Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział Tell Me Why poradnik, solucja

Posterunek - 1 Rozdział, Homecoming - solucja, opis przejścia, porady

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia szóstego etapu gry. Dowiesz się co możesz znaleźć na posterunku oraz co należy tam zrobić.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Eksploracja posterunku

Zacznijmy od tego, że najlepiej od razu udać się do Eddyego - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że najlepiej od razu udać się do Eddy'ego. W ten sposób otworzysz sobie więcej przejść i będziesz mógł swobodnie eksplorować teren. Jeśli jednak chcesz pierw przejść się po posterunku, pogrzebać po szafkach czy też powspominać. Po prostu spaceruj wraz z bratem i podnoście wszystko co zobaczycie. Na posterunku pojawi się kilka wspomnień z dnia aresztowania.

Aby dostać się do Eddyego musisz po prostu wejść po schodach i zapukać do drzwi - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Aby dostać się do Eddy'ego musisz po prostu wejść po schodach i zapukać do drzwi. Policjant od razu otworzy Ci drzwi. Poprosi Cię jednak o chwilę cierpliwości i odeśle Cię na dół kluczami.

Dzięki kluczom możesz otworzyć wiele drzwi, które wcześniej były zablokowane.

Włamanie do komputera

Po zdobyciu kluczy możesz włamać się do komputera - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po zdobyciu kluczy możesz włamać się do komputera.

Nie próbuj zrobić tego wcześniej!

Kluczami otworzysz sobie przejście do kolejnej części posterunku.

Za zamkniętymi jest bowiem szatnia, w której znajdziesz hasło do komputera - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Za zamkniętymi jest bowiem szatnia, w której znajdziesz hasło do komputera. Wystarczy, że otworzysz kłódkę za pomocą klucza, a następnie prawidłowo odczytasz szyfr.

Dokładny opis rozwiązania tej zagadki znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika - Włamanie do komputera - jakie jest hasło?

Hasłem do komputera jest SALEM - musisz użyć go na koncie D.Wilson.

Kawa i pokój przesłuchań

Ten etap gry rozpocznij od wypicia kawy - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Ten etap gry rozpocznij od wypicia kawy. Inaczej nie dostaniesz się do pokoju przesłuchań. Alyson uzna, że ma za dużo wspomnień, aby tam wchodzić.

Gdy nalejesz kawy Tyler zacznie rozmyślać na temat przesłuchania - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy nalejesz kawy Tyler zacznie rozmyślać na temat przesłuchania. Razem włączycie swoje wspomnienia.

W pokoju przesłuchań najważniejsza rzecz leży przy ścianie, zaraz koło szafy - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

W pokoju przesłuchań najważniejsza rzecz leży przy ścianie, zaraz koło szafy. Możesz znaleźć tam ostatnią figurkę.

Eddy

Po przeszukaniu posterunku możesz wrócić do Eddyego - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po przeszukaniu posterunku możesz wrócić do Eddy'ego. Przed Wami krótka rozmowa, która zakończy pierwszy rozdział gry. W trakcie dialogu możesz wygrać kwestię:

  1. Mary-Ann worried about something?
  2. What were her last day like?

W obu przypadkach dowiesz się, że Eddy nie widział jej przed tą straszną nocą.

Gdy dotrzecie już na dół dokonasz jednego z większych wyborów - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy dotrzecie już na dół dokonasz jednego z większych wyborów. Musisz zdecydować czy bronienie spotkań z bratem było dobrym pomysłem. Możesz stanąć po stronie Eddy'ego bądź Tylera.

Cały rozdział zakończy jednak wspomnienie - Tell Me Why: Posterunek - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Cały rozdział zakończy jednak wspomnienie. W nim odkryjesz prawdę o zabiciu matki.