Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Pokój matki - jak się dostać? Tell Me Why poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz dokładny opis wejścia do pokoju matki. Musisz dostać się do niego, aby kontynuować zadanie fabularne.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Zacznijmy od tego, że do pokoju matki możesz dostać się na dwa sposoby - Tell Me Why: Pokój matki - jak się dostać? - Tell Me Why - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że do pokoju matki możesz dostać się na dwa sposoby:

  1. Rozgryźć tajemniczą zagadkę;
  2. Sforsować drzwi.

Zagadka polega na ułożeniu poprawnie trzech elementów.

Twoja siostra będzie zadowolona jeśli wspólnie rozwiążecie zagadkę. To wpłynie na wasze relacje.

Rozwiązanie zagadki znajduje się w opowieści z dzieciństwa - Tell Me Why: Pokój matki - jak się dostać? - Tell Me Why - poradnik do gry

Rozwiązanie zagadki znajduje się w opowieści z dzieciństwa. Musisz po porostu przeczytać opowieści The Princess's Party, w Book of Goblins.

Twoja siostra nie będzie Ci pomagać. Wskaże Ci jedynie opowieść, w której znajdziesz rozwiązanie zagadki.

Aby dostać się do pokoju musisz poprawnie odczytać kto dał jaki prezent - Tell Me Why: Pokój matki - jak się dostać? - Tell Me Why - poradnik do gry

Aby dostać się do pokoju musisz poprawnie odczytać kto dał jaki prezent. Księżniczka dostała pochodnię, miecz i pieniądze. Każdy z tych przedmiotów wskazywał na jedną z trosk, jaką mieli przyjaciele.

Poprawne ułożenie elementów to:

  1. Łoś nie chciał, aby księżniczka zgubiła się w lesie, więc dał jej światło;
  2. Niedźwiedź pragnął, aby czuła się silna i bezpiczna, więc dał jej miecz;
  3. Pelikan martwił się o jedzenie, więc dał jej pieniądze.

Gdy rozwiążesz zagadkę dostaniesz się do środka.