Tell Me Why - poradnik do gry

Tell Me Why - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział Tell Me Why poradnik, solucja

Dom - 1 Rozdział, Homecoming - solucja, opis przejścia, porady

Na tej stronie naszego poradnika do gry Tell Me Why znajdziesz opis przejścia czwartego etapu gry. Dowiesz się co możesz znaleźć w domu oraz co należy tam zrobić.

Z uwagi na typ gry opis przejścia zawiera spoilery zdradzające niektóre elementy fabuły. Jeśli chcesz kontynuować czytanie poradnika zgadzasz się na poznanie niektórych treści, np. zobaczeniem nowych lokacji bądź poznaniem bohaterów.

Parter

Twoim zadaniem jest rozejrzenie się po okolicy - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest rozejrzenie się po okolicy. Każda podniesiona rzecz przyniesie Ci kilka wspomnień, które przypomną Ci o sytuacji dziejącej się w dzieciństwie.

Z ważniejszych wspomnień można zwrócić uwagę na list, znajdujący się w salonie - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Z ważniejszych wspomnień można zwrócić uwagę na list, znajdujący się w salonie. Dzieci napisały go do matki, boją się jej reakcji na stłuczony wazon.

Kolejną ważną rzeczą są zdjęcia - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Kolejną ważną rzeczą są zdjęcia. Wiszą one w salonie. Gdy zwrócisz na nie uwagę przyjdzie do Ciebie siostra. Po kilku wspominkach uzna, że ciężko jej na to patrzeć. Bliźniaki nie rozumieją bowiem co się stało tragicznej nocy i dlaczego ich życie nagle tak się zmieniło.

W domu znajdziesz wiele wspomnień Tylera odnośnie jego relacji z matką - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

W domu znajdziesz wiele wspomnień Tylera odnośnie jego relacji z matką. Przy kominku możesz wywołać wspomnienie dotyczące drużyny hokeja. Mały Tyler bardzo chciał się do niej zapisać, jednak było to jednym z wielu powodów do kłótni między nim, a jego matką.

Piętro

Po wejściu na schody możesz zwiedzić mały korytarz oraz pokój dzieci - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wejściu na schody możesz zwiedzić mały korytarz oraz pokój dzieci. Zacznijmy od książki, która leży na fotelu. Możesz zwrócić na nią uwagę, przez co siostra przypomni Ci o jednej z waszych ulubionych książek.

Alyson pojawi się przy Tobie, gdy tylko wejdziesz do pokoju - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry
Alyson pojawi się przy Tobie, gdy tylko wejdziesz do pokoju

W pokoju możesz znaleźć wiele ciekawych rzeczy. Zacznijmy od zdjęcia przyklejonego do szafy. Wywoła ono serię wspomnień dotyczących znajomych oraz wakacji.

Na prawej ścianie pokoju znajdziesz plakaty oraz szal drużyny hokejowej - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Na prawej ścianie pokoju znajdziesz plakaty oraz szal drużyny hokejowej. Tyler przypomni siostrze o tym, że bardzo chciał do niej dołączyć, ale ich matka uznawała to za zbyt agresywny sport dla dziewczynek.

1 - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry
Na biurku znajdziesz pudełko, a w nim jeden z ważniejszych sekretów - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Na biurku znajdziesz pudełko, a w nim jeden z ważniejszych sekretów. Book of Goblins to książka, która posiada wiele historii napisanych przez dzieci. Dzięki niej rozwiążesz kilka zagadek dostępnych w grze.

Tyler zwróci jednak uwagę na to, że w tym pudełku był kiedyś jego pamiętnik. Wie, że mam mu go zabrała. W nim bowiem było wiele informacji dotyczących jego seksualności.

Przed wyjściem z pokoju możesz obejrzeć jeszcze książki oraz gry - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Przed wyjściem z pokoju możesz obejrzeć jeszcze książki oraz gry. W ten sposób rodzeństwo przypomni sobie o swoich ulubionych rozrywkach z tamtych czasów.

Po wyjściu z pokoju możesz przywołać kolejne wspomnienie - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wyjściu z pokoju możesz przywołać kolejne wspomnienie. Alyson bardzo zainteresuje się ich wspólnymi historiami, toczącymi się w małym, prowizorycznym namiocie.

Pokój matki

Do pokoju matki możesz dostać się na dwa sposoby - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Do pokoju matki możesz dostać się na dwa sposoby:

  1. Rozgryźć tajemniczą zagadkę;
  2. Sforsować drzwi.

Twoja siostra będzie zadowolona jeśli wspólnie rozwiążecie zagadkę. To wpłynie na wasze relacje.

