Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział Tell Me Why poradnik, solucja

Tajemniczy strych - Rozdział 3, Inheritance - solucja, opis przejścia, porady

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia piątego etapu, trzeciego rozdziału gry. Dowiesz się co należy zrobić, aby odkryć największy sekret matki.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Spotkanie rodzeństwa

Po powrocie z łowienia ryb zastaniesz siostrę czekającą na schodach - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po powrocie z łowienia ryb zastaniesz siostrę czekającą na schodach. Rodzeństwo rzuci się sobie w ramiona.

Alyson pokaże bratu znalezione zdjęcie - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Alyson pokaże bratu znalezione zdjęcie. Wspólnie stwierdzą, że muszą sprawdzić czy w garażu nie ma ukrytego przejścia.

Strych

Przed odnalezieniem ukrytego miejsca musisz ponownie zerknąć na zdjęcie - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Przed odnalezieniem ukrytego miejsca musisz ponownie zerknąć na zdjęcie. Dopiero wtedy gra da Ci możliwość sprawdzenia każdej ściany.

Wajcha otwierająca strych znajduje się zaraz przy drzwiach wejściowych - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Wajcha otwierająca strych znajduje się zaraz przy drzwiach wejściowych. Po prostu przesuń deski, aby dostać się do przełącznika.

Strych otworzy się, ale Ty nie dosięgniesz do wejścia - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Strych otworzy się, ale Ty nie dosięgniesz do wejścia. Musisz udać się do pomieszczeni gospodarczego i wziąć drabinę. W ten sposób dostaniecie się na górę.

Na strychu czeka Cię wiele zagadek, które możesz, ale nie musisz rozwiązać - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Na strychu czeka Cię wiele zagadek, które możesz, ale nie musisz rozwiązać. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak dostać się do każdego sekretu zajrzyj na oddzielne strony w naszym poradniku. Na tej stronie podamy jednak rozwiązanie jedynie głównej zagadki, wymagane do ukończenia tego etapu.

Zacznijmy od tego, że aby otworzyć szkatułkę potrzebujesz kodu - LEO - Tell Me Why: Tajemniczy strych - solucja, opis przejścia - 3 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Zacznijmy od tego, że aby otworzyć szkatułkę potrzebujesz kodu - LEO. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak doszliśmy do takiego rozwiązania zajrzyj na stronę poświęconą tej zagadce.