Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Resident Evil 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 Resident Evil 2 poradnik, solucja

Bohater Resident Evil 2 może zwiększać pojemność swojego ekwipunku dzięki torbom na biodra. Jest to szczególnie ważne dla końcowych etapów rozgrywki: możliwość noszenia różnych broni przy sobie i dodatkowo amunicji dla każdej z nich, żeby wystarczyło jeszcze miejsca na medykamenty, to spore wyzwanie. By nie musieć wybierać kompromisów, warto zaopatrzyć się we wszystkie dostępne torby.

Komisariat, 1F

Jedną z toreb znajdziesz w zamkniętym sejfie we Wschodnim biurze, 1F - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Jedną z toreb znajdziesz w zamkniętym sejfie we Wschodnim biurze, 1F. Kod do sejfu to: 9-15-7

Magazyn, 3F

Drugą kieszeń trudno przegapić - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Drugą kieszeń trudno przegapić. Odnajdziesz ją na najwyższym piętrze, w zachodniej części Posterunku, w Magazynie (3F). Leży na stoliku, tuż obok notatki dotyczącej obsługi ładunku C4.

Pokój z depozytami, 1F

Jedna z toreb znajduje się w zamkniętej szafce w pokoju z depozytami - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Jedna z toreb znajduje się w zamkniętej szafce w pokoju z depozytami
Zdobądź oba zagubione przyciski, aby móc otworzyć szafkę, w której leży torba - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry
Zdobądź oba zagubione przyciski, aby móc otworzyć szafkę, w której leży torba

Na pewno dostrzegłeś jedną z ukrytych kieszeni w jednej z zamkniętych szafek w Pokoju z depozytami, 1F. Jednakże: terminal otwierający zamknięte szafki nie posiada dwóch przycisków na panelu, które uniemożliwiają otwarcie szafki 203.

Jeden z przycisków odnajdziesz przy Prysznicach (2F) - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Jeden z przycisków odnajdziesz przy Prysznicach (2F). Znajduje się wewnątrz zamkniętego sejfu podręcznego: aby go otworzyć, musisz ułożyć sekwencję następujących po sobie przycisków. Gdy naciśniesz dwa przyciski w odpowiedniej kolejności, u góry panelu zaświecą się na zielono diody. Odkryj sekwencję metodą prób i błędów, by otworzyć sejf. Kod sejfu jest generowany losowo podczas każdej rozgrywki.

  1. Aby zdobyć drugi przycisk musisz udać się na Parking policyjny w dalszej części gry. Stamtąd udaj się do Kostnicy, gdzie w przedostatnim piecu odnajdziesz różowy klucz kier.
  2. Klucz ten pozwoli ci otworzyć pomieszczenie: Pralnię, 2F, gdzie znajdziesz kolejny przenośny sejf, który kryje ostatni przycisk do terminala.

Pokój pod parkingiem

Przy drabinie prowadzącej z podziemi na parking policyjny znajduje się punkt zapisu - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Przy drabinie prowadzącej z podziemi na parking policyjny znajduje się punkt zapisu. W szafce obok znajdziesz torbę, którą łatwo przegapić.

Kanały

Zmierzając po figurkę wieży, w pomieszczeniu obok (którym będziesz przechodził) odnajdziesz mały pokoik z windą - na stoliku obok tokarki znajdziesz kolejną torbę - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Zmierzając po figurkę wieży, w pomieszczeniu obok (którym będziesz przechodził) odnajdziesz mały pokoik z windą - na stoliku obok tokarki znajdziesz kolejną torbę.

Gniazdo

Na prawo od głównego wejścia, koło recepcji, fabularnie musisz udać się do kwater sypialnych, by znaleźć nakładkę do opaski, która uprawnia cię do przechodzenia przez drzwi drugiego poziomu - Wszystkie ulepszenia ekwipunku w Resident Evil 2 - Resident Evil 2 - poradnik do gry

Na prawo od głównego wejścia, koło recepcji, fabularnie musisz udać się do kwater sypialnych, by znaleźć nakładkę do opaski, która uprawnia cię do przechodzenia przez drzwi drugiego poziomu. Gdy uda ci się już zdobyć przedmiot: modulator sygnałów, wróć w to miejsce i umieść go w obwodzie na ścianie (po odpowiednim wcześniej zaprogramowaniu pod zadany sygnał). W ten sposób otworzysz wszystkie kabiny sypialne - w jednej z nich znajduje się torba na biodra.