Death Stranding - poradnik do gry

Death Stranding - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding Death Stranding poradnik, solucja

Grę Death Stranding rozpoczyna niedługi prolog, który wprowadzi Cię w świat gry. Nie będziesz mógł wiele zrobić, ale gra nauczy Cię podstawowych mechanik. Gdy dotrzesz do odpowiedniego punktu rozgrywki, rozpocznie się pierwszy rozdział gry.

Na tej stronie poradnika do gry Death Stranding zajmiemy się misjami, które musisz wykonać w prologu i w pierwszym rozdziale gry.

[Order No.1] Smart Drug Delivery

Początek misji: rozpoczęcie gry - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Początek misji: rozpoczęcie gry.

Nagrody: brak

Pierwszy filmik w grze kończy się w momencie utraty motocykla. Wtedy nauczysz się pierwszych mechanik gry Death Stranding. Twoim zadaniem jest podniesienie paczki i namierzenie celu, do którego masz się udać.

Jeśli chcesz poznać sterowanie dostępne w grze Death Stranding zajrzyj na stronę w naszym poradniku poświęconą klawiszologii. Dzięki tym informacjom będziesz mógł szybko nauczyć się zachowań bohatera, co pomoże Ci szybciej wykonywać pierwsze misje.

Gdy zbierzesz paczki, udaj się do jaskini, aby przeczekać burzę - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Gdy zbierzesz paczki, udaj się do jaskini, aby przeczekać burzę. Tam odpali się kolejna cutscenka.

Po zakończeniu burzy wyrusz z paczką do celu - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Po zakończeniu burzy wyrusz z paczką do celu. Najlepiej będzie, jeśli od razu zbiegniesz z góry i przebiegniesz na druga stronę, przez rzekę.

Przed miejscem oddania paczki musisz przedostać się przez rzekę - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Przed miejscem oddania paczki musisz przedostać się przez rzekę. Staraj się utrzymać równowagę, aby nie uszkodzić swojej postaci ani przesyłki.

Gdy dotrzesz do bazy, najszybciej będzie przeskoczyć przez ściany, aby nie biegać na około z przesyłką - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Gdy dotrzesz do bazy, najszybciej będzie przeskoczyć przez ściany, aby nie biegać na około z przesyłką. Po oddaniu paczki zakończysz misję oraz prolog.

[Zlecenie nr 2] Dostawa morfiny - odział izolacyjny

Początek misji: ukończenie zadania 1 - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Początek misji: ukończenie zadania 1.

Nagrody: brak

Misja rozpocznie się w Regionie Wschodnim (Eastern Region) - to początek pierwszego rozdziału gry. Twoim zadaniem jest przetransportowanie morfiny do innego oddziału, aby otrzymała ją chora Pani Prezydent.

Teren, który musisz przemierzyć nie jest długi - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Teren, który musisz przemierzyć nie jest długi. Uważaj jednak na blokujące Ci przejście ściany. Najlepiej będzie, jak zbiegniesz na dół, zgodnie z drogą, a potem przebiegniesz przez miasto, aby oddać paczkę.

Na twojej drodze nie pojawi się żadne zagrożenie.

[Zlecenie nr 3] Kremacja: Ciało prezydent

Początek misji: ukończenie zadania 2 - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Początek misji: ukończenie zadania 2.

Nagrody: zdobycie BB.

Zwłoki prezydent musisz zanieść do spalarni. Ta znajduje się kilkaset metrów od oddziału. Niestety na drodze znajdują się góry, które będziesz musiał pokonać.

Zwłoki będą przeszkadzać Ci w podróży - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Zwłoki będą przeszkadzać Ci w podróży. Przez ich wagę będziesz musiał stale utrzymywać równowagę, unikać rwących potoków oraz wysokich gór.

Korzystaj ze wszelkich możliwych drabin i lin - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Korzystaj ze wszelkich możliwych drabin i lin. W ten sposób w bezpieczny sposób przeniesiesz się na wyższe elementy góry.

Po pokonaniu wzgórza idź cały czas prosto, aż dotrzesz do spalarni - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Po pokonaniu wzgórza idź cały czas prosto, aż dotrzesz do spalarni. Po wykonaniu kremacji podnieść paczkę i wróć z nią do głównego oddziału. Na twojej drodze staną jednak przeciwnicy. Nie możesz z nimi walczyć. Staraj się iść powoli i jak najrzadziej oddychać. Jeśli jednak Ci się to nie uda i wrogowie Cię zauważa, zacznij uciekać.

Pamiętaj, że w trakcie powrotu możesz już wspinać się na góry oraz podskakiwać, to znacznie przyśpieszy twoją podróż - Prolog i rozdział 1 - Bridget | Opis przejścia Death Stranding - Death Stranding - poradnik do gry

Pamiętaj, że w trakcie powrotu możesz już wspinać się na góry oraz podskakiwać, to znacznie przyśpieszy twoją podróż. Gdy odniesiesz zwłoki na miejsce, zakończysz misję oraz pierwszy rozdział.