Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Bronie palne i rzucane w ATOM RPG ATOM RPG porady, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2019

W ATOM RPG możesz trafić na wiele różnych broni. Większa część z nich to bronie palne bądź rzucane. Na tej stronie znajdziesz informacje odnośnie cech dotyczących broni palnych, opisu poszczególnych broni oraz informacje, ile dana broń zadaje obrażeń.

Wpływ cech na używanie broni palnej

Na używanie broni białych w grze wpływają dwie spośród wymienionych cechy:

Cursed Sniper

  1. Wpływ na rozgrywkę: +7% szans na celny strzał, -10% szans na zwykły strzał.
  2. Wpływ na statystyki: +2 Attention, -2 Luck, -7 Sequence.

Shooting Gallery Fan

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
  2. Wpływ na statystyki: +15 umiejętności związane z bronią palną; +5 Sequence, -15 Unarmed, -1 Endurance.

Lucky One

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
  2. Wpływ na statystyki: +3 Luck, +2; Personality, +15 Speechcraft, -1 Endurance, -10 Do wszystkich umiejętności poza Speechcraft i Gambling.

Pistols and SMG

  1. Wpływ na rozgrywkę: reguluje siłę i celność pistoletów oraz karabinów półautomatycznych.

Rifles & Shoutguns

  1. Wpływ na rozgrywkę: wpływa na sile i celność strzelb.

Automatic Firearms

  1. Wpływ na rozgrywkę: reguluję siłę i celność karabinów maszynowych.

Throwing Weapons

  1. Wpływ na rozgrywkę: zwiększa bądź zmniejsza celność bronią rzucaną (np. noże).

Bronie rzucane występujące w grze

Crossbow

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Molotov

  1. Wymagania - 4 strength.
  2. Ilość obrażeń - 20/25
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5

Dinamite stick

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 14/20
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 8

Granade

  1. Wymagania - 4 strength.
  2. Ilość obrażeń - 20/35
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4

Pistolety

Pipe pistol

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 9
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Pipe revolver

  1. Wymagania - 2 strength.
  2. Ilość obrażeń - 9/11
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Rusty Nagant

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 4/7
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

Nagant

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4

M-712

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/12
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Makarov

  1. Wymagania - 4 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

TT pistol

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 7/14
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Mark-19

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/20
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7

PPS-43

  1. Wymagania - 3 strength.
  2. Ilość obrażeń - 7/14
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6

Strzelby

Pipe rifle

  1. Wymagania - 4 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/11
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 3

Handmade double barrel

  1. Wymagania - 4 strength.
  2. Ilość obrażeń - 11/15
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5

Pipe sniper rifle

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 9/12
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

Old rifle

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 9/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Rusty hunting rifle

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/10
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6

Hunting rifle

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/13
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Rusty sawed-off

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/18
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

Sawed-off

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/18
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4

IZ 58

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 20/25
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5

KS-2

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 20/28
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

SVD

  1. Wymagania - 7 strength.
  2. Ilość obrażeń - 20/27
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6

PTRD

  1. Wymagania - 8 strength.
  2. Ilość obrażeń - 30/45
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 7

Karabiny automatyczne

Rusty AK-47

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 6/12
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7

AK-47

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/18
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 7

AKMS

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 10/20
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6

HK33

  1. Wymagania - 5 strength.
  2. Ilość obrażeń - 8/18
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5

RPK-74

  1. Wymagania - 6 strength.
  2. Ilość obrażeń - 8/16
  3. Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7