie zwróci uwagi na to, że przeszukujesz szafę. Możesz, więc swobodnie w niej eksplorować. Na jednej z półek znajdziesz figurkę pelikana.

Pamiętaj, że do tej lokacji nie możesz wrócić, gdy opuścisz sklep - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pamiętaj, że do tej lokacji nie możesz wrócić, gdy opuścisz sklep.

The Ice King

Ostatnią figurkę znajdziesz na posterunku, w pokoju przesłuchań - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Ostatnią figurkę znajdziesz na posterunku, w pokoju przesłuchań. Dostaniesz się do niego po wypiciu kawy.

Pamiętaj, że do tej lokacji nie możesz wrócić, gdy opuścisz posterunek - Tell Me Why: 1 Rozdział, Homecoming - sekrety, lokalizacja - Tell Me Why - poradnik do gry

Pamiętaj, że do tej lokacji nie możesz wrócić, gdy opuścisz posterunek.