Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? Death Stranding poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Death Stranding podpowiada, gdzie znaleźć nowy motocykl oraz jak go uruchomić. Sam traci swoją maszynę już na samym początku gry i będziesz musiał trochę zaczekać aż uda ci się wejść w posiadanie kolejnego wehikułu

Utracie motocykla na samym początku gry niestety nie można w żaden sposób zapobiec, gdyż jest to uzasadnione fabularnie - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Utracie motocykla na samym początku gry niestety nie można w żaden sposób zapobiec, gdyż jest to uzasadnione fabularnie. Przez pierwszych kilka godzin gry będziesz musiał przemierzać świat gry o własnych siłach. Nawet jeśli odnajdziesz gdzieś jakiś motocykl, to początkowo nie będziesz mógł z niego skorzystać.

Sprawy ulegają zmianie po tym, jak ukończysz dziewiąte główne zadanie - Order No. 9 - Power Supply Unit Delivery: Wind Farm. Dla przypomnienia quest ten dotyczy dostarczenia urządzenia zasilającego na farmę wiatrową i w drodze do tej lokacji trzeba przejść przez las, w którym przebywa liczna grupa BT. Jedną z nagród za wykonanie kontraktu i nawiązanie połączenia z farmą wiatrową będzie odblokowanie projektu generatora.

Musisz zaopatrzyć się w co najmniej jedną sztukę PCC, czyli gadżetu wykorzystywanego do stawiania różnorakich konstrukcji - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Musisz zaopatrzyć się w co najmniej jedną sztukę PCC, czyli gadżetu wykorzystywanego do stawiania różnorakich konstrukcji. Jeśli nie posiadasz żadnego takiego przedmiotu w inwentarzu ani w szafce na przedmioty, to możesz go wyprodukować w oparciu o crafting.

1 - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry
Pierwszy trójkołowy motocykl stoi zaparkowany w pobliżu lokacji Distribution Center West of Capital Knot City, czyli tej, z której wcześniej rozpoczynałeś podróż do farmy wiatrowej - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Pierwszy trójkołowy motocykl stoi zaparkowany w pobliżu lokacji Distribution Center West of Capital Knot City, czyli tej, z której wcześniej rozpoczynałeś podróż do farmy wiatrowej.

Po dotarciu na miejsce wybierz z inwentarza PCC i zdecyduj się na postawienie generatora obok zaparkowanego motocykla - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce wybierz z inwentarza PCC i zdecyduj się na postawienie generatora obok zaparkowanego motocykla.

Uwaga - Musisz wybrać generatora z listy znanych planów oraz dodatkowo dysponować stosownymi materiałami.

Generator ładuje maszyny bezprzewodowo, a więc wystarczy żeby motocykl znajdował się blisko niego - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Generator ładuje maszyny bezprzewodowo, a więc wystarczy żeby motocykl znajdował się blisko niego.

Opisywany motocykl jest domyślnie uszkodzony, ale możesz go łatwo naprawić wjeżdżając nim do bazy i parkując go na centralnej płycie, czyli na windzie. Może on zostać przeniesiony z tego miejsca do garażu gdzie automatycznie powróci do 100% sprawności. Garaż jest również miejscem składowania maszyn, dzięki czemu nie musisz obawiać się tego, że którąś z nich zgubisz.

Od tego momentu możesz używać motocykla do podróżowania po świecie gry - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Od tego momentu możesz używać motocykla do podróżowania po świecie gry. W okolicy możesz odnajdywać kolejne generatory, także te, które zostały postawione przez innych graczy (jeśli jesteś w trybie online).

Z opisanego powyżej odnalezionego i naprawionego motocykla nie będziesz mógł korzystać aż do samego końca gry - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Z opisanego powyżej odnalezionego i naprawionego motocykla nie będziesz mógł korzystać aż do samego końca gry. Bohater utraci do niego dostęp po tym jak wyruszy w podróż statkiem na zachód. W centralnej części mapy świata konieczne okaże się pozyskanie nowej maszyny - czy to kolejnego motocykla czy np. dużego czterokołowego pojazdu.

Najprościej zaczekać aż ukończysz zlecenie 23 - Retrieval: System Server. Nagrodami za ukończenie tej misji będą plany dwóch motocykli - standardowego trajki oraz maszyny o większym zasięgu kosztem mniejszej ładowności. Będziesz je mógł wyprodukować w oparciu o crafting i korzystać z nich podczas eksploracji środkowych regionów UCA.

Uwaga - Każdy pojazd w grze może ulec całkowitemu zniszczeniu - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Uwaga - Każdy pojazd w grze może ulec całkowitemu zniszczeniu. Najłatwiej może do tego dojść jeśli maszyna spadnie w przepaść. Zniszczonego motocykla nie można naprawić. Musisz znaleźć lub wyprodukować inną maszynę.

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że motocykle nie są jedyną odmianą maszyn w grze Death Stranding - Jak zdobyć i uruchomić nowy motocykl w Death Stranding? - Death Stranding - poradnik do gry

Warto w tym miejscu zaznaczyć, że motocykle nie są jedyną odmianą maszyn w grze Death Stranding. Główny bohater w dalszej części kampanii będzie także mógł korzystać z pojazdów czterokołowych, czy to podkradanych MUŁ-om czy zabieranych z sojuszniczych lokacji lub wytwarzanych z wykorzystaniem materiałów do craftingu. Zajmuj się po prostu kolejnymi questami, a docelowo uzyskasz do nich dostęp.