Jeśli chcesz rozwiązać zagadkę musisz ustawić prawidłowo trzy elementy - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Jeśli chcesz rozwiązać zagadkę musisz ustawić prawidłowo trzy elementy. Ich układ znajdziesz w Book of Goblins, w opowieści The Princess's Party.

Poprawne ułożenie elementów to - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Poprawne ułożenie elementów to:

  1. Łoś;
  2. Niedźwiedź;
  3. Pelikan.

Pamiętaj, aby po prawidłowym ułożeniu przekręcić klamkę. W ten sposób znajdziesz się w pokoju.

Zaraz po wejściu do środka możesz skupić się na wspomnieniu - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Zaraz po wejściu do środka możesz skupić się na wspomnieniu. Rodzeństwo przypomni sobie rozmowę matki z Tessą, jej najlepszą przyjaciółka.

Po prawej stronie łóżka znajdziesz figurkę - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po prawej stronie łóżka znajdziesz figurkę. Podnieś ją, aby trafiła do Twojej kolekcji.

Przed podniesieniem pamiętnika Tylera możesz rozejrzeć się po pomieszczeniu - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Przed podniesieniem pamiętnika Tylera możesz rozejrzeć się po pomieszczeniu. Zauważysz obraz oraz maszynę. Dzieci od razu przypomną sobie o kreatywnych zdolnościach swojej matki.

Na biurku znajdziesz zdjęcie matki z najlepszą przyjaciółką - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Na biurku znajdziesz zdjęcie matki z najlepszą przyjaciółką. To sprawi, że rodzeństwo uzna, że Tessa może znać odpowiedzi na nurtujące ich pytania.

W szufladzie biurka znajdziesz jednak najbardziej interesującą rzecz - pamiętnik Tylera - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

W szufladzie biurka znajdziesz jednak najbardziej interesującą rzecz - pamiętnik Tylera.

To zablokuje już wszelkie interakcje znajdujące się w tym pomieszczeniu.

Gdy Tyler będzie oglądać swój pamiętnik Alyson znajdzie dwie książki, które zmienią ich spojrzenie na matkę - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Gdy Tyler będzie oglądać swój pamiętnik Alyson znajdzie dwie książki, które zmienią ich spojrzenie na matkę. Dzięki nim zaczną drążyć historię głębiej.

Po chwili znajdziesz się we wspomnieniach Tylera, wspomina on tragiczną noc, która zmieniła całe ich życie - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po chwili znajdziesz się we wspomnieniach Tylera, wspomina on tragiczną noc, która zmieniła całe ich życie.

Plany na przyszłość

Po wyjściu na taras rodzeństwo zacznie rozmyślać na tym czego się dowiedziało - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wyjściu na taras rodzeństwo zacznie rozmyślać na tym czego się dowiedziało. Jednym z planów będzie wyjazd do Tessy, aby dowiedzieć od niej czegoś o matce. W tym przypadku masz dwie odpowiedzi:

  1. Maybe Tessa has answers;
  2. Must be nice to forget.

Cokolwiek nie wybierzesz, w przyszłości pojedziecie do Tessy.

Ciąg dalszy rozmowy odnosi się do bardziej ogólnych planów i założeń:

  1. Why rush the hause sale?
  2. Is somthing wrong?
  3. We have a plan?
Po rozmowie rozejrzysz się z siostrą po okolicy - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po rozmowie rozejrzysz się z siostrą po okolicy. Dzięki temu przypomnicie sobie jeszcze więcej zdarzeń z dzieciństwa.

Sam

Po wejściu do domu natrafisz na Sama - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Po wejściu do domu natrafisz na Sama. Będzie celował do Ciebie z broni. Alyson wpadnie do pokoju i uratuje Cię przed starym znajomym.

Rozmowa szybko przejdzie na temat sprzedaży domu - Tell Me Why: Dom - solucja, opis przejścia - 1 Rozdział - Tell Me Why - poradnik do gry

Rozmowa szybko przejdzie na temat sprzedaży domu. Masz dwie opcje dialogowe:

  1. No one asked you;
  2. A few bad memorise, too.

Jakiegokolwiek wyboru nie podejmiesz Tyler przypomni o nieszczęśliwej nocy i o matce celującej do niego z broni. Ostatecznie Sam i tak odda klucze do mieszkania matki, a rodzeństwo uda się w podróż do sklepu.