Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trofeum Arcyprzyjemne ablucje | Trofea i osiągnięcia w Death Stranding Death Stranding poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika trofeowego do gry Death Stranding znajdziesz dokładny opis odblokowania trofeum Arcyprzyjemne ablucje. To brązowe trofeum przyznawane za wykąpanie się po raz pierwszy w gorącym źródle.

W świecie gry znajduje się kilka gorących źródeł i na potrzeby odblokowania trofeum możesz wybrać dowolne z nich - Trofeum Arcyprzyjemne ablucje | Trofea i osiągnięcia w Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

W świecie gry znajduje się kilka gorących źródeł i na potrzeby odblokowania trofeum możesz wybrać dowolne z nich. W przykładzie z naszego obrazka jest to gorące źródło The Crater Digestive Bath z centralnego regionu świata gry. Gorące źródło znajduje się na południowy-wschód od centrum dystrybucyjnego Distribution Center South of Lake Knot City i sąsiaduje również z siedzibą reżysera filmowego (Film Director).

Gorące źródło z łatwością możesz dostrzec z większej odległości - Trofeum Arcyprzyjemne ablucje | Trofea i osiągnięcia w Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Gorące źródło z łatwością możesz dostrzec z większej odległości. Znacznik gorącego źródła niekoniecznie musi być od razu widoczny na mapie świata. Pojawia się jednak na niej po tym jak użyjesz skanera.

Wejdź do gorącego źródła - Trofeum Arcyprzyjemne ablucje | Trofea i osiągnięcia w Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Wejdź do gorącego źródła. Jeśli w danym momencie występuje opad temporalny, to musisz zaczekać aż ustanie deszcz. Jeśli nie pada deszcz, to od razu możesz przytrzymać Kółko żeby wejść w interakcję z gorącym źródłem.

Główny bohater rozbierze się i zacznie kąpać w gorącym źródle - Trofeum Arcyprzyjemne ablucje | Trofea i osiągnięcia w Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Główny bohater rozbierze się i zacznie kąpać w gorącym źródle. Nie wychodź z niego i odczekaj kilka sekund na odblokowanie przez grę trofeum.